GEON X-Road 250 оснащений комфортною підвіскою із великим ходом та широким сидінням. Мотоцикл обладнаний підніжками пасажира, має велику платформу під багажник і прекрасно підходить для регулярної їзди з пасажиром.
В мотоциклі застосовані перевірені рішення: економічний, 4-х тактний, двигун повітряного охолодження, об'ємом 250 см3, встановлений в трубчасту раму замкнутого січення, телескопічна вилка звичайного типу спереду і маятник з моноамортизатором ззаду, працюють в поєднанні з дисковими гальмами із гідравлічним приводом на обох колесах. Залізні обода діаметром 21 і 18 дюймів, спиці і ступиці GEON X-Road аналогічні моделі ендуро KTM 250X. Дані технічні рішення гарантують впевнену їзду по дорогах з будь-яким покриттям і дозволили створити надійний, економічний і легкий мотоцикл.
Зберегли свою присутність ранні апдейти: встановлена
Традиційно всі мотоцикли оснащуються нано-гелієвими акумуляторами Dynavolt і посиленими ланцюгами KMС.
З урахуванням проведених змін в ергономіці, мотоцикл став більш зручним для проходження нерівних поверхонь стоячи, а також став набагато більш зручним для мотоциклістів з високим зростом
Mотоцикл Geon X-road 250 2020 має переваги, отримані в останні роки.
Зокрема, останні зміни всіх версій цього року включають наступні вдосконалення:
- Є версії з цифровими спідометрами
- у конструкції електропроводки вбудовані вологонепроникні з'єднувачі
- встановлений новий паливний клапан
- у базовій комплектації додаткова фара включена з монтуванням на кермо для 4 світлодіодів
- розширений колірний ряд - додані наклейки з камуфляжним зеленим мотивом.
При цьому нова партія Geon X-Road 250 розділена на 3 модифікації:
Перша версія – Off-road STND - це версія з позашляховими покришками з помірним протектором, аналоговим спідометром і стандартним амортизатором. Модифікація виникла, як відповідь на численні запити українських покупців про бюджетну версію.
Вторинна версія - Off-road PRO - це версія з позашляховими колісними шинами Kenda з агресивним (крос / эндуро) протектором, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.
І версія - On-road PRO - це версія з дорожніми шинами Kenda, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.
Версія - On-road PRO відрізняється від позашляховиків PRO тільки шинами - тут встановлені дорожні покришки Kenda. Обидві версії PRO об’єднані тим, що мають: амортизатори Fastace, цифрові спідометри та шини Kenda.
Всі версії мотоциклів оснащуються армованими захистами рук, гелевими акумуляторами Dynavolt, а також продовжує діяти спеціальна програма - при купівлі будь-якого мотоцикла Geon покупець отримує в подарунок моторне мастило Motul на дві перші заміни для підвищення результативності обкатки.
Оновлений лайт ендуро X-Road 250 - мотоцикл подвійного призначення розроблений для повсякденної експлуатації на автомагістралях, міських вулицях, сільських і грунтових дорогах.
Любителі далеких поїздок оцінять довгохідну підвіску, широке сидіння і комфортну посадку на мотоциклі, так само є платформа під багажний кейс.
У ролі силової установки виступає економічний, але тяговитий 4-х тактний, двигун повітряного охолодження, об'ємом 250 см3 з максимальною потужність 18 к.с. / 7000 і крутним моментом - 19Нм / 5500, а вихлопна система крім сучасного дизайну забезпечує високо-ефективну роботу двигуна.
Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.
Купити мотоцикл GEON X-Road ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо безкоштовну доставку в межах України
У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.
- Висота по сидінню (мм): 900
- Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
- Двигун: 169FMM
- Дорожній просвіт (мм): 320
- ДхШхВ (мм): 2120 x 840 x 1220
- Задній маятник: сталевий
- Задня підвіска: моноамортизатор
- Колісна база (мм): 1360
- КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 19 / 5500
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 18 / 7000
- Максимальна швидкість (км / год): 110
- Обсяг паливного бака (л): 12
- Охолодження: повітряне
- Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
- Прогресія: +
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 250
- Світлотехніка і т.д. для регістрації: +
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: Електро / кік-стартер
- Спідометр: механічний
- Ступінь стиснення: 9.5 : 1
- Суха вага (кг): 135
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
- Шини, передня / задня: 90/90-21 / 100x90x18
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):900 | Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт |
Двигун:169FMM | Дорожній просвіт (мм):320 |
ДхШхВ (мм):2120 x 840 x 1220 | Задній маятник:сталевий |
Задня підвіска:моноамортизатор | Колісна база (мм):1360 |
КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):19 / 5500 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):18 / 7000 | Максимальна швидкість (км / год):110 |
Обсяг паливного бака (л):12 | Охолодження:повітряне |
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу | Прогресія:+ |
Рама:сталева трубчаста | Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 |
Робочий об'єм (см3):250 | Світлотехніка і т.д. для регістрації:+ |
Система живлення:карбюратор | Система запалювання:CDI |
Система пуску:Електро / кік-стартер | Спідометр:механічний |
Ступінь стиснення:9.5 : 1 | Суха вага (кг):135 |
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом | Шини, передня / задня:90/90-21 / 100x90x18 |