Benelli 302S – це модернізований рестайл-нащадок одного з найуспішніших стрітів останнього часу – Benelli TNT300. Динамічний стріт з сучасним дизайном, прогресивними технічними характеристиками і при цьому з однією за найкращих цін на ринку серед аналогічніх моделей.
Його м'язистий зовнішній вигляд натякає на високу продуктивність і вигідно виділяє Benelli 302S з безлічі інших однокласників. Стрункий, легкий в управлінні і зручний байк обов'язково припаде до смаку, практичним райдерам, що цінують оптимальне співвідношення характеристик і можливостей. Мотоцикл стане Вам відмінним напарником перш за все, в щільному міському трафіку, завдяки не довгій базі, чутливому управлінню і енергійній реакції на положення ручки акселератора. При цьому 302S дуже впевнено почуває себе і на швидкісній трасі також.
Нейкед оснащений 4-тактним рядним 2-циліндровим двигуном поперечного розташування з електронним уприскуванням палива, з двома верхніми розподільчими валами (DOHC) і чотирма клапанами на циліндр. Максимальна потужність досягає 38 к.с. при 11500 об/хв, крутний момент 27 Нм при 9000 об/хв. Йому асистують система змащування з мокрим картером, зчеплення в масляній ванні і 6-ступінчаста коробка передач.
Мотоцикл побудований навколо рами у вигляді зварної решітки з класичних сталевих труб і сталевим заднім маятником. Конструкція жорстка і міцна, і при цьому забезпечує демократичну вартість виготовлення в порівнянні з алюмінієвими аналогами.
Передня підвіска - це перевернута гідравлічна телескопічна вилка з діаметром пір'їв 41 мм. Ззаду працює моноамортизатор з регулюванням попереднатягу. Задня підвіска у поєднанні з прекрасно налаштованою передньою вилкою, забезпечують Benelli 302S плавний хід і легкість управління.
Гальмівна система включає в себе два 260-міліметрових плаваючих пелюсткових диска на передньому колесі і один діаметром 240 мм, ззаду. 17-дюймові колеса з алюмінієвого сплаву комплектуються гумою 120/70 і 160/60. Обсяг паливного бака дорівнює 16 літрам, що обіцяє цілком високу автономність.
Увага до деталей і якість всіх вузлів і агрегатів на дуже високому рівні. Це характерно для традицій італійського бренду Benelli. Італійська якість в поєднанні з прийнятною ціною, сучасний, яскравий дизайн, дають можливість впевнено себе почувати як в місті, так і на заміських трасах.
Нейкед володіє продуманою ергономікою і зручною класичною посадкою. У мотоцикла подовжене двомісне сидіння, розраховане на зручне розміщення пасажира.
Приладова панель повністю цифрова при цьому проста, зрозуміла і інформативна.
Виходячи з усіх характеристик даного мотоцикла можна сміливо сказати, що це транспорт, який відрізняється красивим дизайном, можливостями і приємною ціновою політикою. Гідний мотоцикл про покупку якого Ви ніколи не пошкодуєте.
Купити мотоцикл Бенеллі ТНТ302С можна в мотосалоні Мотостарт в м.Івано-Франківськ. Можлива безкоштовна доставка по Україні. Також надаємо офіційну гарантію, передпродажну підготовку, сервісне обслуговування, ремонт.
- Висота по сидінню (мм): 795
- Гальма, передній / задній: 2 плаваючих диска 260 мм з двома 2-поршневими плаваючими супортами і ABS / дискової 240 мм з ABS
- Дорожній просвіт (мм): 140
- ДхШхВ (мм): 2125 x 800 x 1130
- Задня підвіска: Важеля, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням
- Колісна база (мм): 1405
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 28 / 9000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 38/12000
- Максимальна швидкість (км / год): 175
- Обсяг паливного бака (л): 16
- Охолодження: рідинне
- Передня підвіска: Телескопічна, амортизатори перевернутого типу
- Рама: сталева просторова
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 10W50
- Робочий об'єм (см3): 300
- Система живлення: Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням
- Система запалювання: TLI (безконтактна, з Електрон керування)
- Система пуску: електростартер
- Ступінь стиснення: 12:1
- Суха вага (кг): 175
- Тип двигуна: 2 цил. рядне розташування, 4-х тактний, 8 клапанів
- Шини, передня / задня: 120*70-17 / 160*60-17
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):795 | Гальма, передній / задній:2 плаваючих диска 260 мм з двома 2-поршневими плаваючими супортами і ABS / дискової 240 мм з ABS |
Дорожній просвіт (мм):140 | ДхШхВ (мм):2125 x 800 x 1130 |
Задня підвіска:Важеля, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням | Колісна база (мм):1405 |
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):28 / 9000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):38/12000 | Максимальна швидкість (км / год):175 |
Обсяг паливного бака (л):16 | Охолодження:рідинне |
Передня підвіска:Телескопічна, амортизатори перевернутого типу | Рама:сталева просторова |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 10W50 | Робочий об'єм (см3):300 |
Система живлення:Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням | Система запалювання:TLI (безконтактна, з Електрон керування) |
Система пуску:електростартер | Ступінь стиснення:12:1 |
Суха вага (кг):175 | Тип двигуна:2 цил. рядне розташування, 4-х тактний, 8 клапанів |
Шини, передня / задня:120*70-17 / 160*60-17 |