You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Мотоцикл Geon Dakar 250 X TwinCam (Enduro) 2020

  • Доступність: Є в наявності
$2599

 У лінійці моделей починаючи з 2020 року - 2 версії цього популярного ендуро.


   Попередня версія залишилася під індексом R, як версія, орієнтована для експлуатації на дорогих загального користування.


   А нова версія – X, за багатьма запитами створена більше для позашляхової їзди. Ця конфігурація комплектується тим самим двигуном, але з новою коробкою: 5-ступінчаста КПП з акцентуванням крутного моменту на більш низьких обертах, тобто мають передатне співвідношення орієнтоване на тягу на низах. Нова версія також комплектується резиною з більшим агресивним позашляховим малюнком, як на X-версії мотоцикла X-Road 250.


Не дивлячись на схожість назв, Geon Dakar і Geon Dakar TwinCam - різні мотоцикли. Твінкам, на відміну від хардендурного Дакара 250 набагато більш лайтовий мотоцикл, але має набагато більше можливостей, ніж Geon X-Road. Це проміжна версія між Х-роуд, коли пілот вже відчуває, що виріс з нього, але купити Дакар 250 ще не вистачає або навичок, або фінансів. Дакар Твінкам - компромісний варіант. Проте, призначення TwinCam 250 все таки ближче до громадянського, по ряду причин. Перш за все, через його вагу, яка в сухому вигляді становить 130 кг. Для хардендуро це занадто багато, на змаганнях пілот просто втомиться піднімати його. TwinCam призначений, скоріше, для активного відпочинку та повсякденного використання.


Мотор Дакар Твінкам був запозичений у Тайванської компанії, яка поліпшила і трохи переробила мотор Хонда ax1. Чому назва Твінкам? Цей мотоцикл має систему ГРМ 2 верхніх розпреділвала, що робить роботу двигуна більш еластичною і практично без вібрацій.


Характеристики: 1-циліндровий, 4-клапанів, 4-тактний, 5-ступенева КПП, карбюратор, з баланс-валом. Рідинного охолодження, 2 радіатора, один з яких з примусовим охолодженням. Робочий об'єм - 249 куб, запускається електростартером. 26 к.с., 24 Нм крутного моменту.


Рама сталева, що позитивно позначилося на вартості мотоцикла.


Передня вилка телескопічна перевернутого типу, без регулювань. Перо захищено пластиковим захистом від бруду. Вилка виробництва компанії Fastase. Задній моноамортизатор Fastase з регулюваннями, переднатягу пружини і відбою стиснення. При цьому всі налаштування в доступному місці. Все це працює в зв'язці з алюмінієвим маятником. Ланцюг звичайний, не сальниковий, є слайдер ланцюга, захист і пастка.


Гальма дискові, гідравлічні, з пластикової захисту від бруду. Діаметр переднього диска 260 мм з 2-поршневим супортом.


Задній - 240мм, однопоршневий.


Стандартна ендурна колісна формула 21/18. Покришки шосейно-грунтові. Глушник алюмінієвий, з 2 кріпленнями і вигравіруваним написом Geon.


Є все для пересування по дорогах загального користування - весь комплект світлотехніки, дзеркала заднього виду, кріплення для номера, а також невелике, але міцне кріплення для багажу.


Підніжки пілота чисто ендурні з зубчиками. Лапка перемикача коробки передач складається. Є підніжки пасажира.


Приборка зрозуміла, звична. Цифрова панель, тахометр так само цифровий.


Дорожній просвіт 300 мм, висота по сидінню 920 мм.


Обсяг паливного бака - 10 л.


Зручна посадка і широке сидіння роблять комфортними поїздки на відстані між містами. Він дуже маневрений, дуже керований і принесе масу задоволення своєму власникові.


Купити Geon Dakar TwinCam 250 можна у офіційного представника Геон в Івано-Франківську і Україні - компанії Мотостарт. Гарантія, сервісне обслуговування, весь необхідний пакет документів для реєстрації в МРЕО.

  • Висота по сидінню (мм): 920
  • Гальма, передній / задній: дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
  • Двигун: 170MM
  • Дорожній просвіт (мм): 290
  • ДхШхВ (мм): 2255 × 815 × 1260
  • Зчеплення: багатодискове в олійно ванні
  • Колісна база (мм): 1460
  • КПП / трансмісія / головна передача: 5 ступінчаста механічна
  • Макс. потужність (к.с / при об / хв): 26 / 8500
  • Максимальна швидкість (км / год): 110
  • Обсяг паливного бака (л): 10
  • Охолодження: рідинне
  • Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
  • Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 15W50
  • Робочий об'єм (см3): 249
  • Система живлення: карбюратор
  • Система запалювання: CDI
  • Система пуску: електростартер
  • Ступінь стиснення: 10.8 : 1
  • Суха вага (кг): 130
  • Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапанний, з баланс-валом
  • Шини, передня / задня: 80/90-21 // 110/80-18
Характеристики
Висота по сидінню (мм):920 Гальма, передній / задній:дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дискової, 240мм, 1-поршневий супорт
Двигун:170MM Дорожній просвіт (мм):290
ДхШхВ (мм):2255 × 815 × 1260
Зчеплення:багатодискове в олійно ванні
Колісна база (мм):1460 КПП / трансмісія / головна передача:5 ступінчаста механічна
Макс. потужність (к.с / при об / хв):26 / 8500 Максимальна швидкість (км / год):110
Обсяг паливного бака (л):10
Охолодження:рідинне
Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 15W50
Робочий об'єм (см3):249 Система живлення:карбюратор
Система запалювання:CDI
Система пуску:електростартер
Ступінь стиснення:10.8 : 1 Суха вага (кг):130
Тип двигуна:1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапанний, з баланс-валом Шини, передня / задня:80/90-21 // 110/80-18
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки