You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Grandtour 400 EFI

  • Доступність: Є в наявності
$3120

Geon Grandtour - це легкий середньокубатурний мотоцикл подвійного призначення, «дорослий» туристичний ендуро, побудований навколо 400-кубового двигуна - відродженого силового агрегату Honda XR 400 - одного з легендарних двигунів в сучасній інтерпретації.

   Вседорожник призначений як для розміреної їзди по асфальту, так і по грунтовках і помірному бездоріжжю. Мотоцикл спроектований відповідно до канонів класу.

   Зручна і комфортна посадка: пряма спина, високі рукоятки керма, висока точка огляду. Ергономіка на увазі їзду «в стійці»: кермо розташовано досить високо, досить простору для колін, ступні ніг надійно фіксуються на підніжках.

   Довгохідні підвіски з регулюваннями: масивні амортизатори спереду і потужний моноамортизатор ззаду в зв'язці з алюмінієвим маятником з прогресією ефективно проковтують всі дрібні дорожні нерівності і ізолюють пілота від середніх ям.

   Легка вага мотоцикла подарує задоволення від слухняного управління байком і дозволить легше справлятися з бездіжжям.

   Штатне головне світло досить потужне і дозволить з упевненістю продовжувати подорож в темний час доби.

   Ємний бак на 16 літрів забезпечить збільшений запас ходу

   І головне - надійний двигун з високим крутним моментом рівномірно розподіленим у всьому діапазоні.

   Цей мотоцикл призначений як для далеких подорожей, так і для повсякденної експлуатації. Завдяки легкій вазі і високій маневреності, він дозволяє не відчувати себе «слоном у посудній» лавці в міському потоці. В цілому, проявляє себе відмінним міським мотоциклом, якому під силу і щоденна штовханина всередині міського потоку, і поїздки на сотні, а то й тисячі кілометрів.

   Низьке переднє крило - данина традиціям класу, але від цього не менш функціонально - забезпечує мотоциклу необхідний захист від бруду.

   Завдяки великій базі апарату, місця для пасажира і кофрів вистачає з запасом. Також розмір гарантує повагу власників авто: мотоцикл виглядає досить габаритно і солідно.

   Початок проекту Geon Grantour 400 було закладено ще в 2009 році. У 2011 році колектив «Geon Engineering» взяв участь в процесі розвитку продукту і, починаючи з 2012 року, почалася активна фаза співпраці в доведенні мотоцикла до стадії виробництва, включаючи перші дорожні тести.

   Уже в кінці 2013 року підрозділ «Geon Engineering» розвернуло етап дорожніх випробувань на території України. В цей момент отримана перша серійна партія мотоциклів для українських покупців. У 2014му в світ виходить перша пілотна партія мотоциклів, вироблених після серії дорожніх випробувань.

   У версії 2015 року зроблено ряд модернізацій і доопрацювань. Ключовий апгрейд серійних мотоциклів - це система харчування і електроніка: карбюраторна система середньої ефективності поступилася місцем технологічному інжектору під керуванням ECU. Було прийнято рішення відмовитися від масляних радіаторів. Завдяки такому рішенню було заощаджено вагу, а так само без істотної втрати обсягу масла в системі була підвищена швидкість циркуляції масла, що в результаті не відбилося на температурному режимі системи мастила. До слова, радіатори не пропали зовсім, а перейшли в розряд опцій - їх можна замовити.

   На зміну пластиковому паливному баку незграбної форми був встановлений сталевий бак обтічної форми. Деякі поправки були внесені в роботу підвіски.

   Модель 2016 року стала наступником попередньої версії з усіма впровадженими доробками і модернізаціями, включаючи ключові апгрейди. А також оновлена версія отримала в оснащення вельми корисні фічі: захисна решітка фари, захист двигуна, зварена з труб, центральна підніжка. Головний бонус - все це надається в подарунок, в базовій комплектації кожного мотоцикла.

   І традиційно відбулося оновлення дизайну - мотоцикл отримав виразніший і більш запам'ятовуваний зовнішній вигляд.

   Кольорові рішення включають в себе три варіанти: чорний, сірий і помаранчевий.

Купити Geon Grandtour 400 інжектор можна в мотосалоні Мотостарт.

  • Висота по сидінню (мм): 890
  • Гальма, передній / задній: диск / диск
  • Дорожній просвіт (мм): 260
  • ДхШхВ (мм): 2205 х 810 х 1350
  • Задня підвіска: маятникова, мотоамортізатор, хід 200 мм
  • Колісна база (мм): 1460
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 30 / 5500
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 28 / 7000
  • Максимальна швидкість (км / год): 135
  • Обсяг паливного бака (л): 16
  • Охолодження: повітряно-масляні
  • Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 10W40
  • Робочий об'єм (см3): 397
  • Система живлення: інжектор Delphi EFI
  • Система запалювання: ECU
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Ступінь стиснення: 8.8:1
  • Суха вага (кг): 162
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 90*90-21 / 130*80-18
Характеристики
Висота по сидінню (мм):890 Гальма, передній / задній:диск / диск
Дорожній просвіт (мм):260 ДхШхВ (мм):2205 х 810 х 1350
Задня підвіска:маятникова, мотоамортізатор, хід 200 мм
Колісна база (мм):1460
КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):30 / 5500
Макс. потужність (к.с / при об / хв):28 / 7000 Максимальна швидкість (км / год):135
Обсяг паливного бака (л):16
Охолодження:повітряно-масляні
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу Рама:сталева трубчаста
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 10W40 Робочий об'єм (см3):397
Система живлення:інжектор Delphi EFI
Система запалювання:ECU
Система пуску:Електро / кік-стартер Ступінь стиснення:8.8:1
Суха вага (кг):162 Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Шини, передня / задня:90*90-21 / 130*80-18
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки