You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Квадроцикл Geon Tactic 250 інжектор

  • Доступність: Є в наявності
$3400

Купити бюджетний квадроцикл Geon Tactic 250 у офіційного дилера в м. Івано-Франківськ - мотосалоні Мотостарт.

У зв'язку з непростою економічною ситуацією квадроцикли стали для багатьох недозволеною розкішшю. Тому бренд Geon пропонує цілком доступний варіант для сімейних вилазок на природу і нескладних завдань по господарству - квадроцикл Geon Tactic 250 EFI. Компактний, але при цьому повнорозмірний 2-місний утилітарний квадроцикл стане вашим надійним помічником у роботі і напарником в розвагах.


   Даний апарат є всюдиходом початкового рівня. А, як для початкового рівня, двигун є одним з найпотужніших у класі. Він тяговий та еластичний. Tactic 250 оснащується чотиритактним мотором рідинного охолодження обсягом 249 куб.см. з інжекторною системою живлення. Це повноцінний квадроциклетний двигун, а не перероблений або адаптований двигун від скутера, які ставлять на більшість бюджетних моделей.


   Інжектор Tactic’a сучасний - при пуску на холодну автоматично готує потрібну для прогріву суміш. Заводиться квадроцикл Geon Tactic електростартером. Як тільки мотор виходить на робочу температуру, обороти падають, і це служить сигналом готовності до поїздки. Відгук на газ точний і різкий. Двигун добре тягне у всьому діапазоні оборотів. Динаміка, звичайно не "драгова», але, з огляду на скромний об’єм силового агрегату, здатна приємно здивувати. По рівній дорозі квадр здатний бадьоро розігнатися до максимальних 85 км / год.


   Весь крутний момент від двигуна через трансмісію передається виключно на задні колеса. До слова сказати, задня вісь Geon Tactic 250, як і на більшості мотовсюдиходів, жорстко заблокована з метою поліпшення прохідності і здешевлення конструкції заднього моста, а також спрощення в обслуговуванні.


   Модель Geon Tactic 250 дуже простий в експлуатації завдяки автоматичній коробці передач варіативного типу. Квадр цілком шустрий, щоб повною мірою насолодитися прогулянками на природі, їздою по дорогах і пересічній місцевості. Він стійкий і стабільний в русі, щоб без особливого ризику керувати ним. Виробник зробив колію ширше, ніж у більшості однокласників для кращої стійкості в поворотах. Прохідності для їзди по твердому покриттю і помірного бездоріжжю цілком вистачає.


   Передні амортизатори і задній моноамортизатор - демпфують не погано. До роботи підвіски зауважень не буде: передок в міру жорсткий. На Tactic 250 (як і на Polaris-ах), встановлена підвіска типу Мак-Ферсон, яку навіть при дуже жорсткій експлуатації буде важко вбити. Що стосується задньої підвіски, то моноамортизатора з високим запасом енергоємності вистачить для цілком жорстких райдів. Всі амортизатори мають регулювання переднатягу пружини. 


   Задній гальмівний диск монтований на осі. Гальмівна динаміка квадроцикла розцінюється вище середнього. Три супорта ефективно впиваються в три гальмівних диска, з легкістю осаджуючи легкий Geon Tactic. Непогана і інформативність, зокрема, завдяки тому, що гальмівні магістралі прокладені армованими шлангами.


   Зовнішній вигляд оформлений в стилі популярних старших утилітарних квадроциклів. Цей квадр вже на заводі комплектується повним набором світлотехніки, дзеркалами і звуковим сигналом. Є в базовій комплектації захисти важелів, під двигуном і редуктором заднього мосту. Спереду і ззаду встановлені великі багажні платформи, на які можна легко встановити квадроциклетні кофри або кріпити безпосередньо сам вантаж. У стоці є і електрична лебідка, і литі диски, на які взута така ж гума, як і на старших версіях і захист рук від бруду, дощу і гілок. Важлива «фішка» вже в базовій комплектації - еластичні розширювачі арок не дають бруду летіти на пілота і пасажира. 


   Приладова панель інформативна, гранично проста і зрозуміла. Набір контрольних покажчиків і ламп більш, ніж достатній.


   Що стосується розмірів апарату, то це повноцінний всюдихід для дорослого чоловіка. Габарити не сильно поступаються Тактику 750. Більш того, при бажанні в нього може поміститися і пасажир з комфортом: адже для нього встановлена ​​велика спинка, поручні для рук і окремі підняті платформи для ніг.


   Увагу на ергономіку і посадку звертати не доведеться, тому що тут все на своїх місцях і в повнорозмірній версії. Навіть є ще запас місця для активного переміщення з метою управління вагою на віражах і підйомах-схилах.


   Такі квадроцикли не купуються для перетягування великих вантажів або досягнення спортивних успіхів на кросової трасі. Geon Tactic 250 - більшою мірою розважальний квадроцикл, і за рівнем задоволення від покатушок для «не профі» цілком може скласти конкуренцію і більш дорогим і «об'ємистим» опонентам.


   Недорогий 250 «кубовий» квадроцикл Вас приємно здивує. Квадр Geon Tactic 250 EFI прекрасно слухається керма, і пройде там, де багато аналоги спасують. Втім, якщо Ви залізете в непереборні хащі, скористатися лебідкою не складе труднощів. Тут вона в базовій комплектації і допоможе впевнено витягнути квадроцикл з тих місць, де колеса вже безсилі.


   В цілому Geon Tactic 250 можна назвати гідним варіантом доступного квадроцикла. Дешевше всюдихід, звичайно, знайти завжди можна. Але за рівнем комплектації, повнорозмірних і позашляхових якостей конкурента просто немає. Та й по обслуговуванню і ремонту ця машина обійдеться власнику в невеликі суми.


Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.


  • Гальма, передній / задній: 2 диска/ диск
  • Двигун: HS1P65MM
  • Дорожній просвіт (мм): 210
  • ДхШхВ (мм): 2100 × 1060 × 1170
  • Задня підвіска: залежна, вісь, пружинно-гідравлічний моноамортизатор
  • Колісна база (мм): 1305
  • Комплектація: легкосплавні диски, пасажирський спинка, захист рук, дзеркала
  • КПП / трансмісія / головна передача: клиноременной варіатор (CVT) (F / N / R) з режимом роботи 2WD ланцюг
  • Обсяг паливного бака (л): 10
  • Охолодження: рідинне
  • Передня підвіска: незалежна, 2 А-образно. важелі з пружинно-гідравлічними амортизаторами, хід 170мм
  • Рама: сталева трубчаста
  • Рекомендоване моторне масло: Powerquad 10W40
  • Рекомендоване трансмісійне масло: Gear 300 75W90
  • Робочий об'єм (см3): 250
  • Система живлення: інжектор Delphi EFI
  • Система запалювання: ECU
  • Система пуску: електростартер
  • Суха вага (кг): 260
  • Тип двигуна: 1 циліндр, 4Т, 4 клапана
  • Шини, передня / задня: 25х8-12 / 25х10-12
Характеристики
Гальма, передній / задній:2 диска/ диск Двигун:HS1P65MM
Дорожній просвіт (мм):210 ДхШхВ (мм):2100 × 1060 × 1170
Задня підвіска:залежна, вісь, пружинно-гідравлічний моноамортизатор
Колісна база (мм):1305
Комплектація:легкосплавні диски, пасажирський спинка, захист рук, дзеркала КПП / трансмісія / головна передача:клиноременной варіатор (CVT) (F / N / R) з режимом роботи 2WD ланцюг
Обсяг паливного бака (л):10 Охолодження:рідинне
Передня підвіска:незалежна, 2 А-образно. важелі з пружинно-гідравлічними амортизаторами, хід 170мм
Рама:сталева трубчаста
Рекомендоване моторне масло:Powerquad 10W40 Рекомендоване трансмісійне масло:Gear 300 75W90
Робочий об'єм (см3):250 Система живлення:інжектор Delphi EFI
Система запалювання:ECU
Система пуску:електростартер
Суха вага (кг):260 Тип двигуна:1 циліндр, 4Т, 4 клапана
Шини, передня / задня:25х8-12 / 25х10-12
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Новинки