You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл пітбайк GEON X-RIDE 190 PRO Motard

  • Доступність: Є в наявності
$1800

Оновлені "прокачані" версії піт-байків GEON X-RIDE 150 і 190 PRO Motard 

У новинках нового модельного ряду опрацьовані деякі апгрейди і поліпшення. Купити Geon X-Ride 190 PRO Motard можна в мотосалоні Мотостарт.

Топові версії - X-ride 150 і 190 з найпотужнішим двигуном масляного охолодження в лінійці як і раніше доступні в мотардній комплектації, з литими колісними дисками 12/12. Тепер і для доріг загального користування з повним комплектом світлотехніки. Модель укомплектована за стандартом PRO - передні і задні амортизатори регульованого типу.

Тепер двигуни X- ride 150 і 190 на постійній основі вже в базовій комплектації мають такі нововведення:

- збільшена потужність і крутний момент

- встановлено повнофункціональний генератор замість суто спортивного, що дозволяє оснастити мотоцикл всією необхідною світлотехнікою

- нові двигуни оснащені електро-стартерами і акумуляторами

- вдосконалена система ГРМ забезпечує кращу продуктивність двигуна, надійність і довший термін корисної експлуатації

- нова корзина зчеплення забезпечує підвищену довговічність і надійність

- 5-ступінчаста КПП замінила застарілу 4-ступінчасту

- опціонально доступна і версія з інжектором як 150 так і 190 - за запитом буде підготовлена на протязі 1-2 робочих днів фахівцями Geon Motosport.

Оновлений також і дизайн лівреї.


В іншому мотоцикл обладнаний, як і минула 150-ка 2017: 12-дюймовими литими колісними дисками, по стандарту PRO - передні і задні амортизатори регульованого типу, передня гальмівна система від Geon Engineering з високими показниками ефективності гальмування, зворотного зв'язку і рівномірного дозування зусилля.

Звертаємо увагу на те, що саме у Geon X-ride рама має підвищений запас міцності. Рама міцна і жорстка на кручення і згинання завдяки спеціальній конструкції: трьох паралельних ланжеронів зварених накшталт пташиної клітки. Унікальна структура, яка вигідно відрізняє від конкурентів.

Це і є одна з причин, чому сьогодні більшість спортсменів віддають перевагу  X-ride 150 і 190 в якості тренувального апарату. І не тільки як тренувальний, але і для «бойових» умов. Так Ілля Михальчик привіз багато перемог на піт-байці Geon X-ride 150 на етапах Чемпіонату України з Супермото в 2018 році.

Комплектація на разі тільки одна. Але можна замовити будь-яку конфігурацію звернувшись до фахівців Geon Motosport.

Тут можна замовити комплектуючі та переробляти піт-байк, як конструктор на будь-який смак.

Всі версії мотоциклів оснащуються гелевими акумулятори Dynavolt, а також продовжує діяти спеціальна програма - при купівлі будь-якого мотоцикла Geon покупець отримує у подарунок моторне мастило Motul на дві перші заміни для найвищого рівня ефективності обкатки.


Оновлення моделей 2020 р .:



1. Повністю нові рама і пластик у всіх версій.

2. Регульовані амортизатори

3. Електростартер + кікстартер

4. LED-панель приладів (як на Dakar GNX)

5. Наявність світлотехніки і повноцінного генератора

6. Карбюратор NIBBI

7. Алюмінієвий маятник (моделі 150, 190)

8. 5-ступінчаста КПП (моделі 150, 190)

9. Розмір коліс: Enduro - 17/14, Motard - 12/12

Команда GEON Engineering вирішили зробити спортивний тюнінг ближче кожному. До цього часу двигуни з такими параметрами були доступні тільки в якості дуже дорогої опції. І ось в 2017 році бренд GEON випускає першу партію піт-байків серії X-ride з двигуном 190 куб.см. в серійному виконанні з ціною, яка майже не відрізняється від 150-кубової версії.

   При цьому технічно двигуни 190 значно перевершують по «озброєнню». Звичайно, за рахунок обсягу виросли показники потужності і крутного моменту. Але є ще один важливий плюс - двигун обладнали 5-ступінчастою КПП, яка дозволяє не тільки розвивати більш високу максимальну швидкість, але і раціональніше розподіляти навантаження на двигун і робить роботу двигуна еластичнішою.

   І ще один важливий апгрейд - установка електро-стартера (і акумулятора) що значно спрощує його не тільки повсякденну, а й спортивну експлуатацію. До того ж новий двигун отримав потужний генератор, і в майбутньому це дозволить оснащувати модель повним комплектом світло-техніки.

     В іншому мотоцикл обладнаний, як і 150-ка - 12-дюймовими литими колісними дисками, по стандарту PRO - передні і задні амортизатори регульованого типу, передня гальмівна система від Geon Engineering з високими показниками ефективності гальмування, зворотного зв'язку і рівномірного дозування зусилля. Цю опцію можуть замовити і встановити власники всіх версій Geon X-ride.

Оновлений так само і дизайн наклейок.

Підбір опціонально

  Шина 110 / 70-12 - MICHELIN Power Pure передня

  Шина 130 / 70-12 - MICHELIN Power Pure задня

Опціонально пропонується захист рук з алюмінієвим каркасом.

  • Важелі зчеплення і пер.тормоза: алюмінієві
  • Висота по сидінню (мм): 780
  • Вихлопная система: megabomb, нержав. глушник
  • Гальма, передній / задній: диск / диск (армовані шланги)
  • Дзеркала: +
  • Дорожній просвіт (мм): 265
  • ДхШхВ (мм): 1690 × 760 × 1055
  • Задній маятник: алюмінієвої короткий
  • Задня зірка: 14 / 39
  • Задня підвіска: гідравлічний мотоамортізатор з регулюваннями ККЕ
  • Захист мотора: +
  • Карбюратор: Nibbi Racing
  • Колісна база (мм): 1200
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Ланцюг: KMC 428
  • Лапка КПП: алюм. складна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 13 / 8000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 17 / 9500
  • Максимальна швидкість (км / год): 100
  • Обода: алюмінієві литі
  • Обсяг паливного бака (л): 5
  • Охолодження: повітряно-масляні
  • Підніжки: нержав.сталь
  • Передня підвіска: перевернутого типу з регулюванням KKE
  • Повороти: LED
  • Прогресія: -
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 187,2
  • Світлотехніка і т.д. для регістрації: +
  • Система живлення: карбюратор / інжектор *
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Спідометр: цифровий
  • Ступінь стиснення: 11,0 : 1
  • Суха вага (кг): 65
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
  • Шини, передня / задня: 90/100-12 120/70-12
Характеристики
Важелі зчеплення і пер.тормоза:алюмінієві Висота по сидінню (мм):780
Вихлопная система:megabomb, нержав. глушник Гальма, передній / задній:диск / диск (армовані шланги)
Дзеркала:+
Дорожній просвіт (мм):265
ДхШхВ (мм):1690 × 760 × 1055 Задній маятник:алюмінієвої короткий
Задня зірка:14 / 39 Задня підвіска:гідравлічний мотоамортізатор з регулюваннями ККЕ
Захист мотора:+
Карбюратор:Nibbi Racing
Колісна база (мм):1200 КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна
Ланцюг:KMC 428 Лапка КПП:алюм. складна
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):13 / 8000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):17 / 9500
Максимальна швидкість (км / год):100 Обода:алюмінієві литі
Обсяг паливного бака (л):5 Охолодження:повітряно-масляні
Підніжки:нержав.сталь
Передня підвіска:перевернутого типу з регулюванням KKE
Повороти:LED Прогресія:-
Рама:сталева трубчаста Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):187,2
Світлотехніка і т.д. для регістрації:+
Система живлення:карбюратор / інжектор * Система запалювання:CDI
Система пуску:Електро / кік-стартер Спідометр:цифровий
Ступінь стиснення:11,0 : 1
Суха вага (кг):65
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний Шини, передня / задня:90/100-12 120/70-12
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки