You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Geon

Мотоцикл Geon CR6Z 250 Мотоцикл Geon CR6Z 250
New!

Модель CR6 є однією з найпопулярніших в модельному ряду GEON і в цілому серед багатьох любителів мотоциклів України. Один з мотоциклів, якому в пору приміряти звання «народний». Тому ми з великою відповідальністю підійшли до питання модернізації моделі і почали готувати нове покоління вже досить давно. Останні пару років команда працювала над тим, щоб надати поліпшену версію популярного мотоцикла.Оскільки це один з найпопулярніших і затребуваних мотоциклів, то на розробку оновленого покоління було зосереджено велику увагу. І ось зараз ми представимо в результаті - нове покоління - CR6z.GEON CR6GEON CR6ZПідкреслюємо, що це не перероблена модель попереднього покоління. Це абсолютно новий мотоцикл, включаючи всі компоненти і створений він на новій сучасній виробничої платформі.Ультрасучасні складальні лінії і виробничі обладнання дозволяють досягати максимальної стабільності якості при масовому виробництві. Що забезпечує для користувача довговічність і надійність всіх вузлів і в першу чергу двигуна. А двигун, безумовно, заслуговує на окрему увагу, і ми про нього розповімо докладно трохи пізніше.Можливо, не найважливіше, але, однозначно, саме помітне поліпшення - це зовнішній дизайн мотоцикла. Новий більш стрімкий силует має кращу впізнаваність і індивідуальність. Лінії нового вигляду намальовані в стилі хай-тек. При цьому є важливий практичний момент. Нова виробнича база надає пластик поліпшеної якості - він більш еластичний та міцний. А також лакофарбове покриття більш стійке до ушкоджень, подряпин і заломів, деформацій пластика.Велика увага була приділена підвищенню інтуїтивності і ергономіки, щоб під час руху водій не замислювався про кнопки і перемикачі, а був максимально сфокусований на дорожню обстановку, що безумовно підвищує безпеку під час руху і прискорює навчання новачкам.Оновлена ​​модель Geon CR6z 250: поліпшення по всіх фронтахОновленому CR6z дістався новий двигун z250 - це 4-тактний двигун з верхнім розташуванням распредвалу і з баланс-валом. З ним працює 6-ступінчаста механічна КПП. Система масляного охолодження в парі з блоком циліндра забезпечує високоефективне охолодження навіть в умовах щільного міського трафіку. Відзначається, що завдяки використанню поліпшених матеріалів і технологій споживання палива знизилося, а потужність двигуна зросла в порівнянні з попередником. Але важливіше те, що подача і розподіл потужності стали ще рівніше, а двигун отримав більшу еластичність. Двигун CR6z 250 швидко відгукується на ру..

$1529

Мотоцикл Geon Dakar GNS 300 Мотоцикл Geon Dakar GNS 300
New!

Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні.Флагманська модель ендуро Geon Dakar GNX 250/300 вже зарекомендувала себе, як топовий мотоцикл професійного класу. А ми давно готували аналогічний за характеристиками ендуро, але більш доступний по бюджету - ендуро мотоцикл з аналогічним функціоналом, але з більш доступною ціною і трохи скромнішими характеристиками.Ми раді представити вам результат наших старань - Geon Dakar GNS 300 - молодший брат-однокласник для Dakar GNX.Це легкий, але потужний крос-ендуро повнорозмірного формату, c великими колесами 21/18, високою посадкою і довгохідними підвісками. Dakar GNS розроблений для подолання різноманітних маршрутів - починаючи від лісових стежок, нескладних трас, піщаних дюн і закінчуючи підйомами в гори і інші хардові маршрути.Широкі можливості Dakar GNS забезпечує, в першу чергу, двигун. Він видає вагомий крутний момент серед мотоциклів з двигуном 300 кубів. Мотор обладнаний ефективним балансувальним валом і практично позбавлений вібрацій. Від старшої версії він відрізняється трохи меншою потужністю. Але він вас повезе - і Вам сподобається!Потужний двигун GNS 300 знайомий нам по моделі Issen 300 - це мотор з 4-клапанної головою вже в базовій комплектації має обсяг 300 кубів і харчується від прогресивного і технологічного плоскодроссельного карбюратора Nibbi Racing PWK34. Рідинне охолодження допомагає збільшити ресурс служби двигуна. Оснащений електро-стартером і кік-стартером.Цей двигун випускається вже більше 5 років і позбавлений всіх «дитячих болячок». А сама модель вже обкатана в інших країнах, в умовах близьких до українських. Тому нова модель є вже перевіреним «відшліфованим» мотоциклом. Цей недорогий мотоцикл здатний здивувати Вас своїм міцним характером.Двигун відмінно збалансований і видає впевнену тягу на низах, добре розкручується і не вібрує на верхніх діапазонах. Це той випадок, коли універсальність двигуна надасть райдеру чуйний і доброзичливий характер управління. Що особливо важливо для малодосвідчених райдерів. А також послужить величезним плюсом, якщо розглядати цю модель, як універсальну на кожен день - в будні по дорогах, по вихідним в офф-роуд відрив.Також дружелюбність моделі проявляється в її розмірі. Незважаючи на те, що це повнорозмірний мотоцикл, він має дещо менший габарит, ніж старша версія GNX. Цей мотоцикл ідеально підійде для тих кому Geon Terrax вже малуватий і кому вже в пору підбирати мотоцикл по-могутніше. А також підійде,..

$2459

Available Options

Мотоцикл Geon Pantera N200 Мотоцикл Geon Pantera N200

Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.Добре відома і популярна модель GEON Pantera не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і отримала поділ на дві версії: версія 202CBF - це оновлена, але все та ж Pantera зі збільшеним двигуном CBF в форм-факторі мегазручного зрозумілого мотоцикла початкового класу . А ось версія Pantera S200 - це модифікація в напрямку більш прогресивного і сучасного «стріту».Детальніше зупинимося на версії Pantera S200/N200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. Стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці - тепер це неокласик з ознаками стрітфайтера.Нова модель має більш потужний двигун в порівнянні з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності й крутного моменту, але відмінність не тільки в об’ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні самого останнього технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні мото-ресурсу.Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звичайно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправки, важлива деталь: об`єм бензобаку 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літрів на 100 км. Таким чином, отримуємо автономність до 800км.Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.Само собою, двигун оснащений баланс-валом і він верхнєвальний. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.На Pantera S200/N200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширшими, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. За рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність при швидкісному проходженні поворотів.На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.Активному маневрування сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку і положення під час активного міського "stop'n'go". Висота по сидінню (790 мм) дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіл..

$1315

Available Options

Мотоцикл Geon Scrambler 250 (2020) Мотоцикл Geon Scrambler 250 (2020)

Купити мотоцикл Geon Scrambler 250 в Івано-Франківську в офіційного дилера - мотосалоні Мотостарт. Гарантія, документи, передпродажна підготовка.Концепт байку є унікальнім – він не лише поєднує в собі іміджевий дух і практичність, але ще й пропонує це за дуже вигідною ціною. У 2019 році були запроваджені наступні покращення:- пропонуються нові кольори мотоциклів- замінено передній гальмівний циліндр на більш сучасний- встановленні нові рукоятки (гріпси)- змінено форму труби глушника, щоб дистанціювати розжарену трубу подалі від ноги водія- опціонально можна замовити і встановити стилізовані декоративні накладки на раму та алюмінієву кришку ланцюгу- а також опціонально доступні різні кольори матеріалу сидіння- передні позашляхові (кросс) крила різних кольорів також можна замовити додатково.- новий цифровий спідометр (як на моделі Dakar GNX)- волого захищена електропроводка- оновлений коричневий колір - відтінок темнішеМодернізації 2019-2020- У новому надходженні Scrambler отримав трохи оновлений дизайн,- тепер мотоцикл комплектується карбюратором Nibbi, який додає приблизно 2.5 к.с- з метою підвищення зносостійкості сидіння було покращено метод пошиву сидіння.Ми звикли до того, що ексклюзивні, красиві, і незвичайні мотоцикли це обов'язково дорого і недоступно. Але команда GEON любить руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо безпрецедентну модель - Geon Scrambler 250. Цей концепт-байк можна назвати серійним кастомом, як би це парадоксально звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій унікальний і неповторний мотоцикл. Вам не доведеться міняти раму, підвіски та інші глобальні (фундаментальні) деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, глибина якого залежить від ваших уподобань, і Ви отримуєте власний кастом.Крім унікальності і брутальної краси, мотоцикл так само як будь-який скрамблер поєднує в собі такі якості, як простота і надійність. Він простий і надійний як танк. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересічній місцевості.Новий байк оснащується вже добре знайомим двигуном CR6, який отримав широку популярність в Україні і успішно «переселився» на інші нові моделі - Geon TerraX-road і X-road Light 200. Це легкий і надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП. Двигун вбудований в сталеву дюплексну раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанський характер мотоцикла: жорстка і надійна. Двигун в рамі імплантов..

