Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.
Добре відома і популярна модель GEON Pantera не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і отримала поділ на дві версії: версія 202CBF - це оновлена, але все та ж Pantera зі збільшеним двигуном CBF в форм-факторі мегазручного зрозумілого мотоцикла початкового класу . А ось версія Pantera S200 - це модифікація в напрямку більш прогресивного і сучасного «стріту».
Детальніше зупинимося на версії Pantera S200/N200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. Стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці - тепер це неокласик з ознаками стрітфайтера.
Нова модель має більш потужний двигун в порівнянні з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності й крутного моменту, але відмінність не тільки в об’ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні самого останнього технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні мото-ресурсу.
Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звичайно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправки, важлива деталь: об`єм бензобаку 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літрів на 100 км. Таким чином, отримуємо автономність до 800км.
Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.
Само собою, двигун оснащений баланс-валом і він верхнєвальний. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На Pantera S200/N200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширшими, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. За рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність при швидкісному проходженні поворотів.
На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневрування сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку і положення під час активного міського "stop'n'go". Висота по сидінню (790 мм) дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.
Високе і вузьке кермо - однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera S200 в місті, хоча, і на ближньому «міжмісто», він не буде пасти задніх.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів - інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах даного класу і вигідно відрізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera - 3-поршневий супорт передньої гальмівної системи.
Підвіска також шосейно-орієнтована, більш жорстка. Дозволяє агресивніше їздити в умовах міських віражів. Задні газо-масляні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, а й володіють достатньою високою «вантажопідйомністю».
Нова Pantera оснащена інформативною цифровою панеллю приладів з LCD екраном.
Яскрава LED світлотехніка не дасть і без того помітного мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.
В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки розвиненому обвісу. Напівобтічник на баці та «ікло» під двигуном роблять мотоцикл візуально більшим і соліднішим.
Pantera 2020 помітно відрізняється від попередньої моделі і по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумано, сучасно. Для пасажира передбачені поручні-рукоятки. А якщо комусь знадобиться великий багажник - його можна замовити опціонально у нас в магазині.
Завдяки колісній базі в 1320 мм є можливість активно лавірувати між машинами в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне і передбачуване гальмування при будь-якому стані дороги.
Новий байк простий не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інженерного відділу бренду.
Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості незамінного «телепорту» через міські пробки і тягучки.
- Висота по сидінню (мм): 795
- Двигун: KD162FML
- Дорожній просвіт (мм): 235
- ДхШхВ (мм): 1928 × 740 × 1220
- Задня підвіска: сталевий маятник, два газо-масляних амортизатора з регулюваннями
- Зчеплення: багатодискове в олійно ванні
- КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 15,5 / 6000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 17 / 7500
- Максимальна швидкість (км / год): 110
- Обсяг паливного бака (л): 20
- Охолодження: повітряне
- Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 199
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: Електро / кік-стартер
- Ступінь стиснення: 9.2 : 1
- Суха вага (кг): 107
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
- Шини, передня / задня: 90*90-17 / 130*70-17
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):795 | Двигун:KD162FML |
Дорожній просвіт (мм):235 | ДхШхВ (мм):1928 × 740 × 1220 |
Задня підвіска:сталевий маятник, два газо-масляних амортизатора з регулюваннями | Зчеплення:багатодискове в олійно ванні |
КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):15,5 / 6000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):17 / 7500 | Максимальна швидкість (км / год):110 |
Обсяг паливного бака (л):20 | Охолодження:повітряне |
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу | Рама:сталева трубчаста |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 | Робочий об'єм (см3):199 |
Система живлення:карбюратор | Система запалювання:CDI |
Система пуску:Електро / кік-стартер | Ступінь стиснення:9.2 : 1 |
Суха вага (кг):107 | Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом |
Шини, передня / задня:90*90-17 / 130*70-17 |