You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл GEON X-Ride Ендуро 125 PRO

  • Доступність: Є в наявності
$1099

Всі мотоцикли можна поставити на облік в МРЕВ.

Оновлення моделей 2020 р .:

  1. Повністю нові рама і пластик у всіх версій.
  2. Регульовані амортизатори
  3. Електростартер + кікстартер
  4. LED-панель приладів (як на Dakar GNX)
  5. Наявність світлотехніки і повноцінного генератора
  6. Карбюратор NIBBI
  7. Алюмінієвий маятник (моделі 150, 190)
  8. 5-ступінчаста КПП (моделі 150, 190)
  9. Розмір коліс: Enduro - 17/14, Motard - 12/12

Оновлена версія пітбайку Geon X-ride виникла завдяки отриманому на змаганнях досвіду райдерів і роботі інженерів GEON Motosport. Збираючи зворотний зв'язок на змаганнях, тренуваннях, в мото школах, врахували необхідні доопрацювання і реалізували в принципово новому мотоциклі GEON X-Ride Competition.

 Вирішені завдання:

Двигун

Різні версії пітбайків оснащені, вже перевіреними українськими райдерамі, двигунами об'ємом 150 і 190 куб.см. Двигун обладнаний класичної 5-ступінчастою КПП і електро-стратером. Плюс встановлено повноціний генератор, необхідний для постачання всієї цивільної світлотехніки.

Паливна система

У базовій комплектації встановлений новий карбюратор NIBBI Racing. Технологія виготовлення корпусу гарантує довговічну роботу. Жиклери стандартні і легко варіювати. Легко піддається регулюванню. Легкий пуск на холодну, більш чуйна робота ручки газу.

Райдери, які хочуть більшого, можуть встановити інжектор. Завдяки йому мотоцикл відмінно поводиться в різних кліматичних умовах і дає більш стабільну, економічну роботу.

Система охолодження

Охолодження відбувається ефективніше за рахунок примусової циркуляції в повітряно-масляній системі.

Вага

Знизили вагу на 9 кг. Цього досягли завдяки роботі з рамою, підвісками і заднім маятником. Проведено роботи з елементами кріплення, змінені дизайну і конструкції пластика.

Рама

Рама металева, трубчаста. Нова конструкція спричинила за собою зміни пластика і бака. Використовуються нові CNC траверси, алюмінієві маятники. Змінено кут нахилу вилки, для кращого управління.

Колісна база

Мотоцикли розділені на два класи: супермото та ендуро/кросу. Для двох версій пропонуються різні колісні бази. Тепер GEON X-Ride Competition завжди буде мати дві бази: довгу і коротку.

     

З оновлень: на даній версії X-Ride використовується нова вихлопна система з Power Bomb - виготовлена з нержавіючої сталі і має новий глушник. А також встановлено нову світло-діодну панель приладів. LED повороти і стоп.

Виробництво моделі було перенесено на нову виробничу платформу, яка дозволила суттєво покращити якість моделі і запропонувати більш багату комплектацію при збереженні того ж рівня роздрібної ціни.

 

Всі версії мотоциклів оснащуються гелевими акумуляторами Dynavolt.

І традиційне від Geon - до кожного мотоциклу бренду безкоштовно надається комплект високо-технологічного масла Motul на 2 заміни для підвищення ресурсу двигуна завдяки ефективній під час обкатці. 

Власнику надається повний комплект документів, необхідних для реєстрації транспортного засобу для доріг загального користування. 

Купити пітбайк Geon X-Ride 125 можна в мотосалоні Мотостарт, м. Івано-Франківськ. Документи, гарантія, доставка.

  • Важелі зчеплення і пер.тормоза: алюмінієві
  • Висота по сидінню (мм): 780
  • Вихлопная система: megabomb, нержав. глушник
  • Гальма, передній / задній: диск / диск (армовані шланги)
  • Двигун: 1P54FMIK
  • Дзеркала: +
  • Дорожній просвіт (мм): 265
  • ДхШхВ (мм): 1690 × 760 × 1055
  • Задній маятник: залізний подовжений
  • Задня зірка: 14 / 41
  • Задня підвіска: моноамортизатор регульований
  • Захист мотора: +
  • Карбюратор: Nibbi Racing
  • Колісна база (мм): 1200
  • КПП / трансмісія / головна передача: 4 - ступінчаста механічна
  • Ланцюг: KMC 428
  • Лапка КПП: алюм. складна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 9 / 5000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 9 / 7500
  • Максимальна швидкість (км / год): 100
  • Обода: алюмінієві
  • Обсяг паливного бака (л): 5
  • Охолодження: повітряне
  • Підніжки: залізні
  • Передня підвіска: перевернутого типу з регулюванням
  • Повороти: LED
  • Прогресія: -
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 125
  • Світлотехніка і т.д. для регістрації: +
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Спідометр: цифровий
  • Ступінь стиснення: 9.5 : 1
  • Суха вага (кг): 65
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
  • Шини, передня / задня: 70/100-17 / 90/100-14
Характеристики
Важелі зчеплення і пер.тормоза:алюмінієві Висота по сидінню (мм):780
Вихлопная система:megabomb, нержав. глушник Гальма, передній / задній:диск / диск (армовані шланги)
Двигун:1P54FMIK
Дзеркала:+
Дорожній просвіт (мм):265 ДхШхВ (мм):1690 × 760 × 1055
Задній маятник:залізний подовжений Задня зірка:14 / 41
Задня підвіска:моноамортизатор регульований
Захист мотора:+
Карбюратор:Nibbi Racing Колісна база (мм):1200
КПП / трансмісія / головна передача:4 - ступінчаста механічна Ланцюг:KMC 428
Лапка КПП:алюм. складна
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):9 / 5000
Макс. потужність (к.с / при об / хв):9 / 7500 Максимальна швидкість (км / год):100
Обода:алюмінієві Обсяг паливного бака (л):5
Охолодження:повітряне
Підніжки:залізні
Передня підвіска:перевернутого типу з регулюванням Повороти:LED
Прогресія:- Рама:сталева трубчаста
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):125
Світлотехніка і т.д. для регістрації:+ Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI Система пуску:Електро / кік-стартер
Спідометр:цифровий
Ступінь стиснення:9.5 : 1
Суха вага (кг):65 Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
Шини, передня / задня:70/100-17 / 90/100-14
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки