Benelli TNT25 недорогий і легкий мотоцикл, надійний і невибагливий, з хорошою керованістю і гоночними генами. При цьому і для досвідчених райдерів не буде здаватись«дитячим».
Шасі TNT25 жорстке: сталевий каркас і просторовий маятник. Підвіска адекватна для активної їзди по асфальту: без розгойдування маятника на виході і провалів вилки при гальмуванні.
Силовий агрегат - це технологічний 4-клапанний моно-циліндр з двома розподільними валами (DOHC) та електронним уприскуванням палива. Видає 28.2 к.с. і 22 Нм. Розподіл потужності і крутного відбувається плавно. З швидкості 50 км / год можна прискоритися на п'ятій передачі або рушити з другої - такі «номери» не викликають «захлинання» і заглохнути мотоцикл не прагне. Завдяки такій властивості немає необхідності часто клацати коробкою. Так - кубів трохи, але важливіше саме крутний момент. У цьому питанні «одностволка» завжди краще. Двигун оснащений системою рідинного охолодження. Радіатор системи завбачливо захований за захисною решіткою.
У парі з двигуном працює 6-ступінчаста КПП - чітка і зрозуміла. TNT25 долає позначку 60 км / год за 3.56 секунди і інтенсивно розганяється до максимальної швидкості 127 км / год. У спокійному режимі їзди витрата палива падає нижче трьох літрів на сто кілометрів - відмінний результат для 28-сильного мотоцикла.
Посадка і ергономіка мотоцикла прорахована італійськими інженерами з прискіпливою увагою до деталей. Спина пряма, руки витягнуті вперед. Підніжки встановлені досить високо. Те, що потрібно для активної манери їзди і інтенсивного управління мотоциклом в міському потоці. Сидіння райдера досить велике, щоб зміщуватися ближче до баку при вході в поворот і відсуватися до пасажирської частини на прямих ділянках. Бак на п'ятнадцять літрів радує розвиненими «кишенями», в які зручно чіплятися колінами в поворотах. До органів управління не причепишся: алюмінієве кермо з зручно розташованими кнопками, м'які важелі гальма і зчеплення. Рукоятки виготовлені з комфортного для руки матеріалу з хорошим рівнем зчеплення. Перевернута передня вилка і легкий маятник забезпечують Benelli TNT25 чудову керованість. До того ж на апарат встановлені чіпкі дискові гальма з гідравлічним приводом.
Сучасний дизайн, продуктивний і економічний двигун з електронним уприскуванням, чіпка гума Metzeler, ефективні гальма і приваблива ціна, роблять Geon Benelli TNT25 ідеальним кандидатом на роль універсального мотоцикла для щоденного використання.
Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.
Купити мотоцикл Geon Benelli TNT25 ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо зручний та безкоштовний для вас спосіб доставки в Вінницю, Дніпропетровськ, Житомир, Запоріжжя, Кіровоград, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одесу, Полтаву, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці і т.д.
У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.
- Висота по сидінню (мм): 780
- Гальма, передній / задній: плаваючий диск 280мм, армовані шланги, радіальний 4-поршневий супорт-моноблок / диск 240мм
- Двигун: BJ172MM
- Дорожній просвіт (мм): 140
- ДхШхВ (мм): 2080 x 810 x 1125
- Задня підвіска: Важеля, маятникового типу, з моно-амортизатором
- Зчеплення: багатодискове в олійно ванні
- Колісна база (мм): 1400
- КПП / трансмісія / головна передача: 6 ступінчаста механічна ланцюгова
- Макс. крутний момент (Нм / при об / хв): 22 / 7000
- Макс. потужність (к.с / при об / хв): 28 / 9000
- Максимальна швидкість (км / год): 150
- Обсяг паливного бака (л): 15
- Охолодження: рідинне
- Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
- Рама: сталева просторова
- Рекомендоване моторне масло: MOTUL 5100 10W50
- Робочий об'єм (см3): 250
- Система живлення: Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням
- Система запалювання: TLI (безконтактна, з Електрон керування)
- Система пуску: електростартер
- Ступінь стиснення: 11.2 : 1
- Суха вага (кг): 158
- Тип двигуна: Чотиритактний, 4 клапана, 2 распредвала (DOHC)
- Шини, передня / задня: 110*70-R17 Metzeler Sportec M5 / 150*60-R17 Metzeler Sportec M5
Характеристики | |
---|---|
Висота по сидінню (мм):780 | Гальма, передній / задній:плаваючий диск 280мм, армовані шланги, радіальний 4-поршневий супорт-моноблок / диск 240мм |
Двигун:BJ172MM | Дорожній просвіт (мм):140 |
ДхШхВ (мм):2080 x 810 x 1125 | Задня підвіска:Важеля, маятникового типу, з моно-амортизатором |
Зчеплення:багатодискове в олійно ванні | Колісна база (мм):1400 |
КПП / трансмісія / головна передача:6 ступінчаста механічна ланцюгова | Макс. крутний момент (Нм / при об / хв):22 / 7000 |
Макс. потужність (к.с / при об / хв):28 / 9000 | Максимальна швидкість (км / год):150 |
Обсяг паливного бака (л):15 | Охолодження:рідинне |
Передня підвіска:телескопічна вилка перевернутого типу | Рама:сталева просторова |
Рекомендоване моторне масло:MOTUL 5100 10W50 | Робочий об'єм (см3):250 |
Система живлення:Інжектор. Прямий уприскування з електронним управлінням | Система запалювання:TLI (безконтактна, з Електрон керування) |
Система пуску:електростартер | Ступінь стиснення:11.2 : 1 |
Суха вага (кг):158 | Тип двигуна:Чотиритактний, 4 клапана, 2 распредвала (DOHC) |
Шини, передня / задня:110*70-R17 Metzeler Sportec M5 / 150*60-R17 Metzeler Sportec M5 |