$1740

Available Options

Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (19/16) PRO Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (19/16) PRO

Купити Geon TerraX 250 у Івано-Франківську в салоні Мотостарт. У нас ви маєте змогу придбати найновішу версію ендуро мотоцикла з найкращими умовами покупки.У новій версії TerraX'и оснащуються преміум LED фарами: вони яскравіші і потужніші. Є режими ближнього, дальнього і габаритного світла, також фара оснащена ефективним радіатором охолодження. Фара має європейську сертифікацію, а значить відповідає всім необхідним нормам.⠀Ще одне покращення - тепер глушник кріпиться потрійним хомутом ковзання. Такий вид кріплення надає певну еластичність, він надійніше в порівнянні з жорстким кріпленням в умовах постійних вібрацій і ударів в режимі ендуро.Новий Geon TerraX 250 включає в себе ще ряд оновлень:         нове посилене кермо         покращений замок запалювання         встановлена пружина на підніжку, для зручного заводу з кік-стартера         покращено зворотній пристрій бічної опори         буксатор тепер встановлено відразу на колесах         покращена і посилена установка повітряного фільтру, що забезпечує кращу щільність прилягання деталей і полегшує заміну         поліпшений пилезахист рульової колонкиЯкщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендуро-відпалу між пітбайком або повноцінним ендуро ... який бюджет ... Що робити, коли пітбайк малуватий, а повноцінний ендуро не дозволяють фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання катати не менше. Коли складно обрати і виникає питання, що купити. Команда «Гєон» пропонує свій варіант вирішення - легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.   Geon TerraX - це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерною для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.   Незважаючи на невеликий розмір, TerraX є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань. Який можна порівняти за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM SX150, Terrax оснащений 250-кубовим чотирьох-тактний двигуном з верхнім розташуванням распредвалу. Силовий агрегат видає 17Нм крутного моменту при 6500 об ..

$1845

Available Options

Мотоцикл GEON X-Ride 125z Мотоцикл GEON X-Ride 125z
New!

Новинка 2021 року - пітбайк Geon X-Ride 125z в наявності!Передачі n-1-2-3-4Задня підвіска з регулюванням, буксатори, LED-фара.Детальна характеристика, опис і відмінність від попередньої версії згодом. Купити Geon X-ride 125z можна в мотосалоні Мотостарт. Даємо всі документи для реєстрації, мотоцикл ставиться на облік! Гарантія, сервісне обслуговування, передпродажна підготовка. Можлива безкоштовна доставка по Україні...

$1189

Available Options

Мотоцикл GEON X-ROAD 250 PRO (2020 року) Мотоцикл GEON X-ROAD 250 PRO (2020 року)

Купити мотоцикл Geon X-Road 250 PRO в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську з доставкою по Україні. Гарантія, документи, сервісне обслуговуваня.Geon X-Road 250 PRO - оновлена версія.Модель 2020 року всіх версій включають наступні вдосконалення:- Є версії з цифровими спідометрами- у конструкції електропроводки вбудовані вологонепроникні з'єднувачі- встановлений новий паливний кран;- у базовій комплектації всіх версій включена додаткова фара на 4 світлодіоди з монтуванням на кермо;- порт USB встановлено на кермо на базовий комплектації всіх версій;- розширений колірний ряд - додані наліпки з камуфляжним зеленим мотивом. При цьому оновлена модель розділена на 3 модифікації:Перша версія – Off-road STND - це версія з позашляховими покришками з помірним протектором, аналоговим спідометром і стандартним амортизатором. Модифікація виникла, як відповідь на численні запити українських покупців про бюджетну версію.Вторинна версія - Off-road PRO - це версія з позашляховими колісними шинами Kenda з агресивним (крос / эндуро) протектором, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.І версія - On-road PRO - це версія з дорожніми шинами Kenda, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.Версія - On-road PRO відрізняється від Off-road PRO тільки шинами - тут встановлені дорожні покришки Kenda. Обидві версії PRO об’єднані тим, що мають: амортизатори Fastace, цифрові спідометри та шини Kenda.Всі версії мотоциклів оснащуються армованими захистами рук, гелевими акумуляторами Dynavolt, а також продовжує діяти спеціальна програма - при купівлі будь-якого мотоцикла Geon покупець отримує в подарунок моторне мастило Motul на дві перші заміни для підвищення результативності обкатки.Оновлений лайт ендуро X-Road 250 - мотоцикл подвійного призначення розроблений для повсякденної експлуатації на автомагістралях, міських вулицях, сільських і грунтових дорогах.Любителі далеких поїздок оцінять довгохідну підвіску, широке сидіння і комфортну посадку на мотоциклі, так само є платформа під багажний кейс.   У ролі силової установки виступає економічний, але тяговитий 4-х тактний, двигун повітряного охолодження, об'ємом 250 см3 з максимальною потужністю 18 к.с. / 7000 і крутним моментом - 19Нм / 5500, а вихлопна система крім сучасного дизайну забезпечує високо-ефективну роботу двигуна.2020: оновлена версія мотоцикла GEON X-road 250X PRO.   Mотоцикл Geon X-r..

