Всі мотоцикли можна поставити на облік в МРЕВ.
Оновлення моделей 2020 р .:
- Повністю нові рама і пластик у всіх версій.
- Регульовані амортизатори
- Електростартер + кікстартер
- LED-панель приладів (як на Dakar GNX)
- Наявність світлотехніки і повноцінного генератора
- Карбюратор NIBBI
- Алюмінієвий маятник (моделі 150, 190)
- 5-ступінчаста КПП (моделі 150, 190)
- Розмір коліс: Enduro - 17/14, Motard - 12/12
Оновлена
Вирішені завдання:
Двигун
Різні версії пітбайків оснащені, вже перевіреними українськими райдерамі, двигунами об'ємом 150 і 190 куб.см. Двигун обладнаний класичної 5-ступінчастою КПП і електро-стратером. Плюс встановлено повноціний генератор, необхідний для постачання всієї цивільної світлотехніки.
Паливна система
У базовій комплектації встановлений новий карбюратор NIBBI Racing. Технологія виготовлення корпусу гарантує довговічну роботу. Жиклери стандартні і легко варіювати. Легко піддається регулюванню. Легкий пуск на холодну, більш чуйна робота ручки газу.
Райдери, які хочуть більшого, можуть встановити інжектор. Завдяки йому мотоцикл відмінно поводиться в різних кліматичних умовах і дає більш стабільну, економічну роботу.
Система охолодження
Охолодження відбувається ефективніше за рахунок примусової циркуляції в повітряно-масляній системі.
Вага
Знизили вагу на 9 кг. Цього досягли завдяки роботі з рамою, підвісками і заднім маятником. Проведено роботи з елементами кріплення, змінені дизайну і конструкції пластика.
Рама
Рама металева, трубчаста. Нова конструкція спричинила за собою зміни пластика і бака. Використовуються нові CNC траверси, алюмінієві маятники. Змінено кут нахилу вилки, для кращого управління.
Колісна база
Мотоцикли розділені на два класи: супермото та ендуро/кросу. Для двох версій пропонуються різні колісні бази. Тепер GEON X-Ride Competition завжди буде мати дві бази: довгу і коротку.
З оновлень: на даній версії X-Ride використовується нова вихлопна система з Power Bomb - виготовлена з нержавіючої сталі і має новий глушник. А також встановлено нову світло-діодну панель приладів. LED повороти і стоп.
Виробництво моделі було перенесено на нову виробничу платформу, яка дозволила суттєво покращити якість моделі і запропонувати більш багату комплектацію при збереженні того ж рівня роздрібної ціни.
Всі версії мотоциклів оснащуються гелевими акумуляторами Dynavolt.
І традиційне від Geon - до кожного мотоциклу бренду безкоштовно надається комплект високо-технологічного масла Motul на 2 заміни для підвищення ресурсу двигуна завдяки ефективній під час обкатці.
Власнику надається повний комплект документів, необхідних для реєстрації транспортного засобу для доріг загального користування.
Купити пітбайк Geon X-Ride 125 можна в мотосалоні Мотостарт, м. Івано-Франківськ. Документи, гарантія, доставка.
- Важелі зчеплення і пер.тормоза: алюмінієві
- Висота по сидінню (мм): 780
- Вихлопная система: megabomb, нержав. глушник
- Гальма, передній / задній: диск / диск (армовані шланги)
- Двигун: 1P54FMIK
- Дзеркала: +
- Дорожній просвіт (мм): 265
- ДхШхВ (мм): 1690 × 760 × 1055
- Задній маятник: залізний подовжений
- Задня зірка: 14 / 41
- Задня підвіска: моноамортизатор регульований
- Захист мотора: +
- Карбюратор: Nibbi Racing
- Колісна база (мм): 1200
- КПП / трансмісія / головна передача: 4 - ступінчаста механічна
- Ланцюг: KMC 428
- Лапка КПП: алюм. складна
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 9 / 5000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 9 / 7500
- Максимальна швидкість (км / год): 100
- Обода: алюмінієві
- Обсяг паливного бака (л): 5
- Охолодження: повітряне
- Підніжки: залізні
- Передня підвіска: перевернутого типу з регулюванням
- Повороти: LED
- Прогресія: -
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 125
- Світлотехніка і т.д. для регістрації: +
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: Електро / кік-стартер
- Спідометр: цифровий
- Ступінь стиснення: 9.5 : 1
- Суха вага (кг): 65
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
- Шини, передня / задня: 70/100-17 / 90/100-14
Характеристики | |
---|---|
Важелі зчеплення і пер.тормоза:алюмінієві | Висота по сидінню (мм):780 |
Вихлопная система:megabomb, нержав. глушник | Гальма, передній / задній:диск / диск (армовані шланги) |
Двигун:1P54FMIK | Дзеркала:+ |
Дорожній просвіт (мм):265 | ДхШхВ (мм):1690 × 760 × 1055 |
Задній маятник:залізний подовжений | Задня зірка:14 / 41 |
Задня підвіска:моноамортизатор регульований | Захист мотора:+ |
Карбюратор:Nibbi Racing | Колісна база (мм):1200 |
КПП / трансмісія / головна передача:4 - ступінчаста механічна | Ланцюг:KMC 428 |
Лапка КПП:алюм. складна | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):9 / 5000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):9 / 7500 | Максимальна швидкість (км / год):100 |
Обода:алюмінієві | Обсяг паливного бака (л):5 |
Охолодження:повітряне | Підніжки:залізні |
Передня підвіска:перевернутого типу з регулюванням | Повороти:LED |
Прогресія:- | Рама:сталева трубчаста |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 | Робочий об'єм (см3):125 |
Світлотехніка і т.д. для регістрації:+ | Система живлення:карбюратор |
Система запалювання:CDI | Система пуску:Електро / кік-стартер |
Спідометр:цифровий | Ступінь стиснення:9.5 : 1 |
Суха вага (кг):65 | Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний |
Шини, передня / задня:70/100-17 / 90/100-14 |