You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл GEON X-Road 202 CBF

  • Доступність: Є в наявності
$1511

Новий GEON X-Road 202 - це не заміна знаменитого GEON X-Road, а доповнення, він є відповіддю на численні запити українських мотолюбителів. Нова версія нижча і легша, більш маневрена в місті і стабільніша на трасі, економічніша і красивіша.

Незважаючи на схоже призначення, ця версія мотоцикла має дещо інакші можливості.

Варто розпочати із габаритів та геометрії. Новий GEON X-Road 202 є мотоциклом, більш пристосованим до дорожніх, міських умов, більш «паркетним». Але при цьому він зовсім не втрачає свою рідну функціональність - для помірного бездоріжжя.

Однією із переваг версії є знижена висота по сидінню - таке доповнення оцінять рейдери з ростом менше середнього або ті водії, хто не любить тягнутись носком до землі і відчуває від цього дискомфорт. X-Road 202 CBF надасть їм упевнену стійку на світлофорі і не обділить дорожнім просвітом та прохідністю на сільських грунтовках і лісових стежках. Важливо відзначити, що і високим водіям, буде дуже комфортно на новому мотоциклі.

Конструкція має подвійну раму, яка призначена для підтримки та захисту двигуна від удару та надлишкової вібрації від руля та підножок.


Друге нововведення, яке давно очікували шанувальники класу - це інжекторне упорскування. Нова версія кроссовера надається в двох варіаціях - карбюраторний та інжекторний. Більше немає сенсу сперечатися, що краще для бездоріжжя - кожен сам вибирає для себе. Обидві версії економічніші старішої, 250-кубової версії. Розхід пального на 100 км складає близько 2,6 літрів.

Сам двигун 200CBF - це новий в модельному ряді верхньовальний силовий агрегат з лінійним збільшенням потужності, добре тягне уже з нижніх оборотів. Такий характер беззаперечно можна назвати дружелюбним. У симбіозі з чіткою та плавною КПП, Ви отримаєте вірну допомогу в подоланні асфальтових і грунтових кілометрів.

GEON X-Road 202 має у своєму арсеналі потужну вилку перевернутого типу та задній моно амортизатора пружинно-гідравлічного типу без прогресії, що в сукупності забезпечує підвищену стабільність на високих швидкостях.

Передні та задні гальмівні системи – дискові з гідравлічним приводом. Покришки мають універсальний малюнок, підкреслюючи подвійне призначення байку.

Панель приладів із світлодіодним дисплеєм, хоч і компактна, але від цього не менш інформована - водій легко до неї звикне і буде швидко знаходити потрібну інформацію.


В новій моделі багато уваги приділено естетиці та екстер'єру, в особливості - новий пластиковий обвіс виглядає сучасно і порадує гарною точністю підгонки та щільним еластичним матеріалом. А це ще один плюс, який дозволяє мотоциклу виглядати гармонічніше в міському потоці.

Що не менш важливо, у цього мотоциклу є захист для рук, що дуже зручно при швидкій їзді, особливо в сиру погоду.

Як висновок – вам навряд чи вдасться знайти мотоцикл, який буде так добре вдало поєднувати в собі формулу «Байк на кожен день = байк вихідної оффроуд прогулянки».

 

Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.

Купити мотоцикл Geon-X-Road-202 ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо зручний для вас вид доставки в Вінницю, Дніпропетровськ, Житомир, Запоріжжя, Кіровоград, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одесу, Полтаву, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці і т.д.

У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.

  • Висота по сидінню (мм): 770
  • Гальма, передній / задній: дисковий 2-х поршневий супорт / дисковий 240 мм
  • Двигун: HJ165FML
  • Дорожній просвіт (мм): 320
  • ДхШхВ (мм): 2090 х 880 х 1280
  • Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор
  • Колісна база (мм): 1360
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 15 / 6500
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 15 / 7500
  • Максимальна швидкість (км / год): 110
  • Обсяг паливного бака (л): 8
  • Охолодження: повітряне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 200
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: електростартер
  • Ступінь стиснення: 9.5 : 1
  • Суха вага (кг): 132
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Характеристики
Висота по сидінню (мм):770 Гальма, передній / задній:дисковий 2-х поршневий супорт / дисковий 240 мм
Двигун:HJ165FML Дорожній просвіт (мм):320
ДхШхВ (мм):2090 х 880 х 1280
Задня підвіска:сталевий маятник, моноамортизатор
Колісна база (мм):1360 КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):15 / 6500 Макс. потужність (к.с / при об / хв):15 / 7500
Максимальна швидкість (км / год):110
Обсяг паливного бака (л):8
Охолодження:повітряне Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу
Рама:сталева трубчаста Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):200
Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI Система пуску:електростартер
Ступінь стиснення:9.5 : 1 Суха вага (кг):132
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки