You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Pantera 202 CBF дорожній

  • Доступність: Є в наявності
$1230

Протягом останніх 10 років модель Geon Pantera в різних її модифікаціях добре зарекомендувала себе і, головне, заслужила довіру споживачів. Модель не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і була розділена на дві версії:

1) версії Pantera N200 і S200 хоч представлені в Україні зовсім недавно, вже встигли здобути популярність і визнання в своєму класі.

2) друга версія Pantera 202CBF - це оновлена модель, але все та ж добре знайома Pantera, хоча вже і зі збільшеним двигуном.

Pantera 202CBF зберегла форм-фактор понад зручного і зрозумілого мотоцикла початкового класу. Новинка зберегла в собі головний концепт - до цього мотоциклу не треба звикати і пристосовуватися. Як геометрія мотоцикла, ергономіка посадки так і характеристики двигуна орієнтовані на саме доброзичливе ставлення до пілота. Тобто, це кращий варіант «першого мотоцикла».

Нова модель хоч і володіє більш потужним двигуном в порівнянні з Pantera 150, але його м'якість і передбачуваність не викличуть ніяких побоювань. Це справжній CBF. Працює, як кішка «муркоче». І поводиться по-котячому м'яко і плавно. Пантера! Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.

Само собою, двигун оснащений баланс-валом і розпредвалом з верхнім розташуванням. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.

На нову Pantera встановлені колеса з діаметром 18 дюймів - спадщина від попередньої версії для кращої відпрацювання нерівностей дорожнього покриття. На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.

Активному маневруванню сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія низьке - це дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.

Високе і вузьке кермо - однозначна перевагу в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera 202CBF в місті, хоча, і на ближньому «міжмісто», він не розчарує.

Мотоцикл обладнаний високопродуктивним переднім дисковим гальмом, який надає надійне гальмування. Ззаду встановлений барабан - доцільне рішення, так як характер мотоцикла не «стрітфайтерний».

Підвіска має настройки середньої жорсткості. На відміну від паралельної версії орієнтована більше на комфорт і зручність. Дозволяє агресивніше їздити в умовах міських заторів. Мотоцикл оснащений двома задніми амортизатори, які надають хороший рівень комфорту і мають досить високу «вантажопідйомність».

Нова Pantera оснащена інформативною цифровий панеллю приладів з LCD екраном. І тут криється цікава фішка - вбудована стерео система з дуже непоганим звучанням, як для стріту, в такій концепції. Джерелом служить USB роз'єм. А так само є і вбудована протиугінна сигналізація.

В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки більш розвиненому обвісу. Напівобтічник на баці роблять мотоцикл візуально більшим і соліднішим.

Pantera 2020 помітно відрізняється від попередньої моделі і по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумано, сучасно. У «базі» є функціональна багажна платформа. Та й загальне тактильно-візуальне враження на порядок вище минулій версії і аналогічних однокласників.

Новий байк простий в не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інженерного відділу бренду.

Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості дуже практичного і економічного транспорту через міські затори і тягучки.

Традиційно головний пріоритет робіт команди «Geon Engineering» був зроблений над забезпеченням мотоциклу лідируючої позиції в класі за показником надійності, ремонтопридатності, низького рівня витрат на утримання і експлуатацію, моторесурсу, забезпечення реальним наявністю необхідних запчастин і витратних матеріалів.

Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.

Купити мотоцикл Geon Pantera N200 ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо зручний та безкоштовний для вас спосіб доставки в межах України.

У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.

  • Висота по сидінню (мм): 754
  • Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
  • Дорожній просвіт (мм): 230
  • ДхШхВ (мм): 1930 x 735 x 1067
  • Задня підвіска: сталевий маятник, два гідравлічних амортизатора
  • Колісна база (мм): 1280
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 15 / 6500
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 16 / 7500
  • Максимальна швидкість (км / год): 110
  • Обсяг паливного бака (л): 15
  • Охолодження: повітряне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка звичайного типу
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 199
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: Електро / кік-стартер
  • Ступінь стиснення: 9.5 : 1
  • Суха вага (кг): 112
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 2.75-18 / 3.25-18
Характеристики
Висота по сидінню (мм):754 Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
Дорожній просвіт (мм):230 ДхШхВ (мм):1930 x 735 x 1067
Задня підвіска:сталевий маятник, два гідравлічних амортизатора
Колісна база (мм):1280
КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):15 / 6500
Макс. потужність (к.с / при об / хв):16 / 7500 Максимальна швидкість (км / год):110
Обсяг паливного бака (л):15
Охолодження:повітряне
Передня підвіска:телескопічна вилка звичайного типу Рама:сталева трубчаста
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 Робочий об'єм (см3):199
Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI
Система пуску:Електро / кік-стартер Ступінь стиснення:9.5 : 1
Суха вага (кг):112 Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Шини, передня / задня:2.75-18 / 3.25-18
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки