You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon CR6Z 250

  • Доступність: Є в наявності
44054 грн

Модель CR6 є однією з найпопулярніших в модельному ряду GEON і в цілому серед багатьох любителів мотоциклів України. Один з мотоциклів, якому в пору приміряти звання «народний». Тому ми з великою відповідальністю підійшли до питання модернізації моделі і почали готувати нове покоління вже досить давно. Останні пару років команда працювала над тим, щоб надати поліпшену версію популярного мотоцикла.

Оскільки це один з найпопулярніших і затребуваних мотоциклів, то на розробку оновленого покоління було зосереджено велику увагу. І ось зараз ми представимо в результаті - нове покоління - CR6z.


GEON CR6

GEON CR6Z


Підкреслюємо, що це не перероблена модель попереднього покоління. Це абсолютно новий мотоцикл, включаючи всі компоненти і створений він на новій сучасній виробничої платформі.

Ультрасучасні складальні лінії і виробничі обладнання дозволяють досягати максимальної стабільності якості при масовому виробництві. Що забезпечує для користувача довговічність і надійність всіх вузлів і в першу чергу двигуна. А двигун, безумовно, заслуговує на окрему увагу, і ми про нього розповімо докладно трохи пізніше.

Можливо, не найважливіше, але, однозначно, саме помітне поліпшення - це зовнішній дизайн мотоцикла. Новий більш стрімкий силует має кращу впізнаваність і індивідуальність. Лінії нового вигляду намальовані в стилі хай-тек. При цьому є важливий практичний момент. Нова виробнича база надає пластик поліпшеної якості - він більш еластичний та міцний. А також лакофарбове покриття більш стійке до ушкоджень, подряпин і заломів, деформацій пластика.

Велика увага була приділена підвищенню інтуїтивності і ергономіки, щоб під час руху водій не замислювався про кнопки і перемикачі, а був максимально сфокусований на дорожню обстановку, що безумовно підвищує безпеку під час руху і прискорює навчання новачкам.

Оновлена ​​модель Geon CR6z 250: поліпшення по всіх фронтах

Оновленому CR6z дістався новий двигун z250 - це 4-тактний двигун з верхнім розташуванням распредвалу і з баланс-валом. З ним працює 6-ступінчаста механічна КПП. Система масляного охолодження в парі з блоком циліндра забезпечує високоефективне охолодження навіть в умовах щільного міського трафіку. Відзначається, що завдяки використанню поліпшених матеріалів і технологій споживання палива знизилося, а потужність двигуна зросла в порівнянні з попередником. Але важливіше те, що подача і розподіл потужності стали ще рівніше, а двигун отримав більшу еластичність. Двигун CR6z 250 швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє правильно підібраний і відкалібрований карбюратор.


Карбюратор

Новітнє покоління, володіє такими перевагами, як висока точність управління і висока стабільність системи. Підібраний з урахуванням специфіки палива на українському ринку і адаптований до непростих умов навколишнього середовища - сильний холод або спека. Володіє відмінними характеристиками з точки зору потужності, витрати палива і відчуття від керування.


Повітряний фільтр

Нова збільшена конструкція повітряного фільтра має обсяг 4,0 л. А впускний отвір для повітря розташований під сидінням, що захищає від проникнення пилу і бруду із зовнішнього середовища. Тому двигун краще забезпечується очищеним повітрям. 

Найпомітніше поліпшення Geon CR6z - це зовнішній дизайн мотоцикла. Новий стрімкий силует має кращу впізнаваність і індивідуальність. Лінії нового вигляду намальовані в стилі хай-тек. А нова виробнича база надає пластик поліпшеної якості - більш еластичний та міцніший. А також лакофарбове покриття стійкіше до пошкоджень, подряпин і деформацій пластика. Пластиковий обвіс закріплений на рамі через гумові демпфери, що дозволяє запобігати пошкоджень при ударах.


Ефектний та ефективний дизайн світлотехніки

Нова фара CR6z має високу яскравість і тривалий термін служби. Яскраві світлодіодні ближній і дальній, габаритні вогні, покажчики повороту, денні ходові вогні і навіть освітлення номеру не тільки економлять енергію, а й довговічні і дають сильний візуальний ефект. Поєднання фари і декоративного освітлення виглядає привабливо, а головне - звертає на себе увагу, що підсилює пасивну безпеку.

Світлодіодний блок заднього ліхтаря виглядає сучасно і привабливо, а також яскраво світить, підвищуючи безпеку. Вся світлотехніка за формою та стилем поєднується з дизайном мотоцикла в цілому.


Велика увага була приділена підвищенню інтуїтивності і ергономіки, щоб під час руху водій не замислювався про кнопки і перемикачі, а був максимально сфокусований на дорожній обстановці, що безумовно, підвищує безпеку під час руху і прискорює навчання новачків. З'явилася аварійна світлова сигналізація. 


Приладова панель

Приладова панель для мотоцикла розроблена за канонами максимальної ефективності та інформативності - це вже стало класичним поєднанням аналогового круглого тахометра і цифрового дисплея, що відображає всю необхідну для водія інформацію.


Сидіння водія глибоке плюс високе і вузьке кермо забезпечують впевнену посадку і положення під час активного міського маневрування і частих зупинках. Висота по сидінню дозволяє водієві впевнено вставати на обидві ноги. Зручна посадка і широке сидіння гарантують комфорт навіть при тривалих поїздках. Правильне положення дзеркал надає відмінний огляд.


Конструкція паливного бака більшої місткості

Паливний бак більшої місткості з оцинкованими внутрішніми поверхнями запобігає утворенню іржі і засмічення паливної системи. Форма бака спроектована для максимальної зручності водія - поглиблення дозволяють зручно охоплювати бак колінами і відчувати впевненість під час маневрування. 

На новий мотоцикл Geon CR6z 250 як і раніше встановлені 17-дюймові легкосплавні колісні диски і широкі покришки - за рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута непогана стабільність при швидкісному проходженні поворотів.

Передні амортизатори

Сучасні передні амортизатори CR6z справляються з нерівними дорогами і раптовими вибоїнами під час водіння. Стабільність і надійність амортизаторів допоможуть поліпшити безпеку водіння. 

Глушник

Значну увагу приділено вихлопній системі і глушнику, оскільки це не тільки деталь, яка відповідає за рівень шуму, але і є продовженням силової системи (двигуна), яка безпосередньо впливає на роботу силового агрегату. З пильною увагою виконані розрахунки і підгонка вузла в цілому. Подвійний випуск глушника вихлопу робить вихлоп плавніше, а звук басовитіше, при цьому не підвищуючи рівень шуму. Декоративна накладка не тільки ізолює жар, але і виглядає красивіше - додає ще більшої динамічності силуету.

Задній маятник

Конструкція виконана з розрахунку максимальної простоти і надійності. Залізний маятник прямокутного перетину - оптимальне рішення для вітчизняних умов з точки зору надійності і простоти обслуговування.

Установка відомої зірки

Внутрішня структура з амортизуючою гумою збільшує термін служби вузла.

Задня багажна платформа

Модель CR6z отримала довгоочікуваний задній багажник не тільки функціональний але і гармонійно вписаний в дизайн мотоцикла. Конструкція з посиленою внутрішньої решіткою. Міцність і вантажопідйомність покликані задовільняти щоденні потреби. 

Бічні дуги безпеки покликані підвищити безпеку в разі бокового падіння і мінімізувати пошкодження. Роблять мотоцикл ще більш відповідним для навчання і накату початкового досвіду. Надаються опціонально.


Важливим доповненням нової моделі є центральна підніжка, яка значно спрощує регулярне обслуговування мотоцикла.


Крім іншого, нові сучасні лінії зборки і виробнича платформа дозволяють вирішити багато завдань щодо поліпшення мотоцикла, скоротити термін виробництва, а більш вигідне розташування виробника забезпечує швидку доставку замовлень в Україну. Що відповідно сприятливо позначиться на стабільному наявності мотоцикла і запчастин в Україні.

 

Детальніше про переваги двигуна z250: 

Прогресивна кришка головки циліндра з інтегрованим охолодженням

Коромисло і вал коромисла встановлюються безпосередньо на кришку головки циліндрів, сидіння коромисла зберігається, а механізм спрощується. У той же час використовується покращений пусковий декомпресійний пристрій.

Головка блоку з багатоканальним охолодженням

Унікальна багатоканальна голівка циліндра підвищує ефективність розсіювання тепла, що значно покращує характеристики охолодження двигуна, покращуючи робочі характеристики.

Великий блок циліндра з високоефективної поверхнею-радіатором

Блок циліндра зі збільшеними пластинами-кулерами надає поліпшене охолодження, ефективно покращує характеристики розсіювання тепла двигуна. Тим самим покращує робочі характеристики двигуна і подовжує ресурс. При цьому вага силового агрегату не збільшився завдяки використанню передових інженерних програм і сучасних сплавів.

Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра покрите зносостійким напиленням. Це позитивно позначається на витраті палива і ресурсі. 

Легкий поршень

Поршень має легку конструкцію яка зменшує зворотно-поступальні зусилля двигуна для кращого комфорту. У той же час ряд передових технологій, таких як три поршневих кільця PVD, використовуються для значного підвищення надійності і герметичності поршня, що робить його більш зносостійким і довговічним. 

Вдосконалений колінчастий вал

Колінчастий вал оптимізований і відрегульований з максимальною ефективністю. Оптимізований колінчастий вал має меншу вагу і покращений баланс.

Купити мотоцикл Geon CR6Z можна в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську. Можлива доставка по Україні. На мотоцикл надаємо гарантію та весь необхідний пакет документів для реєстрації.

  • Висота по сидінню (мм): 795
  • Гальма, передній / задній: диск 210мм, 2-х поршневий супорт / диск 190мм, 1-поршневий супорт
  • Двигун: KD166FMM
  • Дорожній просвіт (мм): 170
  • ДхШхВ (мм): 1969 × 771 × 1220
  • Задня підвіска: сталевий маятник, два гідравлічних амортизатори
  • Колісна база (мм): 1296
  • КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 17 / 6500
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 18,5 / 8000
  • Максимальна швидкість (км / год): >115
  • Обсяг паливного бака (л): 18
  • Охолодження: Повітряно-мастильне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 224
  • Система живлення: Карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електростартер
  • Ступінь стиснення: 9.2 : 1
  • Суха вага (кг): 123
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапаний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 80/90-17 / 130/70-17
Характеристики
Висота по сидінню (мм):795 Гальма, передній / задній:диск 210мм, 2-х поршневий супорт / диск 190мм, 1-поршневий супорт
Двигун:KD166FMM Дорожній просвіт (мм):170
ДхШхВ (мм):1969 × 771 × 1220
Задня підвіска:сталевий маятник, два гідравлічних амортизатори
Колісна база (мм):1296 КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):17 / 6500 Макс. потужність (к.с / при об / хв):18,5 / 8000
Максимальна швидкість (км / год):>115
Обсяг паливного бака (л):18
Охолодження:Повітряно-мастильне Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу
Рама:сталева трубчаста Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):224
Система живлення:Карбюратор
Система запалювання:CDI Система пуску:Електростартер
Ступінь стиснення:9.2 : 1 Суха вага (кг):123
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапаний, з баланс-валом
Шини, передня / задня:80/90-17 / 130/70-17
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки