You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Dakar GNS 300

  • Доступність: Передзамовлення
68517 грн

Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні.

Флагманська модель ендуро Geon Dakar GNX 250/300 вже зарекомендувала себе, як топовий мотоцикл професійного класу. А ми давно готували аналогічний за характеристиками ендуро, але більш доступний по бюджету - ендуро мотоцикл з аналогічним функціоналом, але з більш доступною ціною і трохи скромнішими характеристиками.

Ми раді представити вам результат наших старань - Geon Dakar GNS 300 - молодший брат-однокласник для Dakar GNX.

Це легкий, але потужний крос-ендуро повнорозмірного формату, c великими колесами 21/18, високою посадкою і довгохідними підвісками. Dakar GNS розроблений для подолання різноманітних маршрутів - починаючи від лісових стежок, нескладних трас, піщаних дюн і закінчуючи підйомами в гори і інші хардові маршрути.

Широкі можливості Dakar GNS забезпечує, в першу чергу, двигун. Він видає вагомий крутний момент серед мотоциклів з двигуном 300 кубів. Мотор обладнаний ефективним балансувальним валом і практично позбавлений вібрацій. Від старшої версії він відрізняється трохи меншою потужністю. Але він вас повезе - і Вам сподобається!

Geon Dakar GNS 300

Потужний двигун GNS 300 знайомий нам по моделі Issen 300 - це мотор з 4-клапанної головою вже в базовій комплектації має обсяг 300 кубів і харчується від прогресивного і технологічного плоскодроссельного карбюратора Nibbi Racing PWK34. Рідинне охолодження допомагає збільшити ресурс служби двигуна. Оснащений електро-стартером і кік-стартером.

Цей двигун випускається вже більше 5 років і позбавлений всіх «дитячих болячок». А сама модель вже обкатана в інших країнах, в умовах близьких до українських. Тому нова модель є вже перевіреним «відшліфованим» мотоциклом. Цей недорогий мотоцикл здатний здивувати Вас своїм міцним характером.

Двигун відмінно збалансований і видає впевнену тягу на низах, добре розкручується і не вібрує на верхніх діапазонах. Це той випадок, коли універсальність двигуна надасть райдеру чуйний і доброзичливий характер управління. Що особливо важливо для малодосвідчених райдерів. А також послужить величезним плюсом, якщо розглядати цю модель, як універсальну на кожен день - в будні по дорогах, по вихідним в офф-роуд відрив.

Двигун Geon Dakar GNS 300

Також дружелюбність моделі проявляється в її розмірі. Незважаючи на те, що це повнорозмірний мотоцикл, він має дещо менший габарит, ніж старша версія GNX. Цей мотоцикл ідеально підійде для тих кому Geon Terrax вже малуватий і кому вже в пору підбирати мотоцикл по-могутніше. А також підійде, як бюджетний снаряд для тренувань - він потужний, міцний, з енергоємною підвіскою і при цьому ціни на запчастини та витратні матеріали набагато доступніше, ніж від європейських і японських аналогів.

КПП механічна 5-ступінчаста. Передачі включаються чітко, без сторонніх звуків і помилкових «нейтралей». Крутний передається через топовий ланцюг AFAM 520 на зірку розміром 49 зубів. У комплекті надається додаткова зірка на 51 зуб для тих, кому мотоцикл потрібен для більш хардових покатушок.

Резонатор вихлопної системи - «мегабомб» ефективно додає на низах і покращує продуктивність двигуна. Глушник, як і вся вихлопна система виготовлені з легких і міцних матеріалів. І виглядають добре, і ефективно виконують свої прямі обов'язки.

Вихлопна Geon Dakar GNS 300

На мотоциклі встановлені дорослі амортизатори, як спереду, так і ззаду з повним набором регулювань. Верхні регулювання гідравліки амортизаторів працюють на відбій, нижні регулювання працюють на стиск. Наявність задньої прогресії дозволяє моноамортизатора краще згладжувати нерівності дороги і плавніше гасити удари на приземлення.

Dakar GNS 300 управляється за допомогою посиленого керма зі змінним перетином (28/22) з алюмінію 7 серії. Обода коліс зроблені з легкого і міцного алюмінію 7 серії. На обидва колеса встановлені дискові гальмівні системи з армованими магістралями.

Geon Dakar GNS 300 колесо

Сидіння обшите матеріалом з ефектом анти ковзання.

У фару встановлена ​​потужна світлодіодна лампа. При необхідності всю світлотехніку можна зняти і на місце фари передбачений номерний щиток. Спідометр встановлений, як на старшої версії Dakar GNX - компактний, повністю цифровий і захищений від вологи, як і всі роз'єми проводки.

Сидіння мотоцикла Geon Dakar GNS 300

Сам мотоцикл важить 118 кг і готовий бадьоро переміщати на собі до 160 кг навантаження.

У базову комплектацію відразу включені такі «ніштяки», як алюмінієвий захист двигуна, топовий ланцюг AFAM 520, захист переднього гальмівного диска, на мотоцикл встановлена зірка на 49 зубів і в комплекті кожному мотоциклу додатково надається більш тягова зірка на 51 зуб, фара оснащена світлодіодною лампою, як і вся світлотехніка світлодіодна: стоп-сигнали і поворотники, лапка заднього гальма і перемикач передач алюмінієвий зі складною педальку, алюмінієвий маятник з прогресією, кермо з алюмінію 7 серії з діаметром 28-22мм, на кермі є подушка, армований алюмінієвий захист рук , на колеса встановлені буксатори, до кожного мотоциклу додається лобовій пластик для заміни фари.

Опціонально пропонуються вентилятори охолодження для радіаторів. У стандарті на радіаторах вже є роз'єми під датчики температури і кріплення для легкої і швидкої установки вентилятора.

Купити мотоцикл ендуро Geon Dakar GNS 300

Мотоцикли допускаються для експлуатації на дорогах загального користування і поставляються з повним комплектом необхідної світлотехніки і комплектом документів, що дозволяє зареєструвати транспортний засіб.

І традиційне від Geon - до кожного мотоцикла бренду безкоштовно надається комплект на 2 заміни високо-технологічного масла Motul, чим значно підвищуємо ресурс під час обкатки. 

Купити Geon Dakar GNS 300 в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську з гарантією і документами.

  • Висота по сидінню (мм): 940 мм
  • Гальма, передній / задній: диск 240 мм, 2-поршневий супорт / диск 240 мм, 1-поршневий супорт
  • Дорожній просвіт (мм): 320 мм
  • ДхШхВ (мм): 2100x800x1270 мм
  • Задня підвіска: алюм. маятник, система важільної прогресії, моноамортизатор з набором регулювань, хід 110мм
  • Колісна база (мм): 1440 мм
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5-ступінчата, механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 23 / 7500
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 26 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): ≥110
  • Обсяг паливного бака (л): 6,5 л
  • Охолодження: Рідинне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм з набором регулювань, хід 265мм
  • Рама: Сталева трубчаста
  • Робочий об'єм (см3): 299
  • Система живлення: карбюратор Nibbi Racing 34
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Ступінь стиснення: 11,1 : 1
  • Суха вага (кг): 116 кг
  • Тип двигуна: 1 цил., SOHC, 4-клап. баланс.вал
  • Шини, передня / задня: 80/100-21 // 100/90-18
Характеристики
Висота по сидінню (мм):940 мм Гальма, передній / задній:диск 240 мм, 2-поршневий супорт / диск 240 мм, 1-поршневий супорт
Дорожній просвіт (мм):320 мм ДхШхВ (мм):2100x800x1270 мм
Задня підвіска:алюм. маятник, система важільної прогресії, моноамортизатор з набором регулювань, хід 110мм
Колісна база (мм):1440 мм
КПП / трансмісія / головна передача:5-ступінчата, механічна Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):23 / 7500
Макс. потужність (к.с / при об / хв):26 / 8500 Максимальна швидкість (км / год):≥110
Обсяг паливного бака (л):6,5 л
Охолодження:Рідинне
Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм з набором регулювань, хід 265мм Рама:Сталева трубчаста
Робочий об'єм (см3):299 Система живлення:карбюратор Nibbi Racing 34
Система запалювання:CDI
Система пуску:Електро / кік-стартер
Ступінь стиснення:11,1 : 1 Суха вага (кг):116 кг
Тип двигуна:1 цил., SOHC, 4-клап. баланс.вал Шини, передня / задня:80/100-21 // 100/90-18
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки