You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon X-Road Light 250 куб

  • Доступність: Є в наявності
$1480

Легкий кросовер Geon X-road Light отримав кілька важливих оновлень і вже доступний до покупки.

Вже надійшла в наявність оновлена версія популярного легкого ендуро Geon X-road Light 200 і 250. Оновлена модель може похвалитися деякими затребуваними поліпшеннями.

По-перше це світлодіодна фара. Світлодіодні ближній і дальнє світло і габарити. Нова світлодіодна фара забезпечує набагато краще освітлення - яскравіше і потужніше.

Інша обновка - повністю цифрова приладова панель: і тахометр і права частина приладової панелі теж цифрові.


Мотоцикли з нової поставки оснащуються ланцюгами AFAM.

А також поліпшена обшивка сидіння.

Купити Geon X-Road Light 250 в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську.


  Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується в 2х версіях: 200 і 250 куб.

У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той же надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун оснащений масляним охолодженням.

Також байк отримав важливе оновлення - до нового двигуна і нову вилку - міцнішу, з більшим діаметром.

При цьому ціна мотоцикла як і раніше залишається однією з найбільш доброзичливих на ринку України.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти. 

   Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений. 

   Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним. 


   Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

   Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.

   За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road. При цьому показники потужності і крутного моменту зовсім не маленькі для цього класу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один распредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої  КПП.

   Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» вузла на старших версіях.

   Реальний витрата палива становить приблизно 2,3 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

   Ходова частина GEON X-Road Light 250 представлена у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.

   Підвіски мають робочі ходи скромніші, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більші, ніж у класичних "шляховиків". До того же фішка мотоцикла в тому, що він нижче – тож це досить логічно.

   В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхням: від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.


   Здалеку Light виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою. 

   В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 110 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.

   Як варіант, можна регулярно їздити на цій 250-ці на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

   Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий в утриманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Оновлення / поліпшення 2019:

- в передній частині сидіння змінений профіль для зручності водія

- привід спідометра - встановлений більш надійний

- доданий USB роз'єм на кермі для зарядки гаджетів

- влагозахищена електропроводка

- правий багатофункціональний перемикач (пульт) 

- цифровий спідометр

  • Висота по сидінню (мм): 870
  • Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
  • Двигун: 166FMM
  • Дорожній просвіт (мм): 290
  • ДхШхВ (мм): 2090 х 820 х 1155
  • Задній маятник: сталевий
  • Задня підвіска: моноамортизатор
  • Колісна база (мм): 1355
  • КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 18 / 6000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 18 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): 120
  • Обсяг паливного бака (л): 12,5
  • Охолодження: повітряно-масляні
  • Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 224
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: електростартер
  • Спідометр: цифровий
  • Ступінь стиснення: 9.2 : 1
  • Суха вага (кг): 115
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 80/100-19 // 110/90-16

Відгуки

09.09.2020

Він підійде для мене з ростом 160?

Андрій
Характеристики
Висота по сидінню (мм):870 Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
Двигун:166FMM Дорожній просвіт (мм):290
ДхШхВ (мм):2090 х 820 х 1155
Задній маятник:сталевий
Задня підвіска:моноамортизатор Колісна база (мм):1355
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):18 / 6000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):18 / 8500
Максимальна швидкість (км / год):120
Обсяг паливного бака (л):12,5 Охолодження:повітряно-масляні
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу Рама:сталева трубчаста
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):224
Система живлення:карбюратор Система запалювання:CDI
Система пуску:електростартер Спідометр:цифровий
Ступінь стиснення:9.2 : 1
Суха вага (кг):115
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом Шини, передня / задня:80/100-19 // 110/90-16
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки