Benelli Leoncino Trail - це «всюдихідна» версія двоциліндрового динамічного і іміджевого мотоцикла, створеного для чистого задоволення в будь-яких умовах катання.
Leoncino Trail виконаний у форматі скрамблера - на сьогодні один із класів, що розвивається найбільш динамічно. Секрет дуже простий – він поєднує в собі стиль і брутальність, при цьому не обмежений дорожнім полотном, оскільки оснащений позашляховими колесами. Шини Metzeler Tourance як на асфальті так і на грунті здатні на багато що. Мода на скремблери зростає. Це не дивно, тому що вони приносять масу задоволення від водіння.
Італійці славляться вмінням бачити і створювати красу, що підтверджує іміджевий і ультрамодний дизайн мотоцикла. Він створений виключно для задоволення в будь-яких умовах катання. Назва мотоцикла Benelli Leoncino означає «Маленький Лев». Воно може бути відомо знавцям мотогонок і історії дизайнерського дому Пезаро. Цей стильний байк зберіг в собі класичні контури минулого, плавно переходять в сучасний і спортивний дизайн.
Модель оснащена напів-позашляховими шинами на ободах з алюмінієвого сплаву розміром 19 спереду і 17 ззаду, як і на моделі TRK 502 X. Він однаково ефективно дасть Вам змогу отримати задоволення від райдів по грунтовках і легкому оффроуді, а також і легко доправить за будь-якими справами по міських пробках. Підійде як для початківців так і досвідчених райдерів.
Trail має перевернуту вилку Marzocchi (діаметр стійки 50 мм) і центральний амортизатор Sachs. Хід підвіски 135/145мм. Ви можете відрегулювати попередню навантаження пружини і демпфірування відскоку. Підвіска цього байка забезпечить комфортну їзду, як для райдера так і для пасажира. До речі про позашляхову їзду – ABS можна вимикати для відривної їзди!
Серце мотоцикла - лінійний 2-циліндровий двигун потужністю 47 к.с. при 8500 оборотах на хвилину, укладений в сталеву раму і працює в парі з 6-ступінчастою коробкою передач. Рядний twin любить середній і високий діапазон оборотів. Реакція на газ чітка і миттєва, незважаючи на те, що, дросельна заслінка відкриває / закриває кабель, а не передається по дротах. Тут немає електронних гаджетів. І це правильно, тому що передбачувана реакція на газ і не помірна потужність цього не вимагають. Дуже хороша гнучкість двигуна і досить легка в управлінні рукоятка зчеплення будуть дуже корисні при їзді на гравії.
Гальмівна система мотоцикла складається з двох 320-міліметрових плаваючих дисків з радіальним 4-х поршневим супортом спереду і 260 міліметровим диском з 2-х поршневим супортом ззаду. Також не варто забувати про ABS, яке включається і відключається натисканням кнопки на кермі.
Панель приладів зрозуміла і інформативна, та також стильно виглядає.
Яскравий і харизматичний італійський дизайн завершує картину - на цьому мотоциклі Вам буде на комфортно в будь-яких умовах. Однозначно Benelli Leoncino Trail заслуговує на покупку завдяки оптимальному поєднанню яскравого дизайну, технічних характеристик, рівня технологічності і вигідної ціни.
Купити Benelli Leoncino 500 Trial в Івано-Франківську.
- Висота по сидінню (мм): 815
- Гальма, передній / задній: 2 плаваючих диски 320 мм з двома 2-поршневмі плаваючими супортами і ABS / дискової 260 мм з ABS
- Дорожній просвіт (мм): 185
- ДхШхВ (мм): 2100 x 800 x 1160
- Задня підвіска: Важеля, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням
- Колісна база (мм): 1450
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 45 / 5000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 48 / 8500
- Максимальна швидкість (км / год): 180
- Обсяг паливного бака (л): 15
- Охолодження: рідинне
- Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
- Рама: сталева просторова
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 10W50
- Робочий об'єм (см3): 499
- Система живлення: Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням
- Система запалювання: TLI (безконтактна, з Електрон керування)
- Система пуску: електростартер
- Ступінь стиснення: 11,5:1
- Суха вага (кг): 170
- Тип двигуна: 2 цил. рядне розташування, 4-х тактний, 8 клапанів
- Шини, передня / задня: 110/80-17 / 150/70-17
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):815 | Гальма, передній / задній:2 плаваючих диски 320 мм з двома 2-поршневмі плаваючими супортами і ABS / дискової 260 мм з ABS |
Дорожній просвіт (мм):185 | ДхШхВ (мм):2100 x 800 x 1160 |
Задня підвіска:Важеля, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням | Колісна база (мм):1450 |
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):45 / 5000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):48 / 8500 | Максимальна швидкість (км / год):180 |
Обсяг паливного бака (л):15 | Охолодження:рідинне |
Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу | Рама:сталева просторова |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 10W50 | Робочий об'єм (см3):499 |
Система живлення:Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням | Система запалювання:TLI (безконтактна, з Електрон керування) |
Система пуску:електростартер | Ступінь стиснення:11,5:1 |
Суха вага (кг):170 | Тип двигуна:2 цил. рядне розташування, 4-х тактний, 8 клапанів |
Шини, передня / задня:110/80-17 / 150/70-17 |