You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Benelli Leoncino 500 Trail

  • Доступність: Є в наявності
184112 грн

Benelli Leoncino Trail - це «всюдихідна» версія двоциліндрового динамічного і іміджевого мотоцикла, створеного для чистого задоволення в будь-яких умовах катання.


Leoncino Trail виконаний у форматі скрамблера - на сьогодні один із класів, що розвивається найбільш динамічно. Секрет дуже простий – він поєднує в собі стиль і брутальність, при цьому не обмежений дорожнім полотном, оскільки оснащений позашляховими колесами. Шини Metzeler Tourance як на асфальті так і на грунті здатні на багато що. Мода на скремблери зростає. Це не дивно, тому що вони приносять масу задоволення від водіння.


Італійці славляться вмінням бачити і створювати красу, що підтверджує іміджевий і ультрамодний дизайн мотоцикла. Він створений виключно для задоволення в будь-яких умовах катання. Назва мотоцикла Benelli Leoncino означає «Маленький Лев». Воно може бути відомо знавцям мотогонок і історії дизайнерського дому Пезаро. Цей стильний байк зберіг в собі класичні контури минулого, плавно переходять в сучасний і спортивний дизайн. 


Модель оснащена напів-позашляховими шинами на ободах з алюмінієвого сплаву розміром 19 спереду і 17 ззаду, як і на моделі TRK 502 X. Він однаково ефективно дасть Вам змогу отримати задоволення від райдів по грунтовках і легкому оффроуді, а також і легко доправить за будь-якими справами по міських пробках. Підійде як для початківців так і досвідчених райдерів.


Trail має перевернуту вилку Marzocchi (діаметр стійки 50 мм) і центральний амортизатор Sachs. Хід підвіски 135/145мм. Ви можете відрегулювати попередню навантаження пружини і демпфірування відскоку. Підвіска цього байка забезпечить комфортну їзду, як для райдера так і для пасажира. До речі про позашляхову їзду – ABS можна вимикати для відривної їзди!


Серце мотоцикла - лінійний 2-циліндровий двигун потужністю 47 к.с. при 8500 оборотах на хвилину, укладений в сталеву раму і працює в парі з 6-ступінчастою коробкою передач. Рядний twin любить середній і високий діапазон оборотів. Реакція на газ чітка і миттєва, незважаючи на те, що, дросельна заслінка відкриває / закриває кабель, а не передається по дротах. Тут немає електронних гаджетів. І це правильно, тому що передбачувана реакція на газ і не помірна потужність цього не вимагають. Дуже хороша гнучкість двигуна і досить легка в управлінні рукоятка зчеплення будуть дуже корисні при їзді на гравії.


Гальмівна система мотоцикла складається з двох 320-міліметрових плаваючих дисків з радіальним 4-х поршневим супортом спереду і 260 міліметровим диском з 2-х поршневим супортом ззаду. Також не варто забувати про ABS, яке включається і відключається натисканням кнопки на кермі.


Панель приладів зрозуміла і інформативна, та також стильно виглядає.


Яскравий і харизматичний італійський дизайн завершує картину - на цьому мотоциклі Вам буде на комфортно в будь-яких умовах. Однозначно Benelli Leoncino Trail заслуговує на покупку завдяки оптимальному поєднанню яскравого дизайну, технічних характеристик, рівня технологічності і вигідної ціни.

Купити Benelli Leoncino 500 Trial в Івано-Франківську.

  • Висота по сидінню (мм): 815
  • Гальма, передній / задній: 2 плаваючих диски 320 мм з двома 2-поршневмі плаваючими супортами і ABS / дискової 260 мм з ABS
  • Дорожній просвіт (мм): 185
  • ДхШхВ (мм): 2100 x 800 x 1160
  • Задня підвіска: Важеля, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням
  • Колісна база (мм): 1450
  • КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 45 / 5000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 48 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): 180
  • Обсяг паливного бака (л): 15
  • Охолодження: рідинне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
  • Рама: сталева просторова
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 10W50
  • Робочий об'єм (см3): 499
  • Система живлення: Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням
  • Система запалювання: TLI (безконтактна, з Електрон керування)
  • Система пуску: електростартер
  • Ступінь стиснення: 11,5:1
  • Суха вага (кг): 170
  • Тип двигуна: 2 цил. рядне розташування, 4-х тактний, 8 клапанів
  • Шини, передня / задня: 110/80-17 / 150/70-17
Характеристики
Висота по сидінню (мм):815 Гальма, передній / задній:2 плаваючих диски 320 мм з двома 2-поршневмі плаваючими супортами і ABS / дискової 260 мм з ABS
Дорожній просвіт (мм):185 ДхШхВ (мм):2100 x 800 x 1160
Задня підвіска:Важеля, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням
Колісна база (мм):1450
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):45 / 5000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):48 / 8500 Максимальна швидкість (км / год):180
Обсяг паливного бака (л):15
Охолодження:рідинне
Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу Рама:сталева просторова
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 10W50 Робочий об'єм (см3):499
Система живлення:Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням
Система запалювання:TLI (безконтактна, з Електрон керування)
Система пуску:електростартер Ступінь стиснення:11,5:1
Суха вага (кг):170 Тип двигуна:2 цил. рядне розташування, 4-х тактний, 8 клапанів
Шини, передня / задня:110/80-17 / 150/70-17
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки