You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Pantera S200 Standard Brake

  • Доступність: Є в наявності
$1250

Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.

Добре відома і популярна модель GEON Pantera не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і отримала поділ на дві версії: версія 202CBF - це оновлена, але все та ж Pantera зі збільшеним двигуном CBF в форм-факторі мегазручного зрозумілого мотоцикла початкового класу . А ось версія Pantera S200 - це модифікація в напрямку більш прогресивного і сучасного «стріту».

Детальніше зупинимося на версії Pantera S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. Стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці - тепер це неокласик з ознаками стрітфайтера.

Нова модель має більш потужний двигун в порівнянні з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності й крутного моменту, але відмінність не тільки в об’ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні самого останнього технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні мото-ресурсу.


Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звичайно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправки, важлива деталь: об`єм бензобаку 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літрів на 100 км. Таким чином, отримуємо автономність до 800км.

Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.

Само собою, двигун оснащений баланс-валом і він верхнєвальний. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.

На Pantera S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширшими, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. За рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність при швидкісному проходженні поворотів.

На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.


Активному маневруванню сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку і положення під час активного міського "stop'n'go". Висота по сидінню (790 мм) дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.

Високе і вузьке кермо - однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera S200 в місті, хоча, і на ближньому «міжмісто», він не буде пасти задніх.

Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів - інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах даного класу і вигідно відрізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera - 3-поршневий супорт передньої гальмівної системи.

Підвіска також шосейно-орієнтована, більш жорстка. Дозволяє агресивніше їздити в умовах міських віражів. Задні газо-масляні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, а й володіють достатньою високою «вантажопідйомністю».

Нова Pantera оснащена інформативною цифровою панеллю приладів з LCD екраном.


Яскрава LED світлотехніка не дасть і без того помітного мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.

В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки розвиненому обвісу. Напівобтічник на баці та «ікло» під двигуном роблять мотоцикл візуально більшим і соліднішим.

Pantera 2018 помітно відрізняється від попередньої моделі і по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумано, сучасно. Для пасажира передбачені поручні-рукоятки. А якщо комусь знадобиться великий багажник - його можна замовити опціонально у нас в магазині.

Завдяки колісній базі в 1320 мм є можливість активно лавірувати між машинами в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне і передбачуване гальмування при будь-якому стані дороги.

Новий байк простий не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інженерного відділу бренду.

Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості незамінного «телепорту» через міські пробки і тягучки.

Купити Geon Pantera S200 Standard Brake у офіційного дилера - мотосалоні Мототарт.

  • Висота по сидінню (мм): 795
  • Двигун: KD162FML
  • Дорожній просвіт (мм): 235
  • ДхШхВ (мм): 1928 × 740 × 1220
  • Задня підвіска: сталевий маятник, два газо-масляних амортизатора з регулюваннями
  • Зчеплення: багатодискове в олійно ванні
  • Колісна база (мм): 1320
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 14,5 / 6500
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 16,5 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): 105
  • Обсяг паливного бака (л): 20
  • Охолодження: повітряне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
  • Рама: телескопічна вилка звичайного тіпастальная трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 182
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Ступінь стиснення: 9.2 : 1
  • Суха вага (кг): 107
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 90*90-17 / 130*70-17
Характеристики
Висота по сидінню (мм):795 Двигун:KD162FML
Дорожній просвіт (мм):235 ДхШхВ (мм):1928 × 740 × 1220
Задня підвіска:сталевий маятник, два газо-масляних амортизатора з регулюваннями
Зчеплення:багатодискове в олійно ванні
Колісна база (мм):1320 КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):14,5 / 6500 Макс. потужність (к.с / при об / хв):16,5 / 8500
Максимальна швидкість (км / год):105
Обсяг паливного бака (л):20
Охолодження:повітряне Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу
Рама:телескопічна вилка звичайного тіпастальная трубчаста Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):182
Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI Система пуску:Електро / кік-стартер
Ступінь стиснення:9.2 : 1 Суха вага (кг):107
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Шини, передня / задня:90*90-17 / 130*70-17
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки