You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Benelli 251S EFI (АВS)

  • Доступність: Є в наявності
89733 грн

У нас є для вас бомбічна новина - в наявності одна з найочікуваніших моделей 2021 року - Benelli 251s. Купити мотоцикл Benelli 251S  можна в мотосалоні Мотостарт.

Модель отримала комплексний рестайлінг і в результаті вийшов відмінно перероблений уже добре відомий стрітбайк Benelli TNT25.

Багато років поспіль модель користується високим попитом і довірою покупців, як один з найкращих мотоциклів з універсальними характеристиками - підходить як для початківців так і для досвідчених райдерів.

Тому інженери Benelli не стали винаходити колесо знов, а просто поліпшили мотоцикл, який і без того можна було вважати найбільш наближеним до еталону серед конкурентів.

Всі основні оновлення моделі візуально помітні.

Мотоцикл отримав нову світлодіодну фару яка надає йому більш сучасний і швидкий вид, при цьому забезпечує більш ефективніше освітлення.

Benelli 251S

В зв'язці з фарою мотоцикл отримав і новий сучасний цифровий дисплей з високим ступенем читаності і інформативності.

Наступне оновлення за списком це - нова вихлопна система і глушник. Глушник став красивішим, динамічнішим і технічно краще реалізує потенціал двигуна. Новий звук вам теж сподобається.

Для надання силуету мотоцикла ще більшої динаміки та спортивності задній блок світлотехніки і утримувач номерного знака перемістилися з-під хвоста на задній бризковик, який кріпиться до маятника, більш відомий в народі під назвою - хагер.

Оновили і обшивку сидіння - використаний новий матеріал.

Звичайно ж оновилася і графіка мотоцикла.

В іншому ж це те все той же популярний і технологічний TNT25, який завоював неабияку популярність по всьому світу, включаючи і Україну. У багатьох країнах цю модель називають Duke-killer. Cекрет успіху дуже простий - італійські інженери зуміли успішно реалізувати в цьому стріт-байку гарне поєднання необхідних якостей, такі як потужний і невибагливий двигун, відмінна керованість, ефективні гальма, і все це в поєднанні з доброзичливою ціною.

Всі мотоцикли нового покоління оснащуються системою ABS.

В Україні покупцеві пропонується на вибір два кольори: білий і чорний. Під замовлення можлива версія в яскраво зеленому кольорі.

Benelli 251S білий

У наявність надійшла лімітована партія тому радимо замовляти вже зараз.    

Benelli 251s / TNT25 - відносно не дорогий, технічно добре укомплектований і стрітбайк з красивим дизайном.

   251s / TNT25 можна назвати одним з найбільш підходящих байків для успішного старту мото життя. Недорогий і легкий мотоцикл, надійний і невибагливий, з хорошою керованістю і гоночними генами в крові він стане вашим ідеальним першим кроком. При цьому і для досвідчених райдерів він не здасться «дитячим».

   Він досить поступливий і спокійний, щоб не налякати новачка зайвою різкістю, при цьому володіє достатнім рівнем комфорту для щоденної їзди в місті. При своїх параметрах він не набридне через два-три місяці катання. Його потенціалу вистачить дуже на багато що, і він буквально сам буде підштовхувати пілота до того, щоб вчитися їздити не тільки в режимі «stop-and-go».

   Силовий агрегат - це технологічний 4-клапанний моно-циліндр з двома розподільними валами (DOHC) та електронним уприскуванням палива. Видає 28 к.с. Розподіл потужності і крутного відбувається плавно. Двигуну притаманна цінна риса - еластичність. З швидкості близько 50 км / год можна прискоритися на п'ятій передачі або рушити з другої. Завдяки такій властивості немає необхідності часто клацати коробкою.

   Так - кубів не багато, але важливіше саме крутний момент. В даному питанні «одностволка» завжди краще. Двигун TNT25 видає пристойну потужність на верхах і відмінну тягу у всьому діапазоні оборотів. Рівна «полка» тяги присутня практично з низів і до самої відсічки.

   У парі з двигуном працює 6-ступінчаста КПП - чітка і зрозуміла. Є лампа нейтралі і індикатор ввімкненої передачі. Згідно з результатами тест-драйву TNT25 долає позначку 60км / год за 3.56 секунди і інтенсивно розганяється до максимальної швидкості.

   Двигун оснащений системою рідинного охолодження. Радіатор системи завбачливо захований за захисною решіткою.

   Посадка і ергономіка мотоцикла прорахована італійськими інженерами з властивим увагою до деталей. Сидіння дозволяє трохи переміщатися вперед-назад, підніжки знесені вгору і назад, але в міру, кермо формує легкий нахил вперед. В цілому, посадка виходить збита і зібрана, але без напруги. Трикутник «руль-сидіння-підніжки» нагадує посадку тривіального японського стріта. Спина пряма, руки витягнуті вперед. Підніжки встановлені досить високо. Те, що потрібно для активної манери їзди і інтенсивного управління мотоциклом в міському потоці.

   Сидіння райдера досить велике, щоб зміщуватися ближче до баку при вході в поворот і відсуватися до його пасажирської частини на навпростець, лягаючи на бак. 15-літровий бак радує розвиненими «кишенями», в які зручно чіплятися колінами в поворотах.

   Керованість - це не тільки коротка база, невелика вага і гостра рульова колонка, але і жорстка рама, ефективні гальма, хороші шини, енергоємні підвіски. Мотоцикл дуже чуйний і легко пірнає в повороти. 1400 мм колісної бази і близько 160 кіло спорядженого ваги означають, що мотоцикл буде здорово керуватися. Набагато веселіше, ніж великі і важкі байки.

   Перевернута передня вилка і легкий маятник забезпечують Benelli TNT25 чудову керованість.

   До того ж на апарат встановлені чіпкі дискові гальма з гідравлічним приводом. Передній контур гарантує не тільки достатню потужність, але і гарну інформативність.

   Байк взутий в відмінну «липку» гуму - в стоці встановлені цілком спортивні покришки Metzeler Sportec М5. Ця модель Metzeler ідеально підходять для мінливого літа України зокрема і Європи в цілому.

   Шасі 251s / TNT25 еталонно жорстке: сталева пташина клітка і просторовий маятник. Підвіски адекватні для активної їзди по асфальту: без розгойдування маятника на виході і провалів вилки при гальмуванні.

      Benelli TNT25 укомплектований помірно широким кермом, який в пробках не доставляє проблем. Дзеркала: забезпечують хорошу оглядовість і зводять «мертву зону» до мінімуму.

   До органів управління не причепишся: алюмінієвий кермо, зручні кнопки, розташовані, там, де і чекаєш, м'які важелі гальма і зчеплення. Рукоятки виготовлені з комфортного для руки матеріалу з хорошим рівнем зацепа.

   Цей мотоцикл виправдає ваші очікування, і навіть перевершить їх. Він приємно дивує характеристиками, якістю виконання і ціною, але головне - це емоції, які подарує Geon Benelli 251s / TNT25 під час їзди.

Сучасний дизайн, потужний і економічний двигун з електронним уприскуванням, чіпка гума Metzeler, ефективні гальма і дуже приваблива ціна, роблять Geon Benelli 251s / TNT25 ідеальним кандидатом на роль універсального мотоцикла для щоденного використання.

Безумовно, хороший як міський байк - яскравий, динамічний і дуже керований.

Досить один раз проїхатися, що б захопитися раз і надовго.


  • Гальма, передній / задній: 1 плаваючий диск ø280мм, 4-поршневий плаваючий супорт з ABS /дисковий 240 мм з ABS
  • Двигун: 1 цил., 4-х тактний, 4-клап., DOHC
  • Дорожній просвіт (мм): 170
  • ДхШхВ (мм): 2080 x 810 x 1125
  • Задня підвіска: Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням переднатяга, хід 51мм
  • Колісна база (мм): 1400
  • КПП / трансмісія / головна передача: 6-ступ. Механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 22 / 7000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 28,5 / 9250
  • Максимальна швидкість (км / год): 165
  • Обсяг паливного бака (л): 17 (резерв 3,5)
  • Охолодження: рідинне
  • Передня підвіска: Телескопічна, амортизатори перевернутого типу Ø 41mm, хід 125мм
  • Рама: Сталева просторова рама
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 10W50
  • Робочий об'єм (см3): 249
  • Система живлення: Інжектор. Прямий вприск з електроним управлінням ECU DELPHI
  • Система запалювання: TLI (Безконтактна, з електроним управлінням)
  • Система пуску: Електростартер
  • Ступінь стиснення: 11.2 : 1
  • Суха вага (кг): 162
  • Шини, передня / задня: 110/70 - ZR17 / 150/60 - ZR17
Характеристики
Гальма, передній / задній:1 плаваючий диск ø280мм, 4-поршневий плаваючий супорт з ABS /дисковий 240 мм з ABS Двигун:1 цил., 4-х тактний, 4-клап., DOHC
Дорожній просвіт (мм):170 ДхШхВ (мм):2080 x 810 x 1125
Задня підвіска:Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором з регулюванням переднатяга, хід 51мм
Колісна база (мм):1400
КПП / трансмісія / головна передача:6-ступ. Механічна Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):22 / 7000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):28,5 / 9250 Максимальна швидкість (км / год):165
Обсяг паливного бака (л):17 (резерв 3,5)
Охолодження:рідинне
Передня підвіска:Телескопічна, амортизатори перевернутого типу Ø 41mm, хід 125мм Рама:Сталева просторова рама
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 10W50 Робочий об'єм (см3):249
Система живлення:Інжектор. Прямий вприск з електроним управлінням ECU DELPHI
Система запалювання:TLI (Безконтактна, з електроним управлінням)
Система пуску:Електростартер Ступінь стиснення:11.2 : 1
Суха вага (кг):162 Шини, передня / задня:110/70 - ZR17 / 150/60 - ZR17
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки