Купити бюджетний квадроцикл Geon Tactic 250 у офіційного дилера в м. Івано-Франківськ - мотосалоні Мотостарт.
У зв'язку з непростою економічною ситуацією квадроцикли стали для багатьох недозволеною розкішшю. Тому бренд Geon пропонує цілком доступний варіант для сімейних вилазок на природу і нескладних завдань по господарству - квадроцикл Geon Tactic 250 EFI. Компактний, але при цьому повнорозмірний 2-місний утилітарний квадроцикл стане вашим надійним помічником у роботі і напарником в розвагах.
Даний апарат є всюдиходом початкового рівня. А, як для початкового рівня, двигун є одним з найпотужніших у класі. Він тяговий та еластичний. Tactic 250 оснащується чотиритактним мотором рідинного охолодження обсягом 249 куб.см. з інжекторною системою живлення. Це повноцінний квадроциклетний двигун, а не перероблений або адаптований двигун від скутера, які ставлять на більшість бюджетних моделей.
Інжектор Tactic’a сучасний - при пуску на холодну автоматично готує потрібну для прогріву суміш. Заводиться квадроцикл Geon Tactic електростартером. Як тільки мотор виходить на робочу температуру, обороти падають, і це служить сигналом готовності до поїздки. Відгук на газ точний і різкий. Двигун добре тягне у всьому діапазоні оборотів. Динаміка, звичайно не "драгова», але, з огляду на скромний об’єм силового агрегату, здатна приємно здивувати. По рівній дорозі квадр здатний бадьоро розігнатися до максимальних 85 км / год.
Весь крутний момент від двигуна через трансмісію передається виключно на задні колеса. До слова сказати, задня вісь Geon Tactic 250, як і на більшості мотовсюдиходів, жорстко заблокована з метою поліпшення прохідності і здешевлення конструкції заднього моста, а також спрощення в обслуговуванні.
Модель Geon Tactic 250 дуже простий в експлуатації завдяки автоматичній коробці передач варіативного типу. Квадр цілком шустрий, щоб повною мірою насолодитися прогулянками на природі, їздою по дорогах і пересічній місцевості. Він стійкий і стабільний в русі, щоб без особливого ризику керувати ним. Виробник зробив колію ширше, ніж у більшості однокласників для кращої стійкості в поворотах. Прохідності для їзди по твердому покриттю і помірного бездоріжжю цілком вистачає.
Передні амортизатори і задній моноамортизатор - демпфують не погано. До роботи підвіски зауважень не буде: передок в міру жорсткий. На Tactic 250 (як і на Polaris-ах), встановлена підвіска типу Мак-Ферсон, яку навіть при дуже жорсткій експлуатації буде важко вбити. Що стосується задньої підвіски, то моноамортизатора з високим запасом енергоємності вистачить для цілком жорстких райдів. Всі амортизатори мають регулювання переднатягу пружини.
Задній гальмівний диск монтований на осі. Гальмівна динаміка квадроцикла розцінюється вище середнього. Три супорта ефективно впиваються в три гальмівних диска, з легкістю осаджуючи легкий Geon Tactic. Непогана і інформативність, зокрема, завдяки тому, що гальмівні магістралі прокладені армованими шлангами.
Зовнішній вигляд оформлений в стилі популярних старших утилітарних квадроциклів. Цей квадр вже на заводі комплектується повним набором світлотехніки, дзеркалами і звуковим сигналом. Є в базовій комплектації захисти важелів, під двигуном і редуктором заднього мосту. Спереду і ззаду встановлені великі багажні платформи, на які можна легко встановити квадроциклетні кофри або кріпити безпосередньо сам вантаж. У стоці є і електрична лебідка, і литі диски, на які взута така ж гума, як і на старших версіях і захист рук від бруду, дощу і гілок. Важлива «фішка» вже в базовій комплектації - еластичні розширювачі арок не дають бруду летіти на пілота і пасажира.
Приладова панель інформативна, гранично проста і зрозуміла. Набір контрольних покажчиків і ламп більш, ніж достатній.
Що стосується розмірів апарату, то це повноцінний всюдихід для дорослого чоловіка. Габарити не сильно поступаються Тактику 750. Більш того, при бажанні в нього може поміститися і пасажир з комфортом: адже для нього встановлена велика спинка, поручні для рук і окремі підняті платформи для ніг.
Увагу на ергономіку і посадку звертати не доведеться, тому що тут все на своїх місцях і в повнорозмірній версії. Навіть є ще запас місця для активного переміщення з метою управління вагою на віражах і підйомах-схилах.
Такі квадроцикли не купуються для перетягування великих вантажів або досягнення спортивних успіхів на кросової трасі. Geon Tactic 250 - більшою мірою розважальний квадроцикл, і за рівнем задоволення від покатушок для «не профі» цілком може скласти конкуренцію і більш дорогим і «об'ємистим» опонентам.
Недорогий 250 «кубовий» квадроцикл Вас приємно здивує. Квадр Geon Tactic 250 EFI прекрасно слухається керма, і пройде там, де багато аналоги спасують. Втім, якщо Ви залізете в непереборні хащі, скористатися лебідкою не складе труднощів. Тут вона в базовій комплектації і допоможе впевнено витягнути квадроцикл з тих місць, де колеса вже безсилі.
В цілому Geon Tactic 250 можна назвати гідним варіантом доступного квадроцикла. Дешевше всюдихід, звичайно, знайти завжди можна. Але за рівнем комплектації, повнорозмірних і позашляхових якостей конкурента просто немає. Та й по обслуговуванню і ремонту ця машина обійдеться власнику в невеликі суми.
Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.
- Гальма, передній / задній: 2 диска/ диск
- Двигун: HS1P65MM
- Дорожній просвіт (мм): 210
- ДхШхВ (мм): 2100 × 1060 × 1170
- Задня підвіска: залежна, вісь, пружинно-гідравлічний моноамортизатор
- Колісна база (мм): 1305
- Комплектація: легкосплавні диски, пасажирський спинка, захист рук, дзеркала
- КПП / трансмісія / головна передача: клиноременной варіатор (CVT) (F / N / R) з режимом роботи 2WD ланцюг
- Обсяг паливного бака (л): 10
- Охолодження: рідинне
- Передня підвіска: незалежна, 2 А-образно. важелі з пружинно-гідравлічними амортизаторами, хід 170мм
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: Powerquad 10W40
- Рекомендоване трансмісійне масло: Gear 300 75W90
- Робочий об'єм (см3): 250
- Система живлення: інжектор Delphi EFI
- Система запалювання: ECU
- Система пуску: електростартер
- Суха вага (кг): 260
- Тип двигуна: 1 циліндр, 4Т, 4 клапана
- Шини, передня / задня: 25х8-12 / 25х10-12
Характеристики | |
---|---|
Гальма, передній / задній:2 диска/ диск | Двигун:HS1P65MM |
Дорожній просвіт (мм):210 | ДхШхВ (мм):2100 × 1060 × 1170 |
Задня підвіска:залежна, вісь, пружинно-гідравлічний моноамортизатор | Колісна база (мм):1305 |
Комплектація:легкосплавні диски, пасажирський спинка, захист рук, дзеркала | КПП / трансмісія / головна передача:клиноременной варіатор (CVT) (F / N / R) з режимом роботи 2WD ланцюг |
Обсяг паливного бака (л):10 | Охолодження:рідинне |
Передня підвіска:незалежна, 2 А-образно. важелі з пружинно-гідравлічними амортизаторами, хід 170мм | Рама:сталева трубчаста |
Рекомендоване моторне масло:Powerquad 10W40 | Рекомендоване трансмісійне масло:Gear 300 75W90 |
Робочий об'єм (см3):250 | Система живлення:інжектор Delphi EFI |
Система запалювання:ECU | Система пуску:електростартер |
Суха вага (кг):260 | Тип двигуна:1 циліндр, 4Т, 4 клапана |
Шини, передня / задня:25х8-12 / 25х10-12 |