Легкий кросовер Geon X-road Light отримав кілька важливих оновлень і вже доступний до покупки.
Вже надійшла в наявність оновлена версія популярного легкого ендуро Geon X-road Light 200 і 250. Оновлена модель може похвалитися деякими затребуваними поліпшеннями.
По-перше це світлодіодна фара. Світлодіодні ближній і дальнє світло і габарити. Нова світлодіодна фара забезпечує набагато краще освітлення - яскравіше і потужніше.
Інша обновка - повністю цифрова приладова панель: і тахометр і права частина приладової панелі теж цифрові.
Мотоцикли з нової поставки оснащуються ланцюгами AFAM.
А також поліпшена обшивка сидіння.
Купити Geon X-Road Light 250 в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську.
Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується в 2х версіях: 200 і 250 куб.
У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той же надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун оснащений масляним охолодженням.
Також байк отримав важливе оновлення - до нового двигуна і нову вилку - міцнішу, з більшим діаметром.
При цьому ціна мотоцикла як і раніше залишається однією з найбільш доброзичливих на ринку України.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.
Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.
Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.
Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.
Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.
За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road. При цьому показники потужності і крутного моменту зовсім не маленькі для цього класу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один распредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої КПП.
Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» вузла на старших версіях.
Реальний витрата палива становить приблизно 2,3 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.
Ходова частина GEON X-Road Light 250 представлена у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.
Підвіски мають робочі ходи скромніші, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більші, ніж у класичних "шляховиків". До того же фішка мотоцикла в тому, що він нижче – тож це досить логічно.
В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхням: від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.
Здалеку Light виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.
В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 110 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.
Як варіант, можна регулярно їздити на цій 250-ці на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.
Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий в утриманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.
Оновлення / поліпшення 2019:
- в передній частині сидіння змінений профіль для зручності водія
- привід спідометра - встановлений більш надійний
- доданий USB роз'єм на кермі для зарядки гаджетів
- влагозахищена електропроводка
- правий багатофункціональний перемикач (пульт)
- цифровий спідометр
- Висота по сидінню (мм): 870
- Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
- Двигун: 166FMM
- Дорожній просвіт (мм): 290
- ДхШхВ (мм): 2090 х 820 х 1155
- Задній маятник: сталевий
- Задня підвіска: моноамортизатор
- Колісна база (мм): 1355
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 18 / 6000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 18 / 8500
- Максимальна швидкість (км / год): 120
- Обсяг паливного бака (л): 12,5
- Охолодження: повітряно-масляні
- Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 224
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: електростартер
- Спідометр: цифровий
- Ступінь стиснення: 9.2 : 1
- Суха вага (кг): 115
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
- Шини, передня / задня: 80/100-19 // 110/90-16
Відгуки
Він підійде для мене з ростом 160?
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):870 | Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт |
Двигун:166FMM | Дорожній просвіт (мм):290 |
ДхШхВ (мм):2090 х 820 х 1155 | Задній маятник:сталевий |
Задня підвіска:моноамортизатор | Колісна база (мм):1355 |
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):18 / 6000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):18 / 8500 | Максимальна швидкість (км / год):120 |
Обсяг паливного бака (л):12,5 | Охолодження:повітряно-масляні |
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу | Рама:сталева трубчаста |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 | Робочий об'єм (см3):224 |
Система живлення:карбюратор | Система запалювання:CDI |
Система пуску:електростартер | Спідометр:цифровий |
Ступінь стиснення:9.2 : 1 | Суха вага (кг):115 |
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом | Шини, передня / задня:80/100-19 // 110/90-16 |