У новій версії TerraX'и оснащуються преміум LED фарами: вони яскравіші і потужніші. Є режими ближнього, дальнього і габаритного світла, також фара оснащена ефективним радіатором охолодження. Фара має європейську сертифікацію, а значить відповідає всім необхідним нормам.
⠀
Ще одне покращення - тепер глушник кріпиться потрійним хомутом ковзання. Такий вид кріплення надає певну еластичність, він надійніше в порівнянні з жорстким кріпленням в умовах постійних вібрацій і ударів в режимі ендуро.
Новий TerraX 250 включає в себе ще ряд оновлень:
- нове посилене кермо
- покращений замок запалювання
- встановлена пружина на підніжку, для зручного заводу з кік-стартера
- покращено зворотній пристрій бічної опори
- буксатор тепер встановлено відразу на колесах
- покращена і посилена установка повітряного фільтру, що забезпечує кращу щільність прилягання деталей і полегшує заміну
- поліпшений пилезахист рульової колонки
Geon TerraX 250 Enduro - мотоцикл-втілення поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і потужності, характерної для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання. Ергономіка TerraX робить його придатним для використання як невисокими підлітками так і дужими райдерами (яким клас «Pit» буде малий).
Незважаючи на невеликий розмір, TerraX Enduro оснащений 250-кубовим чотиритактним двигуном з верхнім розташуванням розприділвалу підійде навіть для аматорських змагань. Силовий агрегат видає 17 Нм крутного моменту при 6500 об / хв, що більш ніж достатньо для мотоцикла з сухою вагою 97 кг.
Основа конструкції - сталева рама, що забезпечує достатню жорсткість. Що стосується підвіски, то на цій моделі встановлені: спереду регульований «перевертень», ззаду - гідравлічний регульований моно-амортизатор. До того ж, задня підвіска оснащена прогресією, виконаною з алюмінієвих деталей.
Ще одне нововведень TerraX 250 Enduro - передня гальмівна система (двохпоршневий плаваючий супорт працює в зв'язці з 260мм гальмівним диском). Після тестів і випробувань інженери Geon Engineering знайшли підходящу за своїми параметрами гальмівну систему. Нова гальмівна система має поліпшені показниками ефективності гальмування, зворотного зв'язку і рівномірного дозування зусилля. Задня система - класика жанру: одноциліндровий супорт і 240-мм гальмівний диск. Гідравлічний привід забезпечують армовані шланги.
Мотардная версія оснащується 17ми переднім і задніми шприхованими колесами з розміром гуми 110/70 -17 і 130/70 -17.
На обидві версії інстальоване нове кермо, стійке до падінь і ударів. А також встановлені поліпшені рукоятки.
Оснащення TerraX Enduro залишається тим самим: ланцюги KMC (520), світлодіодні стоп-сигнал і поворотники, нано-гелевий акумулятор Dynavolt, електронна LED приладова панель і полегшена (алюмінієва) прогресія, розроблена Geon Engineering. А також до кожного мотоциклу додається крос-комплект: подушка на кермо, номерний щиток замість фари і захист від бруду для переднього гальмівного диска.
Купити ендуро мотоцикл GEON TERRAX 250 CR (1916) PRO можна в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську. Можлива доставка по Україні "під двері" нашим мікроавтобусом.
- Важелі зчеплення і пер.тормоза: Алюмінієві фрезеровані анодовані складні
- Висота по сидінню (мм): 880
- Вихлопная система: megabomb
- Гальма, передній / задній: диск / диск
- Двигун: LX166FMM
- Дзеркала: +
- Дорожній просвіт (мм): 300
- ДхШхВ (мм): 1940 x 790 x 1160
- Задній маятник: залізний
- Задня зірка: 40
- Задня підвіска: Fastace з регулюванням газо-масляні з бачком
- Захист передніх гальм диска: +
- Карбюратор: Nibbi Pwk
- Колісна база (мм): 1340
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Ланцюг: 520H
- Лапка КПП: алюмінієва
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 18 / 6000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 18 / 8500
- Максимальна швидкість (км / год): 100
- Обода: Алюм. 7071 (оранж)
- Обсяг паливного бака (л): 5,2
- Охолодження: повітряно-масляні
- Пасажирські підніжки: +
- Передня підвіска: перевернутого типу з регулюванням KKE
- Повороти: LED
- Прогресія: +
- Рама: сталева трубчаста
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
- Робочий об'єм (см3): 233
- Система живлення: карбюратор
- Система запалювання: CDI
- Система пуску: електростартер
- Спідометр: цифровий
- Ступінь стиснення: 9.2 : 1
- Суха вага (кг): 97
- Тип двигуна: CR6 250 1 цил., 4-х тактний (SOHC, 2V)
- Траверси: алюмінієві
- Шини, передня / задня: 80*100-19 / 120*90-16
Характеристики | |
---|---|
Важелі зчеплення і пер.тормоза:Алюмінієві фрезеровані анодовані складні | Висота по сидінню (мм):880 |
Вихлопная система:megabomb | Гальма, передній / задній:диск / диск |
Двигун:LX166FMM | Дзеркала:+ |
Дорожній просвіт (мм):300 | ДхШхВ (мм):1940 x 790 x 1160 |
Задній маятник:залізний | Задня зірка:40 |
Задня підвіска:Fastace з регулюванням газо-масляні з бачком | Захист передніх гальм диска:+ |
Карбюратор:Nibbi Pwk | Колісна база (мм):1340 |
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова | Ланцюг:520H |
Лапка КПП:алюмінієва | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):18 / 6000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):18 / 8500 | Максимальна швидкість (км / год):100 |
Обода:Алюм. 7071 (оранж) | Обсяг паливного бака (л):5,2 |
Охолодження:повітряно-масляні | Пасажирські підніжки:+ |
Передня підвіска:перевернутого типу з регулюванням KKE | Повороти:LED |
Прогресія:+ | Рама:сталева трубчаста |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 | Робочий об'єм (см3):233 |
Система живлення:карбюратор | Система запалювання:CDI |
Система пуску:електростартер | Спідометр:цифровий |
Ступінь стиснення:9.2 : 1 | Суха вага (кг):97 |
Тип двигуна:CR6 250 1 цил., 4-х тактний (SOHC, 2V) | Траверси:алюмінієві |
Шини, передня / задня:80*100-19 / 120*90-16 |