$1499
Модель CR6 є однією з найпопулярніших в модельному ряду GEON і в цілому серед багатьох любителів мотоциклів України. Один з мотоциклів, якому в пору приміряти звання «народний». Тому ми з великою відповідальністю підійшли до питання модернізації моделі і почали готувати нове покоління вже досить давно. Останні пару років команда працювала над тим, щоб надати поліпшену версію популярного мотоцикла.Оскільки це один з найпопулярніших і затребуваних мотоциклів, то на розробку оновленого покоління було зосереджено велику увагу. І ось зараз ми представимо в результаті - нове покоління - CR6z.GEON CR6GEON CR6ZПідкреслюємо, що це не перероблена модель попереднього покоління. Це абсолютно новий мотоцикл, включаючи всі компоненти і створений він на новій сучасній виробничої платформі.Ультрасучасні складальні лінії і виробничі обладнання дозволяють досягати максимальної стабільності якості при масовому виробництві. Що забезпечує для користувача довговічність і надійність всіх вузлів і в першу чергу двигуна. А двигун, безумовно, заслуговує на окрему увагу, і ми про нього розповімо докладно трохи пізніше.Можливо, не найважливіше, але, однозначно, саме помітне поліпшення - це зовнішній дизайн мотоцикла. Новий більш стрімкий силует має кращу впізнаваність і індивідуальність. Лінії нового вигляду намальовані в стилі хай-тек. При цьому є важливий практичний момент. Нова виробнича база надає пластик поліпшеної якості - він більш еластичний та міцний. А також лакофарбове покриття більш стійке до ушкоджень, подряпин і заломів, деформацій пластика.Велика увага була приділена підвищенню інтуїтивності і ергономіки, щоб під час руху водій не замислювався про кнопки і перемикачі, а був максимально сфокусований на дорожню обстановку, що безумовно підвищує безпеку під час руху і прискорює навчання новачкам.Оновлена
$1499
Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні.Флагманська модель ендуро Geon Dakar GNX 250/300 вже зарекомендувала себе, як топовий мотоцикл професійного класу. А ми давно готували аналогічний за характеристиками ендуро, але більш доступний по бюджету - ендуро мотоцикл з аналогічним функціоналом, але з більш доступною ціною і трохи скромнішими характеристиками.Ми раді представити вам результат наших старань - Geon Dakar GNS 300 - молодший брат-однокласник для Dakar GNX.Це легкий, але потужний крос-ендуро повнорозмірного формату, c великими колесами 21/18, високою посадкою і довгохідними підвісками. Dakar GNS розроблений для подолання різноманітних маршрутів - починаючи від лісових стежок, нескладних трас, піщаних дюн і закінчуючи підйомами в гори і інші хардові маршрути.Широкі можливості Dakar GNS забезпечує, в першу чергу, двигун. Він видає вагомий крутний момент серед мотоциклів з двигуном 300 кубів. Мотор обладнаний ефективним балансувальним валом і практично позбавлений вібрацій. Від старшої версії він відрізняється трохи меншою потужністю. Але він вас повезе - і Вам сподобається!Потужний двигун GNS 300 знайомий нам по моделі Issen 300 - це мотор з 4-клапанної головою вже в базовій комплектації має обсяг 300 кубів і харчується від прогресивного і технологічного плоскодроссельного карбюратора Nibbi Racing PWK34. Рідинне охолодження допомагає збільшити ресурс служби двигуна. Оснащений електро-стартером і кік-стартером.Цей двигун випускається вже більше 5 років і позбавлений всіх «дитячих болячок». А сама модель вже обкатана в інших країнах, в умовах близьких до українських. Тому нова модель є вже перевіреним «відшліфованим» мотоциклом. Цей недорогий мотоцикл здатний здивувати Вас своїм міцним характером.Двигун відмінно збалансований і видає впевнену тягу на низах, добре розкручується і не вібрує на верхніх діапазонах. Це той випадок, коли універсальність двигуна надасть райдеру чуйний і доброзичливий характер управління. Що особливо важливо для малодосвідчених райдерів. А також послужить величезним плюсом, якщо розглядати цю модель, як універсальну на кожен день - в будні по дорогах, по вихідним в офф-роуд відрив.Також дружелюбність моделі проявляється в її розмірі. Незважаючи на те, що це повнорозмірний мотоцикл, він має дещо менший габарит, ніж старша версія GNX. Цей мотоцикл ідеально підійде для тих кому Geon Terrax вже малуватий і кому вже в пору підбирати мотоцикл по-могутніше. А також підійде,..
$2429
Модель Geon 950 - універсальний шолом з фірмової лінійки шоломів GEON-Helmets - функціональний модуляр (фліп-ап, трансформер) з додатковим вбудованим тонованим сонцезахисним візором (окулярами). У проектуванні і виробництві даної моделі особлива увага традиційно приділялася показниками безпеки, а також зручності і комфорту. Форма шолома відповідає європейським параметрам будови голови, завдяки чому забезпечується комфортний стан при експлуатації, при надяганні і знятті. У виробництві шоломів Geon використані сучасні високотехнологічні матеріали індустрії безпеки: капсула виготовлена
$0
Benelli 502CБенеллі 502С - середньорозмірний мотоцикл з власним характером. Небанальний дизайн даної моделі забезпечить привернення уваги усіх оточуючих.Двигун мотоцикла - 2-циліндровий, паралельний, 47 к.с., з водяним охолодженням.Купити Benelli 502C можна в мотосалоні Мотостарт.Італійські інженери славляться у всьому світі своїм умінням створювати щось новаторське, ексклюзивне, нові форми и сміливі рішення. Benelli 502С - це сміливий симбіоз стилів - ультра сучасного нейкеду і комфортабельного круізера. Ці стилі по концепції суперечать один одному і саме тому новий клас представляється настільки цікавим. Хоч Benelli і не перший бренд, який пропонує такий форм-фактор мотоцикла, проте це перший бренд, який робить новий клас доступним для широкого кола мотолюбителів.Трубчаста ґратчаста рама огортає двигун, який являє собою паралельний twin з рідинним охолодженням об'ємом 500 куб. см, здатний розвивати максимальну потужність до 47 к.с. при 8500 об/хв. Цей же двигун встановлено в Leoncino і TRK 502. Двигун працює разом з 6-ступінчастою коробкою передач і електронним уприскуванням палива.Паливний бак мотоцикла великий, його місткість складає 21,5 літра, що гарантує високу автономність і дозволяє здійснювати тривалі поїздки без зупинок на АЗС.Круізер оснащений 17-дюймовими колесами з алюмінієвого сплаву. Передній оснащений шиною 120/70-17 і задній шиною 160/60-17. Також спереду встановлені два 280-міліметрові гальмівні диски і 240-міліметровий задній гальмівний диск, обидві гальмівні системи з ABS.Довга колісна база в сполученні з низьким сидінням нададуть Вам надзвичайне відчуття впевненості і стабільності на швидкісних прямих, а майже стрітовий кут виделки надасть маневреності в місті. Підвіска включає перевернуту вилку спереду діаметром 41 мм з ходом 125 мм і ззаду маятник з моноамортизатором, що має регулювання попереднього натягу пружини. У мотоцикла подовжене двомісне сидіння, розраховане на зручне розміщення пасажира.Приладова панель повністю цифрова при цьому проста, зрозуміла і інформативна.Виходячи з усіх рис мотоцикла Benelli 502C можна сміливо сказати, що цей нейкед-круізер створений для людей, які не бояться виходити за рамки, не підкоряються стереотипам і змінюють світ навколо себе. Мотоцикл стане відмінним транспортним засобом не просто для катання по дорогах, а для отримання максимальної насолоди від цього.Хоч Benelli 502С і не претендує на масову популярність, а скоріше на ексклюзивність, наша команда впевнена, що модел..
$6299
Geon Bullet - це іміджевий мотоцикл, легкий, схильний до спокійної їзди. Класик в ретро стилі. Повторює образи мотоциклів 60-х - 70-х років. Не дивлячись на дух минулого століття, закладений в дизайн, цей мотоцикл не втрачає в актуальності сьогодні. Цей стиль вже став поза часом і модою. Його образ переповнений шармом і автентичністю.Головне покликання мотоцикла - створювати настрій своєму водієві.Окрім естетичного задоволення, мотоцикл готовий запропонувати незрівнянно слухняне і витончене управління. У поєднанні з тяговитим двигуном, м'якими підвісками і диванною посадкою він претендує на роль головного генератора позитивного настрою для Вас.В основі мотоцикла сталева трубчаста рама яка забезпечує достатню жорсткість і має порівняно невелику вагу, завдяки чому мотоцикл відмінно збалансований і чудово керується, що легко помітно в віражах будь-якого радіусу.Мотоцикл оснащений старим добрим одноциліндровим чотиритактним двигуном з повітряним охолодженням, робочим об'ємом 399 кубічних сантиметрів і чотирма клапанами, що працють у зв'язці з 5-ступінчастою КПП. Це відроджений силовий агрегат Honda XR 400 - легендарний двигун в сучасній інтерпретації. Двигун має значний крутящий момент, і він був адаптований під роботу на низьких і середніх швидкостях. В процесі роботи двигун практично не створює вібрацій.Прообраз моделі - це Honda CB 400 SS, який з'явився у продажі в кінці 2007 року і відразу ж завоював популярність у багатьох країнах.Цей мотоцикл являє собою благодатну базу для створення кастумів з ще більш індивідуальним і неповторним стилем.Geon Bullet однозначно стане магнітом для поглядів перехожих. Він стане частиною повсякденного життя для нового покоління мотоциклістів, які цінують класичний дизайн.Geon Bullet - це мотоцикл, ідея про який народилася з появою надійного перевіреного двигуна 400 кубів, Навколо якого була з нуля спроектована база з відповідним для цього обсягу потенціалом і ресурсом. У розробці цього проекту колектив «Geon Engineering» так само брав активну участь і зіграв ключову роль в доведенні до серійного виробництва.Купити Geon Bullet 400 з гарантією і доставкою в офіційного дилера Geon i Benelli в Івано-Франківську - мотосалоні Мотостарт.PRO MOTO за 300 секунд 007 Geon Bullet 400..
$2499
Мотоцикли
В мотосалоні Motostart представлено широкий вибір мотоциклів торгових марок Geon і Benelli. Для Вашого комфорту в інтернет-магазині Мотостарт діє зручне фільтрування та сортування товарів. Купити мотоцикл за кращою ціною у офіційного представника з гарантією, документами та сервісом. Безкоштовна доставка по Україні. Мотосалон знаходиться в м. Івано-Франківськ.
Перш, ніж купити мотоцикл, пропонуємо вам ознайомитись з цікавими фактами та додатковою інформацією про реєстрацію.
Коротка історія виникнення мотоциклів
Мотоци́кл — двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що відрізняється вертикальною посадкою водія та прямим (безредукторним) управлінням переднім рульовим колесом. Та всі ми знаємо, що за таким сухим визначенням стоїть значно більше: мотоцикл – це транспорт для душі, їзда на ньому приносить нереальне задоволення і кайф.
Перший мотоцикл з’явився ще в 1869 р. Це був велосипед з паровою машиною, він був малопридатний для використання і не ввійшов в масове використання.
Перший мотоцикл з двигуном внутрішнього згоряння з’явився на рік швидше, ніж виник перший бензиновий автомобіль, у 1885 р. Дерев’яна рама з дерев’яними колесами та карбюраторним двигуном, максимальна швидкість – 12 км/год і 1,5 к.с.
Мотоцикли, які більш-менш схожі на сучасні моделі, почали з’являтись на початку ХХ століття, разом з виникненням таких брендів, як Harley-Davidson, Husqvarna, Benelli та ін.
Цікавим фактом також є те, що перші мотоцикли не мали гальм – мотоциклісти могли сподіватись лише на власні ноги.
Реєстрація мотоциклів в Україні
Для керування мототранспортом у водійських правах є 3 категорії:
- А1 - мопеди та мотороллери (скутери)
- А - мотоцикли
- В1 - квадроцикли, трицикли (трайки)
У вашому техпаспорті буде вказано, до якої саме категорії належить ваш транспортний засіб. Відповідно до цього і має бути відкрита категорія у водійських правах.
Для реєстрації мотоцикла у сервісному центрі вам потрібні такі документи:
- Заява (складається у територіальному сервісному центрі МВС)
- Паспорт і ідентифікаційний код (для паспорту нового зразку +додаток до нього)
- Документи, що підтверджують правомірність покупки, отримання, ввезення, митного оформлення, сертифікат відповідності транспортного засобу (компанія Мотостарт надає весь необхідний пакет документів для реєстрації).
Реєстрація відбувається в будь-якому сервісному центрі МВС України. Видається свідоцтво про реєстрацію та номерні знаки.
Транспортні засоби, які належать неповнолітнім, реєструються за ними за умови досягнення неповнолітніми 14-річного віку (крім випадків успадкування за законом) за нотаріально засвідченою згодою батьків (усиновлювачів) або піклувальника. В обліковій картці та книзі обліку таких транспортних засобів також зазначається прізвище, ім’я та по батькові батьків (усиновлювачів) неповнолітнього або його піклувальника і ставиться відмітка про заборону зняття з обліку транспортних засобів без їх дозволу та дозволу органу опіки та піклування.
Після досягнення неповнолітнім 18-річного віку всі обмеження щодо державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів, які встановлювалися для неповнолітніх, знімаються.
Купуючи мотоцикл потрібно розуміти, що цей транспорт вимагає подвоєної зосередженості і акуратності на дорозі. Не нехтуйте навчанням водінню необхідної категорії. Також особливої уваги потребує екіпірування. Адже навіть самий впевнений в своїх силах і навиках мотоцикліст не може контролювати всіх учасників дорожнього руху.
В мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську можна купити мотоцикл Геон або Бенеллі з гарантією і документами, а також підібрати необхідне екіпірування. На нашому мото СТО ваш мотоцикл безкоштовно зберемо і зробимо всю необхідну передпродажну підготовку.