You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Available Options

Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (19/16) PRO Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (19/16) PRO

Купити Geon TerraX 250 у Івано-Франківську в салоні Мотостарт. У нас ви маєте змогу придбати найновішу версію ендуро мотоцикла з найкращими умовами покупки.У новій версії TerraX'и оснащуються преміум LED фарами: вони яскравіші і потужніші. Є режими ближнього, дальнього і габаритного світла, також фара оснащена ефективним радіатором охолодження. Фара має європейську сертифікацію, а значить відповідає всім необхідним нормам.⠀Ще одне покращення - тепер глушник кріпиться потрійним хомутом ковзання. Такий вид кріплення надає певну еластичність, він надійніше в порівнянні з жорстким кріпленням в умовах постійних вібрацій і ударів в режимі ендуро.Новий Geon TerraX 250 включає в себе ще ряд оновлень:         нове посилене кермо         покращений замок запалювання         встановлена пружина на підніжку, для зручного заводу з кік-стартера         покращено зворотній пристрій бічної опори         буксатор тепер встановлено відразу на колесах         покращена і посилена установка повітряного фільтру, що забезпечує кращу щільність прилягання деталей і полегшує заміну         поліпшений пилезахист рульової колонкиЯкщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендуро-відпалу між пітбайком або повноцінним ендуро ... який бюджет ... Що робити, коли пітбайк малуватий, а повноцінний ендуро не дозволяють фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання катати не менше. Коли складно обрати і виникає питання, що купити. Команда «Гєон» пропонує свій варіант вирішення - легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.   Geon TerraX - це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерною для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.   Незважаючи на невеликий розмір, TerraX є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань. Який можна порівняти за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM SX150, Terrax оснащений 250-кубовим чотирьох-тактний двигуном з верхнім розташуванням распредвалу. Силовий агрегат видає 17Нм крутного моменту при 6500 об ..

53060 грн

Available Options

Мотоцикл GEON X-ROAD 250 PRO Мотоцикл GEON X-ROAD 250 PRO

Купити мотоцикл Geon X-Road 250 PRO в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську з доставкою по Україні. Гарантія, документи, сервісне обслуговуваня.Geon X-Road 250 PRO - оновлена версія.Модель 2020 року всіх версій включають наступні вдосконалення:- Є версії з цифровими спідометрами- у конструкції електропроводки вбудовані вологонепроникні з'єднувачі- встановлений новий паливний кран;- у базовій комплектації всіх версій включена додаткова фара на 4 світлодіоди з монтуванням на кермо;- порт USB встановлено на кермо на базовий комплектації всіх версій;- розширений колірний ряд - додані наліпки з камуфляжним зеленим мотивом. При цьому оновлена модель розділена на 3 модифікації:Перша версія – Off-road STND - це версія з позашляховими покришками з помірним протектором, аналоговим спідометром і стандартним амортизатором. Модифікація виникла, як відповідь на численні запити українських покупців про бюджетну версію.Вторинна версія - Off-road PRO - це версія з позашляховими колісними шинами Kenda з агресивним (крос / эндуро) протектором, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.І версія - On-road PRO - це версія з дорожніми шинами Kenda, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.Версія - On-road PRO відрізняється від Off-road PRO тільки шинами - тут встановлені дорожні покришки Kenda. Обидві версії PRO об’єднані тим, що мають: амортизатори Fastace, цифрові спідометри та шини Kenda.Всі версії мотоциклів оснащуються армованими захистами рук, гелевими акумуляторами Dynavolt, а також продовжує діяти спеціальна програма - при купівлі будь-якого мотоцикла Geon покупець отримує в подарунок моторне мастило Motul на дві перші заміни для підвищення результативності обкатки.Оновлений лайт ендуро X-Road 250 - мотоцикл подвійного призначення розроблений для повсякденної експлуатації на автомагістралях, міських вулицях, сільських і грунтових дорогах.Любителі далеких поїздок оцінять довгохідну підвіску, широке сидіння і комфортну посадку на мотоциклі, так само є платформа під багажний кейс.   У ролі силової установки виступає економічний, але тяговитий 4-х тактний, двигун повітряного охолодження, об'ємом 250 см3 з максимальною потужністю 18 к.с. / 7000 і крутним моментом - 19Нм / 5500, а вихлопна система крім сучасного дизайну забезпечує високо-ефективну роботу двигуна.2020: оновлена версія мотоцикла GEON X-road 250X PRO.   Mотоцикл Geon X-r..

49840 грн

Available Options

Мотоцикл Geon X-Road Light 250 куб Мотоцикл Geon X-Road Light 250 куб

Легкий кросовер Geon X-road Light отримав кілька важливих оновлень і вже доступний до покупки.Вже надійшла в наявність оновлена ​​версія популярного легкого ендуро Geon X-road Light 200 і 250. Оновлена ​​модель може похвалитися деякими затребуваними поліпшеннями.По-перше це світлодіодна фара. Світлодіодні ближній і дальнє світло і габарити. Нова світлодіодна фара забезпечує набагато краще освітлення - яскравіше і потужніше.Інша обновка - повністю цифрова приладова панель: і тахометр і права частина приладової панелі теж цифрові.Мотоцикли з нової поставки оснащуються ланцюгами AFAM.А також поліпшена обшивка сидіння.Купити Geon X-Road Light 250 в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську.  Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується в 2х версіях: 200 і 250 куб.У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той же надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун оснащений масляним охолодженням.Також байк отримав важливе оновлення - до нового двигуна і нову вилку - міцнішу, з більшим діаметром.При цьому ціна мотоцикла як і раніше залишається однією з найбільш доброзичливих на ринку України.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------  Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.    Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.    Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.    Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.   Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте упр..

43680 грн

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar 250 X TwinCam (Enduro) 5-ступ КПП Мотоцикл Geon Dakar 250 X TwinCam (Enduro) 5-ступ КПП

 У лінійці моделей починаючи з 2020 року - 2 версії цього популярного ендуро.   Попередня версія залишилася під індексом R, як версія, орієнтована для експлуатації на дорогих загального користування.   А нова версія – X, за багатьма запитами створена більше для позашляхової їзди. Ця конфігурація комплектується тим самим двигуном, але з новою коробкою: 5-ступінчаста КПП з акцентуванням крутного моменту на більш низьких обертах, тобто мають передатне співвідношення орієнтоване на тягу на низах. Нова версія також комплектується резиною з більшим агресивним позашляховим малюнком, як на X-версії мотоцикла X-Road 250.Не дивлячись на схожість назв, Geon Dakar і Geon Dakar TwinCam - різні мотоцикли. Твінкам, на відміну від хардендурного Дакара 250 набагато більш лайтовий мотоцикл, але має набагато більше можливостей, ніж Geon X-Road. Це проміжна версія між Х-роуд, коли пілот вже відчуває, що виріс з нього, але купити Дакар 250 ще не вистачає або навичок, або фінансів. Дакар Твінкам - компромісний варіант. Проте, призначення TwinCam 250 все таки ближче до громадянського, по ряду причин. Перш за все, через його вагу, яка в сухому вигляді становить 130 кг. Для хардендуро це занадто багато, на змаганнях пілот просто втомиться піднімати його. TwinCam призначений, скоріше, для активного відпочинку та повсякденного використання.Мотор Дакар Твінкам був запозичений у Тайванської компанії, яка поліпшила і трохи переробила мотор Хонда ax1. Чому назва Твінкам? Цей мотоцикл має систему ГРМ 2 верхніх розпреділвала, що робить роботу двигуна більш еластичною і практично без вібрацій.Характеристики: 1-циліндровий, 4-клапанів, 4-тактний, 5-ступенева КПП, карбюратор, з баланс-валом. Рідинного охолодження, 2 радіатора, один з яких з примусовим охолодженням. Робочий об'єм - 249 куб, запускається електростартером. 26 к.с., 24 Нм крутного моменту.Рама сталева, що позитивно позначилося на вартості мотоцикла.Передня вилка телескопічна перевернутого типу, без регулювань. Перо захищено пластиковим захистом від бруду. Вилка виробництва компанії Fastase. Задній моноамортизатор Fastase з регулюваннями, переднатягу пружини і відбою стиснення. При цьому всі налаштування в доступному місці. Все це працює в зв'язці з алюмінієвим маятником. Ланцюг звичайний, не сальниковий, є слайдер ланцюга, захист і пастка.Гальма дискові, гідравлічні, з пластикової захисту від бруду. Діаметр переднього диска 260 мм з 2-поршневим супортом.Задній - 240мм, однопоршневий.С..

75572 грн

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar 250E TwinCam (6-ступ КПП) Мотоцикл Geon Dakar 250E TwinCam (6-ступ КПП)

Якщо Ви вже “виросли” з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості, то наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam. Це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.Детальне знайомство варто почати саме з двигуна.Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий одноциліндровий двигун рідинного охолодження Honda AX-1 для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. І розмістили серійне виробництво в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах CPI, а й багатьох іншим мотоциклах. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол (хоча і так, тайванці за менталітетом схожі з японцями і не запустять в серію продукт, в якому не впевнені).Двигун Геон Дакар Твінкам 250, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП буде доречна на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Живиться двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером. На відміну від старшої версії, в TwinCam двигун вмонтований в сталеву раму самого класичного типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має хорошу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмнієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300мм. І в іншому новий Geon Dakar має характерн..

75572 грн

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (Ендуро) Factory Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 (Ендуро) Factory

Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 - це розширення флагманської лінійки ендуро GeonМожна замовити версію з інжектором.А можна замовити і версію з 300 куб.см. з інжектором!GEON Dakar GNX 250 EFI - 3830 $GEON Dakar GNX 300 EFI - 4079 $     Мотоцикл оснащується тим же силовим агрегатом, що і попередня модель.Силовий агрегат - це спільний елемент, що об'єднує обидві версії Дакарів. Але і він буде везти байк по-іншому завдяки новому карбюратору - японський NIMOTA вперше встановлюється на Геон, але обов'язково увійде в список затребуваних компонентів.   Японський карбюратор NIMOTA відрізняється високою ефективністю. Допомагає розганятися плавніше на самому старті і максимально згладжує криві зростання потужності і моменту. На прямих 250-кубовий двигун швидко розганяє мотоцикл - головне, не соромитися маніпулювати лапкою перемикання передач і ручкою "газу".   Опціонально доступна і версія з інжектором - за запитом буде підготовлена ​​протягом 1-2 робочих дня фахівцями Geon Motosport.   До того ж власники GNX-версій по-іншому відчують віддачу двигуна завдяки великим заднім зіркам з 52-ма зубами! Зірки виготовлені з фрезерованого алюмінію з анодованим покриттям. Провідна зірка, як і раніше на 13 зубів.      Охолодження двигуна, як і має бути на високому рівні - 2 радіатора, захищені міцними жалюзі. Шланги рідинного охолодження не тільки мають цікавий колір - силіконові патрубки системи охолодження мають кілька шарів армування - вони міцніше і надійніше, а сам силікон краще протистоїть агресивному середовищу, ніж гума. А значить, ці патрубки прослужать довше і витримають більше «пригод», ніж стандартні гумові.     Головна відмінність нового покоління - це хромо-молібденова рама.По-перше такий тип рами є більш ремонтопридатним, тому що дозволяє зварювати, ремонтувати, обслуговувати, змінювати. Враховуючи специфіку жорсткої експлуатації, така перевага для багатьох має важливе значення.По-друге така рама легше, що також складно переоцінити в екстремальних умовах ендуро драйвів.     Як і раніше, GEON іде по шляху максимального зниження маси - для цього на мотоцикл було встановлено велику кількість фрезерованих алюмінієвих компонентів: траверси і кріплення керма, ступиці і задня зірка, важелі переднього гальма і зчеплення. А так же з алюмінію виготовлені педаль заднього гальма, лапка КПП, важелі прогресії і сам маятник, кріплення захисту рук і обода ..

103040 грн

Available Options

Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (21/18) PRO Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (21/18) PRO

Оновлена  версія мотоцикла Geon TerraX 250 21/18 Законодавець середньорозмірних ендуро GEON TerraX 250 знову в наявності і порадує оновленнями.⠀Купити Geon TerraX 250 CB 21/18. Можлива безкоштовна доставка по Україні. Документи, сервісне обслуговування, гарантія. Купити Геон ТерраХ 250 в Івано-Франківській області.У новій версії TerraX'и оснащуються преміум LED фарами: вони яскравіші і потужніші. Є режими ближнього, дальнього і габаритного світла, також фара оснащена ефективним радіатором охолодження. Фара має європейську сертифікацію, а значить відповідає всім необхідним нормам.⠀Ще одне покращення - тепер глушник кріпиться потрійним хомутом ковзання. Такий вид кріплення надає певну еластичність, він надійніше в порівнянні з жорстким кріпленням в умовах постійних вібрацій і ударів в режимі ендуро.Новий TerraX 250 включає в себе ще ряд оновлень:         нове посилене кермо         покращений замок запалювання         встановлена пружина на підніжку, для зручного заводу з кік-стартера         покращено зворотній пристрій бічної опори         буксатор тепер встановлено відразу на колесах         покращена і посилена установка повітряного фільтру, що забезпечує кращу щільність прилягання деталей і полегшує заміну         поліпшений пилезахист рульової колонкиЯкщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендуро-відпалу між пітбайком або повноцінним ендуро ... який бюджет ... Що робити, коли пітбайк малуватий, а повноцінний ендуро не дозволяють фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання катати не менше. Коли складно обрати і виникає питання, який купити мотоцикл, команда «Геон» пропонує свій варіант вирішення - легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.   Geon TerraX - це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції, властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерної для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.   Незважаючи на невеликий розмір, Геон ТерраХ 250 є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань, який можна порівняти за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM..

53900 грн

Available Options

Мотоцикл GEON TERRAX 250 CR (19/16) PRO ендуро Мотоцикл GEON TERRAX 250 CR (19/16) PRO ендуро

У новій версії TerraX'и оснащуються преміум LED фарами: вони яскравіші і потужніші. Є режими ближнього, дальнього і габаритного світла, також фара оснащена ефективним радіатором охолодження. Фара має європейську сертифікацію, а значить відповідає всім необхідним нормам.⠀Ще одне покращення - тепер глушник кріпиться потрійним хомутом ковзання. Такий вид кріплення надає певну еластичність, він надійніше в порівнянні з жорстким кріпленням в умовах постійних вібрацій і ударів в режимі ендуро.Купити Геон ТерраХ з безкоштовною доставкою по Україні, сервісне обслуговування, гарантія, документи.Новий TerraX 250 включає в себе ще ряд оновлень:         нове посилене кермо         покращений замок запалювання         встановлена пружина на підніжку, для зручного заводу з кік-стартера         покращено зворотній пристрій бічної опори         буксатор тепер встановлено відразу на колесах         покращена і посилена установка повітряного фільтру, що забезпечує кращу щільність прилягання деталей і полегшує заміну         поліпшений пилезахист рульової колонкиGeon TerraX 250 Enduro - мотоцикл-втілення поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і потужності, характерної для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання. Ергономіка TerraX робить його придатним для використання як невисокими підлітками так і дужими райдерами (яким клас «Pit» буде малий).Незважаючи на невеликий розмір, TerraX Enduro оснащений 250-кубовим чотиритактним двигуном з верхнім розташуванням розприділвалу підійде навіть для аматорських змагань. Силовий агрегат видає 17 Нм крутного моменту при 6500 об / хв, що більш ніж достатньо для мотоцикла з сухою вагою 97 кг.Основа конструкції - сталева рама, що забезпечує достатню жорсткість. Що стосується підвіски, то на цій моделі встановлені: спереду регульований «перевертень», ззаду - гідравлічний регульований моно-амортизатор. До того ж, задня підвіска оснащена прогресією, виконаною з алюмінієвих деталей.Ще одне нововведень TerraX 250 Enduro - передня гальмівна система (двохпоршневий плаваючий супорт працює в зв'язці з 260мм гальмівним диском). Після тестів і випробув..

55440 грн

Available Options

Мотоцикл GEON X-Road 202 CBF Мотоцикл GEON X-Road 202 CBF

Новий GEON X-Road 202 - це не заміна знаменитого GEON X-Road, а доповнення, він є відповіддю на численні запити українських мотолюбителів. Нова версія нижча і легша, більш маневрена в місті і стабільніша на трасі, економічніша і красивіша.Незважаючи на схоже призначення, ця версія мотоцикла має дещо інакші можливості. Варто розпочати із габаритів та геометрії. Новий GEON X-Road 202 є мотоциклом, більш пристосованим до дорожніх, міських умов, більш «паркетним». Але при цьому він зовсім не втрачає свою рідну функціональність - для помірного бездоріжжя.Однією із переваг версії є знижена висота по сидінню - таке доповнення оцінять рейдери з ростом менше середнього або ті водії, хто не любить тягнутись носком до землі і відчуває від цього дискомфорт. X-Road 202 CBF надасть їм упевнену стійку на світлофорі і не обділить дорожнім просвітом та прохідністю на сільських грунтовках і лісових стежках. Важливо відзначити, що і високим водіям, буде дуже комфортно на новому мотоциклі.Конструкція має подвійну раму, яка призначена для підтримки та захисту двигуна від удару та надлишкової вібрації від руля та підножок.Друге нововведення, яке давно очікували шанувальники класу - це інжекторне упорскування. Нова версія кроссовера надається в двох варіаціях - карбюраторний та інжекторний. Більше немає сенсу сперечатися, що краще для бездоріжжя - кожен сам вибирає для себе. Обидві версії економічніші старішої, 250-кубової версії. Розхід пального на 100 км складає близько 2,6 літрів. Сам двигун 200CBF - це новий в модельному ряді верхньовальний силовий агрегат з лінійним збільшенням потужності, добре тягне уже з нижніх оборотів. Такий характер беззаперечно можна назвати дружелюбним. У симбіозі з чіткою та плавною КПП, Ви отримаєте вірну допомогу в подоланні асфальтових і грунтових кілометрів.GEON X-Road 202 має у своєму арсеналі потужну вилку перевернутого типу та задній моно амортизатора пружинно-гідравлічного типу без прогресії, що в сукупності забезпечує підвищену стабільність на високих швидкостях.Передні та задні гальмівні системи – дискові з гідравлічним приводом. Покришки мають універсальний малюнок, підкреслюючи подвійне призначення байку.Панель приладів із світлодіодним дисплеєм, хоч і компактна, але від цього не менш інформована - водій легко до неї звикне і буде швидко знаходити потрібну інформацію.В новій моделі багато уваги приділено естетиці та екстер'єру, в особливості - новий пластиковий обвіс виглядає сучасно і порадує гарною точністю підгонк..

42308 грн

Available Options

Мотоцикл GEON X-Road Light 200 Мотоцикл GEON X-Road Light 200

Мотоцикл лайт ендуро Geon X-Road light 200Ця модель отримала всі основні характеристики, щоб назватись "народним" мотоциклом і завоювати прихильність широкого кола мотолюбителів - бюджетний, надійний, вседорожній, недорогий в обслуговуванні і економічний.Купити ендуро Geon X-Road Light 200 можна в мотосалоні Мотостарт в Івано-Франківську.Основні характеристики:Двигун:  1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження 200 куб. При цьому, 16 к.с. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього об’єму. А дозування подачі потужності плавна і передбачувана. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один розпредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої КПП.   Простий 4-тактний «воздушник» X-Road Light 200 живиться не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масовою «обкаткою» вузла на старших версіях.   Реальна витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.   Ходова частина  Сталева рама, прості надійні підвіски: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискові передня і задня гальмівні системи. Все «залізо» зроблено добротно і міцно. Колеса - 19/16 дюймів спереду і ззаду відповідно.    Підвіски мають робочий хід скромніший в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак він значно більший, ніж у класичних "шляховиків".   Для пісків і боліт Геон Х-Роуд Лайт 200 не підійде в силу свого потенціалу. Призначення мотоциклу - їзда по твердих і не зовсім поверхнях, від асфальту до легкого бездоріжжя, лісових і гірських стежок.     Купивши Геон Х-Роуд Лайт 200 ви отримаєте мотоцикл напів-спортивного призначення: компактні розміри (колісна база 1355 мм), переднє колесо 19 дюймів, широке сидіння, яке має місце і сходинку для пасажира.   З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для, наприклад, інструментів.   На передньому колесі встановлено бризговик, який не дасть закидати бруд на водія і на сам мотоцикл.   Якщо ви хочете купити міц..

38612 грн

Available Options

Мотоцикл Geon X-Road RS 250 CBB X Мотоцикл Geon X-Road RS 250 CBB X

GEON X-Road 250 оснащений комфортною підвіскою із великим ходом та широким сидінням. Мотоцикл обладнаний підніжками пасажира, має велику платформу під багажник і прекрасно підходить для регулярної їзди з пасажиром. В мотоциклі застосовані перевірені рішення: економічний, 4-х тактний, двигун повітряного охолодження, об'ємом 250 см3, встановлений в трубчасту раму замкнутого січення, телескопічна вилка звичайного типу спереду і маятник з моноамортизатором ззаду, працюють в поєднанні з дисковими гальмами із гідравлічним приводом на обох колесах. Залізні обода діаметром 21 і 18 дюймів, спиці і ступиці GEON X-Road аналогічні моделі ендуро KTM 250X. Дані технічні рішення гарантують впевнену їзду по дорогах з будь-яким покриттям і дозволили створити надійний, економічний і легкий мотоцикл. Зберегли свою присутність ранні апдейти: встановлена ​​приладова панель з покажчиком рівня палива. Фара оснащена новим стандартом лампи, що забезпечує ефективне освітлення і довговічну службу. Встановлено нову лапку КПП - алюмінієва зі складною педаллю.   Традиційно всі мотоцикли оснащуються нано-гелієвими акумуляторами Dynavolt і посиленими ланцюгами KMС.З урахуванням проведених змін в ергономіці, мотоцикл став більш зручним для проходження нерівних поверхонь стоячи, а також став набагато більш зручним для мотоциклістів з високим зростомMотоцикл Geon X-road 250 2020 має переваги, отримані в останні роки.Зокрема, останні зміни всіх версій цього року включають наступні вдосконалення:- Є версії з цифровими спідометрами- у конструкції електропроводки вбудовані вологонепроникні з'єднувачі- встановлений новий паливний клапан- у базовій комплектації додаткова фара включена з монтуванням на кермо для 4 світлодіодів- розширений колірний ряд - додані наклейки з камуфляжним зеленим мотивом. При цьому нова партія Geon X-Road 250 розділена на 3 модифікації:Перша версія – Off-road STND - це версія з позашляховими покришками з помірним протектором, аналоговим спідометром і стандартним амортизатором. Модифікація виникла, як відповідь на численні запити українських покупців про бюджетну версію.Вторинна версія - Off-road PRO - це версія з позашляховими колісними шинами Kenda з агресивним (крос / эндуро) протектором, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.І версія - On-road PRO - це версія з дорожніми шинами Kenda, цифровим світлодіодним спідометром і тайваньським регульованим амортизатором Fastace.Версія - On-..

45920 грн

Available Options

Мотоцикл Geon Dakar GNS 300 Мотоцикл Geon Dakar GNS 300
New!
Мотоцикл Geon Dakar GNS 300
Передзамовлення

68852 грн

Ми впевнені, що ця модель відкриває нову сторінку в аматорському ендуро в Україні.Флагманська модель ендуро Geon Dakar GNX 250/300 вже зарекомендувала себе, як топовий мотоцикл професійного класу. А ми давно готували аналогічний за характеристиками ендуро, але більш доступний по бюджету - ендуро мотоцикл з аналогічним функціоналом, але з більш доступною ціною і трохи скромнішими характеристиками.Ми раді представити вам результат наших старань - Geon Dakar GNS 300 - молодший брат-однокласник для Dakar GNX.Це легкий, але потужний крос-ендуро повнорозмірного формату, c великими колесами 21/18, високою посадкою і довгохідними підвісками. Dakar GNS розроблений для подолання різноманітних маршрутів - починаючи від лісових стежок, нескладних трас, піщаних дюн і закінчуючи підйомами в гори і інші хардові маршрути.Широкі можливості Dakar GNS забезпечує, в першу чергу, двигун. Він видає вагомий крутний момент серед мотоциклів з двигуном 300 кубів. Мотор обладнаний ефективним балансувальним валом і практично позбавлений вібрацій. Від старшої версії він відрізняється трохи меншою потужністю. Але він вас повезе - і Вам сподобається!Потужний двигун GNS 300 знайомий нам по моделі Issen 300 - це мотор з 4-клапанної головою вже в базовій комплектації має обсяг 300 кубів і харчується від прогресивного і технологічного плоскодроссельного карбюратора Nibbi Racing PWK34. Рідинне охолодження допомагає збільшити ресурс служби двигуна. Оснащений електро-стартером і кік-стартером.Цей двигун випускається вже більше 5 років і позбавлений всіх «дитячих болячок». А сама модель вже обкатана в інших країнах, в умовах близьких до українських. Тому нова модель є вже перевіреним «відшліфованим» мотоциклом. Цей недорогий мотоцикл здатний здивувати Вас своїм міцним характером.Двигун відмінно збалансований і видає впевнену тягу на низах, добре розкручується і не вібрує на верхніх діапазонах. Це той випадок, коли універсальність двигуна надасть райдеру чуйний і доброзичливий характер управління. Що особливо важливо для малодосвідчених райдерів. А також послужить величезним плюсом, якщо розглядати цю модель, як універсальну на кожен день - в будні по дорогах, по вихідним в офф-роуд відрив.Також дружелюбність моделі проявляється в її розмірі. Незважаючи на те, що це повнорозмірний мотоцикл, він має дещо менший габарит, ніж старша версія GNX. Цей мотоцикл ідеально підійде для тих кому Geon Terrax вже малуватий і кому вже в пору підбирати мотоцикл по-могутніше. А також підійде,..

68852 грн

Available Options

Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (19/16) STND
Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (19/16) STND
Немає в наявності

50400 грн

Geon TerraX 250 в комплектації CB (19/16) STND знято з виробництва. Пропонуємо вашій увазі три інші комплектації даної моделі.Якщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендуро-відпалу між пітбайком або повноцінним ендуро ... який бюджет ... Що робити, коли пітбайк малуватий, а повноцінний ендуро не дозволяють фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання катати не менше. Коли складно обрати і виникає питання, що купити. Команда «Гєон» пропонує свій варіант вирішення - легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.   Geon TerraX - це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерною для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.   Незважаючи на невеликий розмір, TerraX є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань. Який можна порівняти за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM SX150, Terrax оснащений 250-кубовим чотирьох-тактний двигуном з верхнім розташуванням розприділвалу. Силовий агрегат видає 17Нм крутного моменту при 6500 об / хв, що більш ніж достатньо для мотоцикла з сухим вагою 97кг, призначеного для любителів. Життєдіяльність двигуна забезпечується карбюратором.   Ендуро-версія TerraX обладнана колесами 16 дюймів ззаду і 19 спереду, як у CRF150RB Expert (Big Wheels). Передня гальмівна система встановлена ​​з запасом - спереду двухпоршневой плаваючий супорт працює в зв'язці з 260мм гальмівним диском. Задня система - класика жанру: одноциліндровий супорт і 240-мм гальмівний диск. Гідравлічний привід здійснюється через армовані шланги.    В основу конструкції закладена сталева рама, яка, втім, забезпечує достатню жорсткість і дозволила зберегти доступну ціну. До слова, вона набагато нижче, ніж у іменитих аналогів. Зате підвіски тут солідні - спереду потужний регульований «перевертень» і ззаду гідравлічний регульований моно-амортизатор. До того ж, задня підвіска влаштована за аналогією системи Pro-Link - оснащена прогресією з алюмінієвих деталей.  «Ростовка» цієї моделі - одна з головних родзинок: TerraX можна використовувати для навчання, тренувань та повсякденної їзди від невисоких підлітків і до цілком рослих дядьком. Чимала колісна база і 880мм висоти по сидінню робить його придатним для їзди навіть для високих райдерів, яким клас «Pit» буде зовсім малий.&nbs..

50400 грн

Ендуро-крос, мотард

Купити ендуро, мотард чи кросові мотоцикли в Івано-Франківську з безкоштовною доставкою по Україні – мотосалон Мотостарт пропонує широкий ряд моделей ендуро як для початківців, так і для професіоналів.

На перший погляд, ці види мотоциклів однакові і багато хто не бачить між ними різниці, тому ми дамо коротку інформацію, щоб легше було розібратись і обрати саме той тип мототехніки, який підійде вам найкраще.

Кросові мотоцикли - не призначені для їзди по дорогах загального користування, вони не реєструються в МРЕВ (бо не мають фар, стопів, поворотів, іноді - дзеркал заднього виду). Мають максимально полегшену вагу (до 100 кг), шини з глибоким протектором і жорстку підвіску. Обладнані потужними двигунами, розрахованими на високу швидкість їзди. Але не дуже комфортні на низах, і можуть перегрітись, якщо застрягнути в болоті. Крос мотоцикли мають дуже короткі передачі, невеликий бак і досить великий розхід палива.

Ендуро - це, можна так сказати, комфортний крос. Мають подвійне призначення - як для бездоріжжя, так і для асфальту, розраховані на «невідомі» для райдера траси з подоланням різних перешкод. Мотоцикли ідеально підходять для гір. Обладнані всім необхідним для реєстрації в МРЕВ. Часто вони є повноцінними двохмісними мотоциклами. Ендуро мотоцикли обладнані вмістким баком і менше споживають палива, ніж крос.

Мотард - це ендуро на 17- дюймових колесних дисках з гладкою шосейною резиною. Чудово підходять для стантрайдингу - трюкової їзди. Призначені для міського бездоріжжя (ями, бордюри і т.д.). Посадка райдера висока, як і в крос і ендуро.

Сподіваємось, дана стаття допоможе вам розібратись в типах мотоциклів для бездоріжжя. Якщо ви хочете купити кросовий мотоцикл, ендуро чи мотард, вам потрібен гірський мотоцикл чи для міста, наші менеджери з задоволенням дадуть відповіді на всі ваші питання і підберуть модель, яка ідеально підійде під ваші потреби. Для замовлення або консультації зверніться за контактними телефонами мотосалону або в онлайн-чат.

Всі наші мотоцикли обладнані всім необхідним для реєстрації. У нашому мотосалоні ви можете купити ендуро / крос з документами і гарантією. Пропонуємо безкоштовну доставку зібраного мотоцикла по Україні.