Якщо Ви вже “виросли” з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості, то наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam. Це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.
Детальне знайомство варто почати саме з двигуна.
Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий одноциліндровий двигун рідинного охолодження Honda AX-1 для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. І розмістили серійне виробництво в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах CPI, а й багатьох іншим мотоциклах. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол (хоча і так, тайванці за менталітетом схожі з японцями і не запустять в серію продукт, в якому не впевнені).
Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП буде доречна на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Живиться двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.
Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.
На відміну від старшої версії, в TwinCam двигун вмонтований в сталеву раму самого класичного типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має хорошу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.
Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмнієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300мм.
І в іншому новий Geon Dakar має характерну ендуро компоновку: колісна формула 21/18, довге сидіння, обидві гальмівні системи дискові гідравлічні. Передній гальмівний диск захований від бруду спеціальним захистом. Армовані шланги забезпечують гарний зворотний зв'язок між пілотом і гальмівними супортами.
Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо високе і широке - дозволить їхати “в стійці”, коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сидіння-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення по помірному бездоріжжю, тому спина і руки водія під час їзди розвантажені. Всі органи управління на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна .
Dakar TwinCam оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера - повний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.
У базовій комплектації є пасажирські підніжки і невеликий, але надійний багажник.
Пластиковий обвіс лаконічний - сучасний і не агресивний.
Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі і його околицях.
Купити Geon Dakar TwinCam в мотосалоні Мотостарт
- Висота по сидінню (мм): 920
- Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
- Двигун: 170MM
- Дорожній просвіт (мм): 290
- ДхШхВ (мм): 2255 × 815 × 1260
- Зчеплення: багатодискове в олійно ванні
- Колісна база (мм): 1460
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 24 / 6000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 26 / 8500
- Максимальна швидкість (км / год): 110
- Обсяг паливного бака (л): 10
- Охолодження: рідинне
- Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 249
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: електростартер
- Ступінь стиснення: 10.8 : 1
- Суха вага (кг): 130
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапанний, з баланс-валом
- Шини, передня / задня: 80/90-21 // 110/80-18
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):920 | Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт |
Двигун:170MM | Дорожній просвіт (мм):290 |
ДхШхВ (мм):2255 × 815 × 1260 | Зчеплення:багатодискове в олійно ванні |
Колісна база (мм):1460 | КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова |
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):24 / 6000 | Макс. потужність (к.с / при об / хв):26 / 8500 |
Максимальна швидкість (км / год):110 | Обсяг паливного бака (л):10 |
Охолодження:рідинне | Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 | Робочий об'єм (см3):249 |
Система живлення:карбюратор | Система запалювання:CDI |
Система пуску:електростартер | Ступінь стиснення:10.8 : 1 |
Суха вага (кг):130 | Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапанний, з баланс-валом |
Шини, передня / задня:80/90-21 // 110/80-18 |