You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Scrambler 250 (2020)

  • Доступність: Є в наявності
$1740

Купити мотоцикл Geon Scrambler 250 в Івано-Франківську в офіційного дилера - мотосалоні Мотостарт. Гарантія, документи, передпродажна підготовка.

Концепт байку є унікальнім – він не лише поєднує в собі іміджевий дух і практичність, але ще й пропонує це за дуже вигідною ціною. 

У 2019 році були запроваджені наступні покращення:

- пропонуються нові кольори мотоциклів

- замінено передній гальмівний циліндр на більш сучасний

- встановленні нові рукоятки (гріпси)

- змінено форму труби глушника, щоб дистанціювати розжарену трубу подалі від ноги водія

- опціонально можна замовити і встановити стилізовані декоративні накладки на раму та алюмінієву кришку ланцюгу

- а також опціонально доступні різні кольори матеріалу сидіння

- передні позашляхові (кросс) крила різних кольорів також можна замовити додатково.

- новий цифровий спідометр (як на моделі Dakar GNX)

- волого захищена електропроводка

- оновлений коричневий колір - відтінок темніше


Модернізації 2019-2020

- У новому надходженні Scrambler отримав трохи оновлений дизайн,

- тепер мотоцикл комплектується карбюратором Nibbi, який додає приблизно 2.5 к.с

- з метою підвищення зносостійкості сидіння було покращено метод пошиву сидіння.


Ми звикли до того, що ексклюзивні, красиві, і незвичайні мотоцикли це обов'язково дорого і недоступно. Але команда GEON любить руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо безпрецедентну модель - Geon Scrambler 250. Цей концепт-байк можна назвати серійним кастомом, як би це парадоксально звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій унікальний і неповторний мотоцикл. Вам не доведеться міняти раму, підвіски та інші глобальні (фундаментальні) деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, глибина якого залежить від ваших уподобань, і Ви отримуєте власний кастом.


Крім унікальності і брутальної краси, мотоцикл так само як будь-який скрамблер поєднує в собі такі якості, як простота і надійність. Він простий і надійний як танк. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересічній місцевості.

Новий байк оснащується вже добре знайомим двигуном CR6, який отримав широку популярність в Україні і успішно «переселився» на інші нові моделі - Geon TerraX-road і X-road Light 200. Це легкий і надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП. Двигун вбудований в сталеву дюплексну раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанський характер мотоцикла: жорстка і надійна. Двигун в рамі імплантований високо і забезпечує мотоциклу солідний дорожній просвіт - 260мм. Майже як у деяких ендуро мотоциклів.

На відміну від міського побратима CR6, на Scrambler встановлена ​​телескопічна вилка перевернутого типу з пристойним діаметром. Ще один плюс в скарбничку «всеїдності» мотоцикла. Задня підвіска проста - сталевий маятник і моноамортизатор.

Гальма і передній і задній дискові, з діаметром 270мм і 210мм відповідно.

Колісна формула - 17/17, але це не звичайні стрітові колеса, а масивні широкі "ковзанки" з великими позашляховими «бубликами», близькими по співвідношенню до 50/50 дорога і бездоріжжя відповідно.


GEON Scrambler обладнаний LED світлотехнікою з усіх боків. Це, звичайно, плюс не тільки до зовнішнього вигляду, але і до безпеки на дорозі. До того ж фара, скомпонована з великої кількості LED-елементів не тільки добре світить, але і виглядає дуже круто і стильно.

Ще, здавалося б, не значна деталь - крила, не залишать байдужими нікого. Вони зроблені дуже добротно з товстого шліфованого алюмінію і перегукуються зовнішнім виглядом із сучасною тенденцією оформлення стильних ультрабуків.

У базовій комплектації Scrambler оснащений дзеркалами з незвичайним методом установки - з торця. Це не тільки надає ексклюзивно вигляду, але і дозволяє варіювати метод установки. Можна встановити в верхньому положенні, як звичайні дзеркала, або піти на хитрощі і встановити в нижнє положення - як це раніше часто робили творці кафе-рейсерів. Це на Ваш розсуд.


Як і Geon Bullet - цю модель можна спокійно використовувати в її стоковому виконанні, але в інший сутності - як основу для подальшої кастомізації і / або тюнінгу.



  • Висота по сидінню (мм): 820
  • Гальма, передній / задній: дисковий, 270мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 210мм, однопоршневою супорт
  • Двигун: 166FMM
  • Дорожній просвіт (мм): 260
  • ДхШхВ (мм): 2100 × 800 × 1380
  • Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор
  • Колісна база (мм): 1360
  • КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 18 / 6000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 20 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): 130
  • Обсяг паливного бака (л): 12,5
  • Охолодження: повітряно-масляні
  • Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 224
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: електростартер
  • Ступінь стиснення: 9.2 : 1
  • Суха вага (кг): 135
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 110/90-17 / 130/80-17

Відгуки

09.05.2020

Мій любимчик

Антон
Характеристики
Висота по сидінню (мм):820 Гальма, передній / задній:дисковий, 270мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 210мм, однопоршневою супорт
Двигун:166FMM Дорожній просвіт (мм):260
ДхШхВ (мм):2100 × 800 × 1380
Задня підвіска:сталевий маятник, моноамортизатор
Колісна база (мм):1360 КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):18 / 6000 Макс. потужність (к.с / при об / хв):20 / 8500
Максимальна швидкість (км / год):130
Обсяг паливного бака (л):12,5
Охолодження:повітряно-масляні Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу
Рама:сталева трубчаста Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):224
Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI Система пуску:електростартер
Ступінь стиснення:9.2 : 1 Суха вага (кг):135
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Шини, передня / задня:110/90-17 / 130/80-17
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки