Мотосалон мотостарт працює в обмеженому режимі
zemez894
Geon Dakar GNS 300
В наявності рестайлінгова версія з LED-фарою, вентилятором та іншою гумою.
Є 5 і 6-ступки.
2022 рік
Ціна: 2694$ - чорний і оранжевий;
2669$ - білий.
Також в наявності базова комплектація Geon Dakar GNS 300:
Ціна: 2574$ - чорний і оранжевий;
2549$ - білий.
В комплекті до Геон Дакар ГНС 300:
Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні.
В наявності версія 2022 року
Додано нові кольори
Флагманська модель ендуро Geon Dakar GNX 250/300 вже зарекомендувала себе, як топовий мотоцикл професійного класу. А ми давно готували аналогічний за характеристиками ендуро, але більш доступний по бюджету - ендуро мотоцикл з аналогічним функціоналом, але з більш доступною ціною і трохи скромнішими характеристиками.
Ми раді представити вам результат наших старань - Geon Dakar GNS 300 - молодший брат-однокласник для Dakar GNX.
Це легкий, але потужний крос-ендуро повнорозмірного формату, c великими колесами 21/18, високою посадкою і довгохідними підвісками. Dakar GNS розроблений для подолання різноманітних маршрутів - починаючи від лісових стежок, нескладних трас, піщаних дюн і закінчуючи підйомами в гори і інші хардові маршрути.
Широкі можливості Dakar GNS забезпечує, в першу чергу, двигун. Він видає вагомий крутний момент серед мотоциклів з двигуном 300 кубів. Мотор обладнаний ефективним балансувальним валом і практично позбавлений вібрацій. Від старшої версії він відрізняється трохи меншою потужністю. Але він вас повезе - і Вам сподобається!
Потужний двигун GNS 300 знайомий нам по моделі Issen 300 - це мотор з 4-клапанної головою вже в базовій комплектації має обсяг 300 кубів і харчується від прогресивного і технологічного плоскодроссельного карбюратора Nibbi Racing PWK34. Рідинне охолодження допомагає збільшити ресурс служби двигуна. Оснащений електро-стартером і кік-стартером.
Цей двигун випускається вже більше 5 років і позбавлений всіх «дитячих болячок». А сама модель вже обкатана в інших країнах, в умовах близьких до українських. Тому нова модель є вже перевіреним «відшліфованим» мотоциклом. Цей недорогий мотоцикл здатний здивувати Вас своїм міцним характером.
Двигун відмінно збалансований і видає впевнену тягу на низах, добре розкручується і не вібрує на верхніх діапазонах. Це той випадок, коли універсальність двигуна надасть райдеру чуйний і доброзичливий характер управління. Що особливо важливо для малодосвідчених райдерів. А також послужить величезним плюсом, якщо розглядати цю модель, як універсальну на кожен день - в будні по дорогах, по вихідним в офф-роуд відрив.
Також дружелюбність моделі проявляється в її розмірі. Незважаючи на те, що це повнорозмірний мотоцикл, він має дещо менший габарит, ніж старша версія GNX. Цей мотоцикл ідеально підійде для тих кому Geon Terrax вже малуватий і кому вже в пору підбирати мотоцикл по-могутніше. А також підійде, як бюджетний снаряд для тренувань - він потужний, міцний, з енергоємною підвіскою і при цьому ціни на запчастини та витратні матеріали набагато доступніше, ніж від європейських і японських аналогів.
КПП механічна 5-ступінчаста. Передачі включаються чітко, без сторонніх звуків і помилкових «нейтралей». Крутний передається через топовий ланцюг AFAM 520 на зірку розміром 49 зубів. У комплекті надається додаткова зірка на 51 зуб для тих, кому мотоцикл потрібен для більш хардових покатушок.
Резонатор вихлопної системи - «мегабомб» ефективно додає на низах і покращує продуктивність двигуна. Глушник, як і вся вихлопна система виготовлені з легких і міцних матеріалів. І виглядають добре, і ефективно виконують свої прямі обов'язки.
На мотоциклі встановлені дорослі амортизатори, як спереду, так і ззаду з повним набором регулювань. Верхні регулювання гідравліки амортизаторів працюють на відбій, нижні регулювання працюють на стиск. Наявність задньої прогресії дозволяє моноамортизатора краще згладжувати нерівності дороги і плавніше гасити удари на приземлення.
Dakar GNS 300 управляється за допомогою посиленого керма зі змінним перетином (28/22) з алюмінію 7 серії. Обода коліс зроблені з легкого і міцного алюмінію 7 серії. На обидва колеса встановлені дискові гальмівні системи з армованими магістралями.
Сидіння обшите матеріалом з ефектом анти ковзання.
У фару встановлена потужна світлодіодна лампа. При необхідності всю світлотехніку можна зняти і на місце фари передбачений номерний щиток. Спідометр встановлений, як на старшої версії Dakar GNX - компактний, повністю цифровий і захищений від вологи, як і всі роз'єми проводки.
Сам мотоцикл важить 118 кг і готовий бадьоро переміщати на собі до 160 кг навантаження.
У базову комплектацію відразу включені такі «ніштяки», як алюмінієвий захист двигуна, топовий ланцюг AFAM 520, захист переднього гальмівного диска, на мотоцикл встановлена зірка на 49 зубів і в комплекті кожному мотоциклу додатково надається більш тягова зірка на 51 зуб, фара оснащена світлодіодною лампою, як і вся світлотехніка світлодіодна: стоп-сигнали і поворотники, лапка заднього гальма і перемикач передач алюмінієвий зі складною педальку, алюмінієвий маятник з прогресією, кермо з алюмінію 7 серії з діаметром 28-22мм, на кермі є подушка, армований алюмінієвий захист рук , на колеса встановлені буксатори, до кожного мотоциклу додається лобовій пластик для заміни фари.
Опціонально пропонуються вентилятори охолодження для радіаторів. У стандарті на радіаторах вже є роз'єми під датчики температури і кріплення для легкої і швидкої установки вентилятора.
Мотоцикли допускаються для експлуатації на дорогах загального користування і поставляються з повним комплектом необхідної світлотехніки і комплектом документів, що дозволяє зареєструвати транспортний засіб.
І традиційне від Geon - до кожного мотоцикла бренду безкоштовно надається комплект на 2 заміни високо-технологічного масла Motul, чим значно підвищуємо ресурс під час обкатки.
Купити Geon Dakar GNS 300 в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську з гарантією і документами.
Привіт. Дуже класна модель! Бачив вживу - тепер хочу купити саме його) Сумнівався між Кайо і ГНС - то Геон виглядає краще. Залишилось лише дозбирати на нього грошей))
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):940 мм | Гальма, передній / задній:диск 240 мм, 2-поршневий супорт / диск 240 мм, 1-поршневий супорт |
Дорожній просвіт (мм):320 мм | ДхШхВ (мм):2100x800x1270 мм |
Задня підвіска:алюм. маятник, система важільної прогресії, моноамортизатор з набором регулювань, хід 110мм | Колісна база (мм):1440 мм |
КПП / трансмісія / головна передача:5-ступінчата, механічна | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):23 / 7500 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):26 / 8500 | Максимальна швидкість (км / год):≥110 |
Обсяг паливного бака (л):6,5 л | Охолодження:Рідинне |
Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм з набором регулювань, хід 265мм | Рама:Сталева трубчаста |
Робочий об'єм (см3):299 | Система живлення:карбюратор Nibbi Racing 34 |
Система запалювання:CDI | Система пуску:Електро / кік-стартер |
Ступінь стиснення:11,1 : 1 | Суха вага (кг):116 кг |
Тип двигуна:1 цил., SOHC, 4-клап. баланс.вал | Шини, передня / задня:80/100-21 // 100/90-18 |