$1730

Available Options

Мотоцикл Geon X-Road Light 250 куб Мотоцикл Geon X-Road Light 250 куб

Легкий кросовер Geon X-road Light отримав кілька важливих оновлень і вже доступний до покупки.Вже надійшла в наявність оновлена ​​версія популярного легкого ендуро Geon X-road Light 200 і 250. Оновлена ​​модель може похвалитися деякими затребуваними поліпшеннями.По-перше це світлодіодна фара. Світлодіодні ближній і дальнє світло і габарити. Нова світлодіодна фара забезпечує набагато краще освітлення - яскравіше і потужніше.Інша обновка - повністю цифрова приладова панель: і тахометр і права частина приладової панелі теж цифрові.Мотоцикли з нової поставки оснащуються ланцюгами AFAM.А також поліпшена обшивка сидіння.Купити Geon X-Road Light 250 в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську.  Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується в 2х версіях: 200 і 250 куб.У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той же надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун оснащений масляним охолодженням.Також байк отримав важливе оновлення - до нового двигуна і нову вилку - міцнішу, з більшим діаметром.При цьому ціна мотоцикла як і раніше залишається однією з найбільш доброзичливих на ринку України.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------  Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.    Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.    Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.    Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.   Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте упр..

$1510

Шолом GEON 950 модуляр з окулярами - різні кольори Шолом GEON 950 модуляр з окулярами - різні кольори
New!

  Модель Geon 950 - універсальний шолом з фірмової лінійки шоломів GEON-Helmets - функціональний модуляр (фліп-ап, трансформер) з додатковим вбудованим тонованим сонцезахисним візором (окулярами).   У проектуванні і виробництві даної моделі особлива увага традиційно приділялася показниками безпеки, а також зручності і комфорту. Форма шолома відповідає європейським параметрам будови голови, завдяки чому забезпечується комфортний стан при експлуатації, при надяганні і знятті.   У виробництві шоломів Geon використані сучасні високотехнологічні матеріали індустрії безпеки: капсула виготовлена ​​з мульти-компонентного матеріалу на основі полікарбонату із спеціальними добавками для підвищення міцності.   Приділено велику увагу якості матеріалами внутрішньої обшивки - вона знімна, миється має гігієнічну обробку, виготовлена ​​з антиалергенних матеріалів. Матеріал внутрішньої обшивки, створює приємні тактильні відчуття і не подразнює шкіру в умовах пилу, бруду, забезпечує ефект високої терморегуляції в умовах активної експлуатації.   Внутрішній амортизуючий шар виконаний з багатокомпонентного матеріалу, який ефективно гасить і розподіляє навантаження при ймовірних ударах. Візор виготовлений з високоміцного пластика здатного надійно захистити обличчя від потрапляння небезпечних предметів на швидкості. Має антифогове покриття. Завдяки точній підгонці форми візору під форму капсули та наявності гумового ущільнювача забезпечується надійний захист від попадання потоків повітря в очі які часто несуть частинки пилу і дрібного сміття або просто холодне повітря. Ваші очі надійно захищені.    У співвідношенні цих характеристик шоломи GEON займають один рівень із шоломами цінової категорії 150-180 євро від іменитих брендів. Всі шоломи відповідають стандартам ECER 22-05 (обов'язковий Європейський стандарт якості) і E1 (стандарт якості Німеччини).      Динамічна система багатоканальної вентиляції включає в себе впускні дифузори на лицьовій частині - в області підборіддя і чола. Для максимально ефективної циркуляції повітря усередині шолома передбачені, і випускні дифузори на потиличній частині.   Система циркуляції повітря налаштована таким чином, що б направляти потоки повітря на внутрішню поверхню візору для мінімізації запотівання. Система вентиляції оснащена елементами, що фільтрують повітря.   Рівень породжува..

$0

Available Options

Квадроцикл Geon Tactic 750 EFI інжектор Квадроцикл Geon Tactic 750 EFI інжектор

GEON TACTIC 750 - утилітарний квадроцикл з двомісним компонуванням і подовженою базою   Бренд Geon завоював репутацію постачальника надійних мотоциклів мало- і середньо-кубатурних класів,і також має за плечима значний досвід у виробництві і дистрибуції квадротехніки Speed ​​Gear.З 2016 року компанія зважилася на розширення модельної лінійки. Накопичений досвід команди Geon Engineering отримав втілення в нових моделях квадроциклів і мото-всюдиходів з об'ємом двигуна до 1000 куб.см.І ось готова ще одна нова модель - Geon TACTIC 750. По суті, машина повторює старшу версію - TACTIC 1000, але вже зі зменшеними розмірами і силовою установкою.   «Літр» це, звичайно, добре, але він потрібен тим, хто любить екстрим і адреналін. Щомиті треба думати про силу натиску на курок газу, тому що, якщо Ви «перенатисли» і не впоралися, це «фініта-ля-комедія». До того ж і на 70к.с. бензину потрібно побільше, ніж на 40, що важливо при повсякденній експлуатації.    Geon TACTIC 750 - модель, яка поєднує в собі потужний двигун і просунуті характеристики, але при цьому характеристики адаптовані під розумні рамки експлуатації і все це пропонується за демократичною ціною і такою ж вартістю утримання.Сучасна і прогресивна модель квадроцикла побудована на базі просторової несучої клітини, звареної із сталевих труб круглого перетину. Така конструкція забезпечує високу жорсткість на кручення і поздовжній вигин.   Нова 750-ка випускається для США з 2016 року і здобула масу позитивних відгуків на ринках обох Америк. Завдяки саме цьому позитивному досвіду і було прийнято рішення про включення моделі TACTIC 750 в модельний ряд GEON.   Новий 4-тактний силовий агрегат з електронним вприскуванням палива дає більш, ніж достатню потужність.Конструкція газорозподільного механізму складається з 5-ти клапанів: 3-х впускних і 2-х випускних, що дозволяє поліпшити наповнюваність циліндра і як результат підвищити потужність двигуна. Така компоновка вже зарекомендувала себе з позитивного боку на моделі-довгожителі - SpeedGear Force700.Нова програма управління двигуном зробила відгук мотора на натиснення курка «газу» досить плавним, але впевненим. Це дає можливість райдеру більш точно дозувати подачу палива в циліндр.Потужний крутний момент - 55 Нм / при 5000 об / хв добре справляється з вагою квадроцикла, який складає 305 кг.   В бруді він поводиться впевнено - потужності мотора в 40 к.с. на зниженій передачі вистачає з ..

$7300

Мотоцикл Geon Bullet 400 куб Мотоцикл Geon Bullet 400 куб

Geon Bullet - це іміджевий мотоцикл, легкий, схильний до спокійної їзди. Класик в ретро стилі. Повторює образи мотоциклів 60-х - 70-х років. Не дивлячись на дух минулого століття, закладений в дизайн, цей мотоцикл не втрачає в актуальності сьогодні. Цей стиль вже став поза часом і модою. Його образ переповнений шармом і автентичністю.Головне покликання мотоцикла - створювати настрій своєму водієві.Окрім естетичного задоволення, мотоцикл готовий запропонувати незрівнянно слухняне і витончене управління. У поєднанні з тяговитим двигуном, м'якими підвісками і диванною посадкою він претендує на роль головного генератора позитивного настрою для Вас.В основі мотоцикла сталева трубчаста рама яка забезпечує достатню жорсткість і має порівняно невелику вагу, завдяки чому мотоцикл відмінно збалансований і чудово керується, що легко помітно в віражах будь-якого радіусу.Мотоцикл оснащений старим добрим одноциліндровим чотиритактним двигуном з повітряним охолодженням, робочим об'ємом 399 кубічних сантиметрів і чотирма клапанами, що працють у зв'язці з 5-ступінчастою КПП. Це відроджений силовий агрегат Honda XR 400 - легендарний двигун в сучасній інтерпретації. Двигун має значний крутящий момент, і він був адаптований під роботу на низьких і середніх швидкостях. В процесі роботи двигун практично не створює вібрацій.Прообраз моделі - це Honda CB 400 SS, який з'явився у продажі в кінці 2007 року і відразу ж завоював популярність у багатьох країнах.Цей мотоцикл являє собою благодатну базу для створення кастумів з ще більш індивідуальним і неповторним стилем.Geon Bullet однозначно стане магнітом для поглядів перехожих. Він стане частиною повсякденного життя для нового покоління мотоциклістів, які цінують класичний дизайн.Geon Bullet - це мотоцикл, ідея про який народилася з появою надійного перевіреного двигуна 400 кубів, Навколо якого була з нуля спроектована база з відповідним для цього обсягу потенціалом і ресурсом. У розробці цього проекту колектив «Geon Engineering» так само брав активну участь і зіграв ключову роль в доведенні до серійного виробництва.Купити Geon Bullet 400 з гарантією і доставкою в офіційного дилера Geon i Benelli в Івано-Франківську - мотосалоні Мотостарт.PRO MOTO за 300 секунд 007 Geon Bullet 400..

$2499

Available Options

Мотоцикл GEON CR6 250 (2020 р.) Мотоцикл GEON CR6 250 (2020 р.)

Модель отримала апгрейд в 2016 році і представлена ​​з оновленим силовим агрегатом. Потужність двигуна CR6 збільшена з 16 к.с. у CR5 до 18 к.с. і 8500 об / хв. Не залишили без уваги і систему охолодження для «прокачаного» двигуна - CR6 отримав масляне охолодження. Так само для розкриття повного потенціалу мотоцикла з поліпшеним двигуном перероблена і КПП - версія 2018 року оснащена шести ступінчастою коробкою передач. Оптимізація внутрішньої структури глушника привела до збільшення продуктивності мотоцикла.Geon CR6 обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надаючи надійне гальмування. Висота по сидінню (780 мм) дозволяє водієві спокійно вставати на ноги при зупинці, що підходить для водіння в міських умовах. Правильна геометрія «сидіння-підніжки-кермо» в сукупності з сідлом з ефектом анти-ковзання гарантує комфортне катання на Geon CR6. Структура, включаючи сидіння, ручки, підніжки і ретельно розроблені ергономічні принципи забезпечують зручну посадку райдера і комфорт. Підвіска оснащена двома типами амортизаторів, гідравлічного і пружинно-гідравлічного, спереду і ззаду відповідно. За рахунок установки широких коліс (переднє 100 / 80-17 і заднє 130/70 -17) покращено зчеплення і досягнута висока стабільність при проходженні поворотів.У цій моделі важко знайти недоліки, особливо з огляду на демократичну ціну.Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.Купити мотоцикл Геон CR6 ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо зручний та безкоштовний для вас спосіб доставки в Вінницю, Дніпропетровськ, Житомир, Запоріжжя, Кіровоград, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одесу, Полтаву, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці і т.д.У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів...

$1499

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar 250 X TwinCam (Enduro) 2020 Мотоцикл Geon Dakar 250 X TwinCam (Enduro) 2020

 У лінійці моделей починаючи з 2020 року - 2 версії цього популярного ендуро.   Попередня версія залишилася під індексом R, як версія, орієнтована для експлуатації на дорогих загального користування.   А нова версія – X, за багатьма запитами створена більше для позашляхової їзди. Ця конфігурація комплектується тим самим двигуном, але з новою коробкою: 5-ступінчаста КПП з акцентуванням крутного моменту на більш низьких обертах, тобто мають передатне співвідношення орієнтоване на тягу на низах. Нова версія також комплектується резиною з більшим агресивним позашляховим малюнком, як на X-версії мотоцикла X-Road 250.Не дивлячись на схожість назв, Geon Dakar і Geon Dakar TwinCam - різні мотоцикли. Твінкам, на відміну від хардендурного Дакара 250 набагато більш лайтовий мотоцикл, але має набагато більше можливостей, ніж Geon X-Road. Це проміжна версія між Х-роуд, коли пілот вже відчуває, що виріс з нього, але купити Дакар 250 ще не вистачає або навичок, або фінансів. Дакар Твінкам - компромісний варіант. Проте, призначення TwinCam 250 все таки ближче до громадянського, по ряду причин. Перш за все, через його вагу, яка в сухому вигляді становить 130 кг. Для хардендуро це занадто багато, на змаганнях пілот просто втомиться піднімати його. TwinCam призначений, скоріше, для активного відпочинку та повсякденного використання.Мотор Дакар Твінкам був запозичений у Тайванської компанії, яка поліпшила і трохи переробила мотор Хонда ax1. Чому назва Твінкам? Цей мотоцикл має систему ГРМ 2 верхніх розпреділвала, що робить роботу двигуна більш еластичною і практично без вібрацій.Характеристики: 1-циліндровий, 4-клапанів, 4-тактний, 5-ступенева КПП, карбюратор, з баланс-валом. Рідинного охолодження, 2 радіатора, один з яких з примусовим охолодженням. Робочий об'єм - 249 куб, запускається електростартером. 26 к.с., 24 Нм крутного моменту.Рама сталева, що позитивно позначилося на вартості мотоцикла.Передня вилка телескопічна перевернутого типу, без регулювань. Перо захищено пластиковим захистом від бруду. Вилка виробництва компанії Fastase. Задній моноамортизатор Fastase з регулюваннями, переднатягу пружини і відбою стиснення. При цьому всі налаштування в доступному місці. Все це працює в зв'язці з алюмінієвим маятником. Ланцюг звичайний, не сальниковий, є слайдер ланцюга, захист і пастка.Гальма дискові, гідравлічні, з пластикової захисту від бруду. Діаметр переднього диска 260 мм з 2-поршневим супортом.Задній - 240мм, однопоршневий.С..

$2599

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar 250E TwinCam Мотоцикл Geon Dakar 250E TwinCam

Якщо Ви вже “виросли” з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості, то наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam. Це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.Детальне знайомство варто почати саме з двигуна.Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий одноциліндровий двигун рідинного охолодження Honda AX-1 для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. І розмістили серійне виробництво в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах CPI, а й багатьох іншим мотоциклах. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол (хоча і так, тайванці за менталітетом схожі з японцями і не запустять в серію продукт, в якому не впевнені).Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП буде доречна на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Живиться двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером. На відміну від старшої версії, в TwinCam двигун вмонтований в сталеву раму самого класичного типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має хорошу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмнієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300мм. І в іншому новий Geon Dakar має характерн..

$2599

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (Ендуро) Factory 2020 Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (Ендуро) Factory 2020

Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 - це розширення флагманської лінійки ендуро GeonМожна замовити версію з інжектором.А можна замовити і версію з 300 куб.см. з інжектором!GEON Dakar GNX 250 EFI - 3780 $GEON Dakar GNX 300 EFI - 4029 $     Мотоцикл оснащується тим же силовим агрегатом, що і попередня модель.Силовий агрегат - це спільний елемент, що об'єднує обидві версії Дакарів. Але і він буде везти байк по-іншому завдяки новому карбюратору - японський NIMOTA вперше встановлюється на Геон, але обов'язково увійде в список затребуваних компонентів.   Японський карбюратор NIMOTA відрізняється високою ефективністю. Допомагає розганятися плавніше на самому старті і максимально згладжує криві зростання потужності і моменту. На прямих 250-кубовий двигун швидко розганяє мотоцикл - головне, не соромитися маніпулювати лапкою перемикання передач і ручкою "газу".   Опціонально доступна і версія з інжектором - за запитом буде підготовлена ​​протягом 1-2 робочих дня фахівцями Geon Motosport.   До того ж власники GNX-версій по-іншому відчують віддачу двигуна завдяки великим заднім зіркам з 52-ма зубами! Зірки виготовлені з фрезерованого алюмінію з анодованим покриттям. Провідна зірка, як і раніше на 13 зубів.      Охолодження двигуна, як і має бути на високому рівні - 2 радіатора, захищені міцними жалюзі. Шланги рідинного охолодження не тільки мають цікавий колір - силіконові патрубки системи охолодження мають кілька шарів армування - вони міцніше і надійніше, а сам силікон краще протистоїть агресивному середовищу, ніж гума. А значить, ці патрубки прослужать довше і витримають більше «пригод», ніж стандартні гумові.     Головна відмінність нового покоління - це хромо-молібденова рама.По-перше такий тип рами є більш ремонтопридатним, тому що дозволяє зварювати, ремонтувати, обслуговувати, змінювати. Враховуючи специфіку жорсткої експлуатації, така перевага для багатьох має важливе значення.По-друге така рама легше, що також складно переоцінити в екстремальних умовах ендуро драйвів.     Як і раніше, GEON іде по шляху максимального зниження маси - для цього на мотоцикл було встановлено велику кількість фрезерованих алюмінієвих компонентів: траверси і кріплення керма, ступиці і задня зірка, важелі переднього гальма і зчеплення. А так же з алюмінію виготовлені педаль заднього гальма, лапка КПП, важелі прогресії і сам маятник, кріплення захисту рук і обода ..

$3630

Available Options

Мотоцикл Geon Grandtour 400 EFI Мотоцикл Geon Grandtour 400 EFI

Geon Grandtour - це легкий середньокубатурний мотоцикл подвійного призначення, «дорослий» туристичний ендуро, побудований навколо 400-кубового двигуна - відродженого силового агрегату Honda XR 400 - одного з легендарних двигунів в сучасній інтерпретації.   Вседорожник призначений як для розміреної їзди по асфальту, так і по грунтовках і помірному бездоріжжю. Мотоцикл спроектований відповідно до канонів класу.   Зручна і комфортна посадка: пряма спина, високі рукоятки керма, висока точка огляду. Ергономіка на увазі їзду «в стійці»: кермо розташовано досить високо, досить простору для колін, ступні ніг надійно фіксуються на підніжках.   Довгохідні підвіски з регулюваннями: масивні амортизатори спереду і потужний моноамортизатор ззаду в зв'язці з алюмінієвим маятником з прогресією ефективно проковтують всі дрібні дорожні нерівності і ізолюють пілота від середніх ям.   Легка вага мотоцикла подарує задоволення від слухняного управління байком і дозволить легше справлятися з бездіжжям.   Штатне головне світло досить потужне і дозволить з упевненістю продовжувати подорож в темний час доби.   Ємний бак на 16 літрів забезпечить збільшений запас ходу   І головне - надійний двигун з високим крутним моментом рівномірно розподіленим у всьому діапазоні.   Цей мотоцикл призначений як для далеких подорожей, так і для повсякденної експлуатації. Завдяки легкій вазі і високій маневреності, він дозволяє не відчувати себе «слоном у посудній» лавці в міському потоці. В цілому, проявляє себе відмінним міським мотоциклом, якому під силу і щоденна штовханина всередині міського потоку, і поїздки на сотні, а то й тисячі кілометрів.   Низьке переднє крило - данина традиціям класу, але від цього не менш функціонально - забезпечує мотоциклу необхідний захист від бруду.   Завдяки великій базі апарату, місця для пасажира і кофрів вистачає з запасом. Також розмір гарантує повагу власників авто: мотоцикл виглядає досить габаритно і солідно.   Початок проекту Geon Grantour 400 було закладено ще в 2009 році. У 2011 році колектив «Geon Engineering» взяв участь в процесі розвитку продукту і, починаючи з 2012 року, почалася активна фаза співпраці в доведенні мотоцикла до стадії виробництва, включаючи перші дорожні тести.   Уже в кінці 2013 року підрозділ «Geon Engineering» розвернуло етап дорожніх ..

$3120

Available Options

Мотоцикл Geon Pantera 202 CBF дорожній Мотоцикл Geon Pantera 202 CBF дорожній

Протягом останніх 10 років модель Geon Pantera в різних її модифікаціях добре зарекомендувала себе і, головне, заслужила довіру споживачів. Модель не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і була розділена на дві версії:1) версії Pantera N200 і S200 хоч представлені в Україні зовсім недавно, вже встигли здобути популярність і визнання в своєму класі.2) друга версія Pantera 202CBF - це оновлена ​​модель, але все та ж добре знайома Pantera, хоча вже і зі збільшеним двигуном.Pantera 202CBF зберегла форм-фактор понад зручного і зрозумілого мотоцикла початкового класу. Новинка зберегла в собі головний концепт - до цього мотоциклу не треба звикати і пристосовуватися. Як геометрія мотоцикла, ергономіка посадки так і характеристики двигуна орієнтовані на саме доброзичливе ставлення до пілота. Тобто, це кращий варіант «першого мотоцикла».Нова модель хоч і володіє більш потужним двигуном в порівнянні з Pantera 150, але його м'якість і передбачуваність не викличуть ніяких побоювань. Це справжній CBF. Працює, як кішка «муркоче». І поводиться по-котячому м'яко і плавно. Пантера! Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.Само собою, двигун оснащений баланс-валом і розпредвалом з верхнім розташуванням. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.На нову Pantera встановлені колеса з діаметром 18 дюймів - спадщина від попередньої версії для кращої відпрацювання нерівностей дорожнього покриття. На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.Активному маневруванню сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія низьке - це дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.Високе і вузьке кермо - однозначна перевагу в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera 202CBF в місті, хоча, і на ближньому «міжмісто», він не розчарує.Мотоцикл обладнаний високопродуктивним переднім дисковим гальмом, який надає надійне гальмування. Ззаду встановлений барабан - доцільне рішення, так як характер мотоцикла не «стрітфайтерний».Підвіска має настройки середньо..

$1230

Available Options

Мотоцикл Geon Pantera S200 Мотоцикл Geon Pantera S200

Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.Добре відома і популярна модель GEON Pantera в цьому році не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і отримала поділ на дві версії: версія 202CBF - це оновлена, але все та ж Pantera зі збільшеним двигуном CBF в форм-факторі мегазручного зрозумілого мотоцикла початкового класу . А ось версія Pantera S200 - це модифікація в напрямку більш прогресивного і сучасного «стріту».Детальніше зупинимося на версії Pantera S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. Стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці - тепер це неокласик з ознаками стрітфайтера.Нова модель має більш потужний двигун в порівнянні з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності й крутного моменту, але відмінність не тільки в об’ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні самого останнього технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні мото-ресурсу.Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звичайно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправки, важлива деталь: об`єм бензобаку 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літрів на 100 км. Таким чином, отримуємо автономність до 800км.Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом сил для прискорення при необхідності.Само собою, двигун оснащений баланс-валом і він верхнєвальний. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.На Pantera S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширшими, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. За рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність при швидкісному проходженні поворотів.На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.Активному маневрування сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку і положення під час активного міського "stop'n'go". Висота по сидінню (790 мм) дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги при частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким ..

$1315