You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Dakar 250E TwinCam

  • Доступність: Є в наявності
$2599

Якщо Ви вже “виросли” з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості, то наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam. Це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.

Детальне знайомство варто почати саме з двигуна.

Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий одноциліндровий двигун рідинного охолодження Honda AX-1 для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. І розмістили серійне виробництво в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах CPI, а й багатьох іншим мотоциклах. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол (хоча і так, тайванці за менталітетом схожі з японцями і не запустять в серію продукт, в якому не впевнені).

Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП буде доречна на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Живиться двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.

Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.

На відміну від старшої версії, в TwinCam двигун вмонтований в сталеву раму самого класичного типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має хорошу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.

Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмнієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300мм.

І в іншому новий Geon Dakar має характерну ендуро компоновку: колісна формула 21/18, довге сидіння, обидві гальмівні системи дискові гідравлічні. Передній гальмівний диск захований від бруду спеціальним захистом. Армовані шланги забезпечують гарний зворотний зв'язок між пілотом і гальмівними супортами.

Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо високе і широке - дозволить їхати “в стійці”, коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сидіння-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення по помірному бездоріжжю, тому спина і руки водія під час їзди розвантажені. Всі органи управління на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна .

Dakar TwinCam оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера - повний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.

У базовій комплектації є пасажирські підніжки і невеликий, але надійний багажник.

Пластиковий обвіс лаконічний - сучасний і не агресивний.

Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі і його околицях.

Купити Geon Dakar TwinCam в мотосалоні Мотостарт

  • Висота по сидінню (мм): 920
  • Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
  • Двигун: 170MM
  • Дорожній просвіт (мм): 290
  • ДхШхВ (мм): 2255 × 815 × 1260
  • Зчеплення: багатодискове в олійно ванні
  • Колісна база (мм): 1460
  • КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
  • Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 24 / 6000
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 26 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): 110
  • Обсяг паливного бака (л): 10
  • Охолодження: рідинне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 249
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: електростартер
  • Ступінь стиснення: 10.8 : 1
  • Суха вага (кг): 130
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 80/90-21 // 110/80-18
Характеристики
Висота по сидінню (мм):920 Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
Двигун:170MM Дорожній просвіт (мм):290
ДхШхВ (мм):2255 × 815 × 1260
Зчеплення:багатодискове в олійно ванні
Колісна база (мм):1460 КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова
Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):24 / 6000 Макс. потужність (к.с / при об / хв):26 / 8500
Максимальна швидкість (км / год):110
Обсяг паливного бака (л):10
Охолодження:рідинне Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50 Робочий об'єм (см3):249
Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI
Система пуску:електростартер Ступінь стиснення:10.8 : 1
Суха вага (кг):130 Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапанний, з баланс-валом
Шини, передня / задня:80/90-21 // 110/80-18
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки