Купити мотоцикл Geon Scrambler 250 в Івано-Франківську в офіційного дилера - мотосалоні Мотостарт. Гарантія, документи, передпродажна підготовка.
Концепт байку є унікальнім – він не лише поєднує в собі іміджевий дух і практичність, але ще й пропонує це за дуже вигідною ціною.
У 2019 році були запроваджені наступні покращення:
- пропонуються нові кольори мотоциклів
- замінено передній гальмівний циліндр на більш сучасний
- встановленні нові рукоятки (гріпси)
- змінено форму труби глушника, щоб дистанціювати розжарену трубу подалі від ноги водія
- опціонально можна замовити і встановити стилізовані декоративні накладки на раму та алюмінієву кришку ланцюгу
- а також опціонально доступні різні кольори матеріалу сидіння
- передні позашляхові (кросс) крила різних кольорів також можна замовити додатково.
- новий цифровий спідометр (як на моделі Dakar GNX)
- волого захищена електропроводка
- оновлений коричневий колір - відтінок темніше
Модернізації 2019-2020
- У новому надходженні Scrambler отримав трохи оновлений дизайн,
- тепер мотоцикл комплектується карбюратором Nibbi, який додає приблизно 2.5 к.с
- з метою підвищення зносостійкості сидіння було покращено метод пошиву сидіння.
Ми звикли до того, що ексклюзивні, красиві, і незвичайні мотоцикли це обов'язково дорого і недоступно. Але команда GEON любить руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо безпрецедентну модель - Geon Scrambler 250. Цей концепт-байк можна назвати серійним кастомом, як би це парадоксально звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій унікальний і неповторний мотоцикл. Вам не доведеться міняти раму, підвіски та інші глобальні (фундаментальні) деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, глибина якого залежить від ваших уподобань, і Ви отримуєте власний кастом.
Крім унікальності і брутальної краси, мотоцикл так само як будь-який скрамблер поєднує в собі такі якості, як простота і надійність. Він простий і надійний як танк. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересічній місцевості.
Новий байк оснащується вже добре знайомим двигуном CR6, який отримав широку популярність в Україні і успішно «переселився» на інші нові моделі - Geon TerraX-road і X-road Light 200. Це легкий і надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП. Двигун вбудований в сталеву дюплексну раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанський характер мотоцикла: жорстка і надійна. Двигун в рамі імплантований високо і забезпечує мотоциклу солідний дорожній просвіт - 260мм. Майже як у деяких ендуро мотоциклів.
На відміну від міського побратима CR6, на Scrambler встановлена
Гальма і передній і задній дискові, з діаметром 270мм і 210мм відповідно.
Колісна формула - 17/17, але це не звичайні стрітові колеса, а масивні широкі "ковзанки" з великими позашляховими «бубликами», близькими по співвідношенню до 50/50 дорога і бездоріжжя відповідно.
GEON Scrambler обладнаний LED світлотехнікою з усіх боків. Це, звичайно, плюс не тільки до зовнішнього вигляду, але і до безпеки на дорозі. До того ж фара, скомпонована з великої кількості LED-елементів не тільки добре світить, але і виглядає дуже круто і стильно.
Ще, здавалося б, не значна деталь - крила, не залишать байдужими нікого. Вони зроблені дуже добротно з товстого шліфованого алюмінію і перегукуються зовнішнім виглядом із сучасною тенденцією оформлення стильних ультрабуків.
У базовій комплектації Scrambler оснащений дзеркалами з незвичайним методом установки - з торця. Це не тільки надає ексклюзивно вигляду, але і дозволяє варіювати метод установки. Можна встановити в верхньому положенні, як звичайні дзеркала, або піти на хитрощі і встановити в нижнє положення - як це раніше часто робили творці кафе-рейсерів. Це на Ваш розсуд.
Як і Geon Bullet - цю модель можна спокійно використовувати в її стоковому виконанні, але в інший сутності - як основу для подальшої кастомізації і / або тюнінгу.
- Висота по сидінню (мм): 820
- Гальма, передній / задній: дисковий, 270мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 210мм, однопоршневою супорт
- Двигун: 166FMM
- Дорожній просвіт (мм): 260
- ДхШхВ (мм): 2100 × 800 × 1380
- Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор
- Колісна база (мм): 1360
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 18 / 6000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 20 / 8500
- Максимальна швидкість (км / год): 130
- Обсяг паливного бака (л): 12,5
- Охолодження: повітряно-масляні
- Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 224
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: електростартер
- Ступінь стиснення: 9.2 : 1
- Суха вага (кг): 135
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
- Шини, передня / задня: 110/90-17 / 130/80-17
Відгуки
Мій любимчик
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):820 | Гальма, передній / задній:дисковий, 270мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 210мм, однопоршневою супорт |
Двигун:166FMM | Дорожній просвіт (мм):260 |
ДхШхВ (мм):2100 × 800 × 1380 | Задня підвіска:сталевий маятник, моноамортизатор |
Колісна база (мм):1360 | КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова |
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):18 / 6000 | Макс. потужність (к.с / при об / хв):20 / 8500 |
Максимальна швидкість (км / год):130 | Обсяг паливного бака (л):12,5 |
Охолодження:повітряно-масляні | Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу |
Рама:сталева трубчаста | Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 |
Робочий об'єм (см3):224 | Система живлення:карбюратор |
Система запалювання:CDI | Система пуску:електростартер |
Ступінь стиснення:9.2 : 1 | Суха вага (кг):135 |
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом | Шини, передня / задня:110/90-17 / 130/80-17 |