You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл GEON X-Ride Ендуро 150 PRO

  • Доступність: Є в наявності
$1610

Оновлена ​​версія пітбайку Geon X-ride виникла завдяки отриманому на змаганнях досвіду райдерів і роботі інженерів GEON Motosport. Збираючи зворотний зв'язок на змаганнях, тренуваннях, в мото школах, врахували необхідні доопрацювання і реалізували в принципово новому мотоциклі GEON X-Ride Competition.

 Купити пітбайк GEON X-Ride Ендуро 150 PRO можна в мотосалоні Мотостарт з доставкою, гарантією та документами. Мотоцикл ставиться на облік.

Вирішені завдання: 

Двигун

Різні версії пітбайків оснащені, вже перевіреними українськими райдерами, двигунами об'ємом 150 і 190 куб.см. Двигун обладнаний класичною 5-ступінчастою КПП і електро-стартером. Плюс встановлено повноцінний генератор, необхідний для постачання всієї цивільної світлотехніки.


Паливна система

У базовій комплектації встановлений новий карбюратор NIBBI Racing. Технологія виготовлення корпусу гарантує довговічну роботу. Жиклери стандартні, їх легко варіювати. Легко піддається регулюванню. Легкий пуск на холодну, більш чуйна робота ручки газу.

Райдери, які хочуть більшого, можуть встановити інжектор. Завдяки йому мотоцикл відмінно поводиться в різних кліматичних умовах і дає більш стабільну, економічну роботу.

Система охолодження

Охолодження відбувається ефективніше за рахунок примусової циркуляції в повітряно-масляній системі.

Вага

Знизили вагу на 9 кг. Цього досягли завдяки роботі з рамою, підвісками і заднім маятником. Проведено роботи з елементами кріплення, зміненні дизайну і конструкції пластика.

Рама

Рама металева, трубчаста. Нова конструкція спричинила за собою зміни пластика і бака. Використовуються нові CNC траверси, алюмінієві маятники. Змінено кут нахилу вилки, для кращого управління.

Колісна база

Мотоцикли розділені на два класи: супермото та ендуро/крос. Для двох версій пропонуються різні колісні бази. Тепер GEON X-Ride Competition завжди буде мати дві бази: довгу і коротку.


З оновлень: на даній версії X-Ride використовується нова вихлопна система з Power Bomb - виготовлена з нержавіючої сталі і має новий глушник. А також встановлено нову світло-діодну панель приладів, LED повороти і стоп.

Виробництво моделі було перенесено на нову виробничу платформу, яка дозволила суттєво покращити якість моделі і запропонувати більш багату комплектацію при збереженні того ж рівня роздрібної ціни.

 

Всі версії мотоциклів оснащуються гелевими акумуляторами Dynavolt.

І традиційне від Geon - до кожного мотоциклу бренду безкоштовно надається комплект високо-технологічного масла Motul на 2 заміни для підвищення ресурсу двигуна завдяки ефективній обкатці. 

Власнику надається повний комплект документів, необхідних для реєстрації транспортного засобу для доріг загального користування. 

 Опційно можна замовити захист рук з алюмінієвим каркасом.

Оновлення моделей 2019 р .:



1. Повністю нові рама і пластик у всіх версій.

2. Регульовані амортизатори

3. Електростартер + кікстартер

4. LED-панель приладів (як на Dakar GNX)

5. Наявність світлотехніки і повноцінного генератора

6. Карбюратор NIBBI

7. Алюмінієвий маятник (моделі 150, 190)

8. 5-ступінчаста КПП (моделі 150, 190)

9. Розмір коліс: Enduro - 17/14, Motard - 12/12

  • Важелі зчеплення і пер.тормоза: алюмінієві
  • Висота по сидінню (мм): 780
  • Вихлопная система: megabomb, нержав. глушник
  • Гальма, передній / задній: диск / диск (армовані шланги)
  • Двигун: ZS1P62YML
  • Дзеркала: +
  • Дорожній просвіт (мм): 265
  • ДхШхВ (мм): 1690 × 760 × 1055
  • Задній маятник: алюмінієвої подовження
  • Задня зірка: 14 / 41
  • Задня підвіска: гідравлічний мотоамортізатор з регулюваннями ККЕ
  • Захист мотора: +
  • Карбюратор: Nibbi Racing
  • Колісна база (мм): 1200
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Ланцюг: KMC 428
  • Лапка КПП: алюм. складна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 12 / 8000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 15 / 9500
  • Максимальна швидкість (км / год): 100
  • Обода: алюмінієві
  • Обсяг паливного бака (л): 5
  • Охолодження: повітряно-масляні
  • Підніжки: нержав.сталь
  • Передня підвіска: перевернутого типу з регулюванням KKE
  • Повороти: LED
  • Прогресія: -
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 149
  • Світлотехніка і т.д. для регістрації: +
  • Система живлення: карбюратор / інжектор *
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Спідометр: цифровий
  • Ступінь стиснення: 11,0 : 1
  • Суха вага (кг): 65
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
  • Шини, передня / задня: 70/100-17 / 90/100-14
Характеристики
Важелі зчеплення і пер.тормоза:алюмінієві Висота по сидінню (мм):780
Вихлопная система:megabomb, нержав. глушник Гальма, передній / задній:диск / диск (армовані шланги)
Двигун:ZS1P62YML
Дзеркала:+
Дорожній просвіт (мм):265 ДхШхВ (мм):1690 × 760 × 1055
Задній маятник:алюмінієвої подовження Задня зірка:14 / 41
Задня підвіска:гідравлічний мотоамортізатор з регулюваннями ККЕ
Захист мотора:+
Карбюратор:Nibbi Racing Колісна база (мм):1200
КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна Ланцюг:KMC 428
Лапка КПП:алюм. складна
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):12 / 8000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):15 / 9500 Максимальна швидкість (км / год):100
Обода:алюмінієві Обсяг паливного бака (л):5
Охолодження:повітряно-масляні
Підніжки:нержав.сталь
Передня підвіска:перевернутого типу з регулюванням KKE Повороти:LED
Прогресія:- Рама:сталева трубчаста
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):149
Світлотехніка і т.д. для регістрації:+ Система живлення:карбюратор / інжектор *
Система запалювання:CDI Система пуску:Електро / кік-стартер
Спідометр:цифровий
Ступінь стиснення:11,0 : 1
Суха вага (кг):65 Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
Шини, передня / задня:70/100-17 / 90/100-14
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки