You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Wolf N200

  • Доступність: Немає в наявності
26474 грн

Мотоцикл Geon Wolf N200 - втілення слова практичність і зручність. На Geon Wolf мінімум пластика, як і належить для класичного мотоцикла.

Присутній розвинений захист від грязюки (бризковики) на крилах, а також повний захист ланцюга, що буде дуже до речі на пересічній місцевості.

Передні амортизатори збільшеного діаметру (щодо однокласників) захищені гумовими гофрами від бруду і пилу. І не менш важливий компонент - покришки змішаного характеру, які можна вважати на 70-80% позашляховими і на 20-30 дорожніми. Діаметр дисків - 18 дюймів.

Завдяки цьому мотоцикл відмінно тримає дорогу в умовах грунту і легкого бездоріжжя. Міцні литі колісні диски доповнюють цю картину практичного помічника на кожен день. Але головне, звичайно, це силовий агрегат.

На «Вовка» встановлено двигун Geon нового покоління, який встановлюється на останній генерації моделі Pantera N200: надійний, технологічний і витривалий з верхнім розташуванням розпредвалу. Об’єм 200 кубічних сантиметрів. Чотиритактний двигун дуже економічний і тяговий. Двигун налаштований на тяговий момент в нижніх діапазонах оборотів. Що важливо для такого мотоцикла - він обладнаний балансувальним валом і рівень вібрацій мінімальний.
Мотоцикл оснащений, як електричним стартером так і кік-стартером. Практичніше нікуди.

Місткий бак Geon Wolf і низька витрата палива забезпечить високу автономність, що є величезним плюсом в умовах, коли власник живе далеко від заправних станцій. До того ж буде, куди поставити каністри з паливом про запас - мотоцикл обладнаний багажними рамками-платформами ззаду та з боків, а додатковий багаж можна закріпити на задній платформі посиленого типу. Завантаженим мотоциклом буде не складно управляти - його геометрія, цент мас і ергономіка адаптовані для такої експлуатації.

По-перше, повнорозмірна колісна база. По-друге, посилені амортизатори і ззаду, і спереду. По-третє, низьке сидіння, до того ж дуже велике і м'яке. По-четверте, класично високе і широке кермо, з яким керування стає набагато простішим.

До того ж, це забезпечує правильне положення для зручної вертикальної посадки і розслабленою спини. У базовій комплектації Geon Wolf мотоцикл оснащений дугами безпеки. Плюс опціонально можна встановити недорого захист рук зі сталевих труб для захисту органів управління на випадок падіння або завалу на бік.

Уповільнення і зупинку мотоцикла Wolf ефективно забезпечують передня дискова гальмівна система із гідравлічним приводом і задня система барабанного типу з механічним приводом. Панель приладів аналогова, по-класично інформативна і легко читається. Є навіть індикація вхідного дзвінка.

У комплектації Geon Wolf передбачена і бічна опора, і центральна, яка значно спрощує процес самостійного обслуговування, якщо сервісний центр не доступний територіально. Модель пропонується в двох варіантах облицювання з обтікачем фари і без.
Доступні три колірні версії: чорний, темно-синій і темно-червоний.

Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon і Benelli.

Купити мотоцикл Geon Wolf 200 ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо зручний та безкоштовний для вас спосіб доставки в межах України

У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.

  • Висота по сидінню (мм): 795
  • Гальма, передній / задній: диск / барабан
  • Дорожній просвіт (мм): 160
  • ДхШхВ (мм): 2000 × 770 × 1040
  • Задня підвіска: сталевий маятник, два амортизатора гірдравліческо-пружинного типу з посиленими характеристиками
  • Колісна база (мм): 1280
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 16 / 6000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 16,5 / 7500
  • Максимальна швидкість (км / год): 110
  • Обсяг паливного бака (л): 16
  • Охолодження: повітряне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Робочий об'єм (см3): 199
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Ступінь стиснення: 9.2 : 1
  • Суха вага (кг): 117
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 2.75-18 / 3.25-18
Характеристики
Висота по сидінню (мм):795 Гальма, передній / задній:диск / барабан
Дорожній просвіт (мм):160 ДхШхВ (мм):2000 × 770 × 1040
Задня підвіска:сталевий маятник, два амортизатора гірдравліческо-пружинного типу з посиленими характеристиками
Колісна база (мм):1280
КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):16 / 6000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):16,5 / 7500 Максимальна швидкість (км / год):110
Обсяг паливного бака (л):16
Охолодження:повітряне
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу Рама:сталева трубчаста
Робочий об'єм (см3):199 Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI
Система пуску:Електро / кік-стартер
Ступінь стиснення:9.2 : 1 Суха вага (кг):117
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, з баланс-валом Шини, передня / задня:2.75-18 / 3.25-18
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки