Оновлені "прокачані" версії піт-байків GEON X-RIDE 150 і 190 PRO Motard
У новинках нового модельного ряду опрацьовані деякі апгрейди і поліпшення. Купити Geon X-Ride 190 PRO Motard можна в мотосалоні Мотостарт.
Топові версії - X-ride 150 і 190 з найпотужнішим двигуном масляного охолодження в лінійці як і раніше доступні в мотардній комплектації, з литими колісними дисками 12/12. Тепер і для доріг загального користування з повним комплектом світлотехніки. Модель укомплектована за стандартом PRO - передні і задні амортизатори регульованого типу.
Тепер двигуни X- ride 150 і 190 на постійній основі вже в базовій комплектації мають такі нововведення:
- збільшена потужність і крутний момент
- встановлено повнофункціональний генератор замість суто спортивного, що дозволяє оснастити мотоцикл всією необхідною світлотехнікою
- нові двигуни оснащені електро-стартерами і акумуляторами
- вдосконалена система ГРМ забезпечує кращу продуктивність двигуна, надійність і довший термін корисної експлуатації
- нова корзина зчеплення забезпечує підвищену довговічність і надійність
- 5-ступінчаста КПП замінила застарілу 4-ступінчасту
- опціонально доступна і версія з інжектором як 150 так і 190 - за запитом буде підготовлена
Оновлений також і дизайн лівреї.
В іншому мотоцикл обладнаний, як і минула 150-ка 2017: 12-дюймовими литими колісними дисками, по стандарту PRO - передні і задні амортизатори регульованого типу, передня гальмівна система від Geon Engineering з високими показниками ефективності гальмування, зворотного зв'язку і рівномірного дозування зусилля.
Звертаємо увагу на те, що саме у Geon X-ride рама має підвищений запас міцності. Рама міцна і жорстка на кручення і згинання завдяки спеціальній конструкції: трьох паралельних ланжеронів зварених накшталт пташиної клітки. Унікальна структура, яка вигідно відрізняє від конкурентів.
Це і є одна з причин, чому сьогодні більшість спортсменів віддають перевагу X-ride 150 і 190 в якості тренувального апарату. І не тільки як тренувальний, але і для «бойових» умов. Так Ілля Михальчик привіз багато перемог на піт-байці Geon X-ride 150 на етапах Чемпіонату України з Супермото в 2018 році.
Комплектація на разі тільки одна. Але можна замовити будь-яку конфігурацію звернувшись до фахівців Geon Motosport.
Тут можна замовити комплектуючі та переробляти піт-байк, як конструктор на будь-який смак.
Всі версії мотоциклів оснащуються гелевими акумулятори Dynavolt, а також продовжує діяти спеціальна програма - при купівлі будь-якого мотоцикла Geon покупець отримує у подарунок моторне мастило Motul на дві перші заміни для найвищого рівня ефективності обкатки.
Оновлення моделей 2020 р .:
1. Повністю нові рама і пластик у всіх версій.
2. Регульовані амортизатори
3. Електростартер + кікстартер
4. LED-панель приладів (як на Dakar GNX)
5. Наявність світлотехніки і повноцінного генератора
6. Карбюратор NIBBI
7. Алюмінієвий маятник (моделі 150, 190)
8. 5-ступінчаста КПП (моделі 150, 190)
9. Розмір коліс: Enduro - 17/14, Motard - 12/12
Команда GEON Engineering вирішили зробити спортивний тюнінг ближче кожному. До цього часу двигуни з такими параметрами були доступні тільки в якості дуже дорогої опції. І ось в 2017 році бренд GEON випускає першу партію піт-байків серії X-ride з двигуном 190 куб.см. в серійному виконанні з ціною, яка майже не відрізняється від 150-кубової версії.
При цьому технічно двигуни 190 значно перевершують по «озброєнню». Звичайно, за рахунок обсягу виросли показники потужності і крутного моменту. Але є ще один важливий плюс - двигун обладнали 5-ступінчастою КПП, яка дозволяє не тільки розвивати більш високу максимальну швидкість, але і раціональніше розподіляти навантаження на двигун і робить роботу двигуна еластичнішою.
І ще один важливий апгрейд - установка електро-стартера (і акумулятора) що значно спрощує його не тільки повсякденну, а й спортивну експлуатацію. До того ж новий двигун отримав потужний генератор, і в майбутньому це дозволить оснащувати модель повним комплектом світло-техніки.
В іншому мотоцикл обладнаний, як і 150-ка - 12-дюймовими литими колісними дисками, по стандарту PRO - передні і задні амортизатори регульованого типу, передня гальмівна система від Geon Engineering з високими показниками ефективності гальмування, зворотного зв'язку і рівномірного дозування зусилля. Цю опцію можуть замовити і встановити власники всіх версій Geon X-ride.
Оновлений так само і дизайн наклейок.
Підбір опціонально
Шина 110 / 70-12 - MICHELIN Power Pure передня
Шина 130 / 70-12 - MICHELIN Power Pure задня
Опціонально пропонується захист рук з алюмінієвим каркасом.
- Важелі зчеплення і пер.тормоза: алюмінієві
- Висота по сидінню (мм): 780
- Вихлопная система: megabomb, нержав. глушник
- Гальма, передній / задній: диск / диск (армовані шланги)
- Дзеркала: +
- Дорожній просвіт (мм): 265
- ДхШхВ (мм): 1690 × 760 × 1055
- Задній маятник: алюмінієвої короткий
- Задня зірка: 14 / 39
- Задня підвіска: гідравлічний мотоамортізатор з регулюваннями ККЕ
- Захист мотора: +
- Карбюратор: Nibbi Racing
- Колісна база (мм): 1200
- КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
- Ланцюг: KMC 428
- Лапка КПП: алюм. складна
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 13 / 8000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 17 / 9500
- Максимальна швидкість (км / год): 100
- Обода: алюмінієві литі
- Обсяг паливного бака (л): 5
- Охолодження: повітряно-масляні
- Підніжки: нержав.сталь
- Передня підвіска: перевернутого типу з регулюванням KKE
- Повороти: LED
- Прогресія: -
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 187,2
- Світлотехніка і т.д. для регістрації: +
- Система живлення: карбюратор / інжектор *
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: Електро / кік-стартер
- Спідометр: цифровий
- Ступінь стиснення: 11,0 : 1
- Суха вага (кг): 65
- Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний
- Шини, передня / задня: 90/100-12 120/70-12
Характеристики | |
---|---|
Важелі зчеплення і пер.тормоза:алюмінієві | Висота по сидінню (мм):780 |
Вихлопная система:megabomb, нержав. глушник | Гальма, передній / задній:диск / диск (армовані шланги) |
Дзеркала:+ | Дорожній просвіт (мм):265 |
ДхШхВ (мм):1690 × 760 × 1055 | Задній маятник:алюмінієвої короткий |
Задня зірка:14 / 39 | Задня підвіска:гідравлічний мотоамортізатор з регулюваннями ККЕ |
Захист мотора:+ | Карбюратор:Nibbi Racing |
Колісна база (мм):1200 | КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна |
Ланцюг:KMC 428 | Лапка КПП:алюм. складна |
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):13 / 8000 | Макс. потужність (к.с / при об / хв):17 / 9500 |
Максимальна швидкість (км / год):100 | Обода:алюмінієві литі |
Обсяг паливного бака (л):5 | Охолодження:повітряно-масляні |
Підніжки:нержав.сталь | Передня підвіска:перевернутого типу з регулюванням KKE |
Повороти:LED | Прогресія:- |
Рама:сталева трубчаста | Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 |
Робочий об'єм (см3):187,2 | Світлотехніка і т.д. для регістрації:+ |
Система живлення:карбюратор / інжектор * | Система запалювання:CDI |
Система пуску:Електро / кік-стартер | Спідометр:цифровий |
Ступінь стиснення:11,0 : 1 | Суха вага (кг):65 |
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, 2-клапанний | Шини, передня / задня:90/100-12 120/70-12 |